Witajcie w kolejnym wpisie. Muszę przyznać, że ostatnio ciężko nadążyć za nowościami kosmetycznymi, ponieważ sporo produktów z racji wiosny pojawia się na rynku i w drogeriach. Ciężko się w tym naprawdę nie pogubić czasem 😁 Produkty do ciała rzadko znajdują tutaj swoje 5 minut w osobnych recenzjach innych niż projekt denko. A jeśli chodzi o żele pod prysznic, to już właściwie nie ma tutaj takich recenzji, chyba że produkt naprawdę złapie moją uwagę i jest w nim coś wyjątkowego tak, jak w bohaterze dzisiejszego wpisu. Mowa oczywiście o prebiotycznym żelu pod prysznic Vianek, który niedawno pojawił się jako nowość marki. Ja swój egzemplarz znalazłam w najnowszym boxie Pure Beauty Floral Fusion


[współpraca reklamowa]



Vianek prebiotyczny żel pod prysznic

Żel aktualnie znajdziecie jedynie na stronie internetowej producenta oraz w drogeriach internetowych. Butla o pojemności 400 ml kosztuje od 15 do 16 zł. 

Butla ma sporą pojemność, a jej design jest po prostu powalający. Muszę powiedzieć, że ta jak Vianek dotąd miał bardzo ładne minimalistyczne opakowania z motywem zalipiańskim, tak te z serii prebiotycznej kupują mnie jeszcze bardziej. Są naprawdę kolorowe i przepięknie wyglądają na łazienkowej półce. 


Z działania samego żelu jestem również zadowolona, choć nie wiem, co dokładnie producent obiecuje, ponieważ nie ma na opakowaniu takich informacji. Przede wszystkim bardzo podoba mi się to, że ten kosmetyk jest wydajny, ponieważ wystarczy niewiele produktu do umycia się. Zaletą w jego przypadku jest również to, że nie podrażnia mojej skóry, nie wysusza, nie powoduje swędzenia i uczulenia. Zapach po żelu przez chwilę zostaje na skórze, ale nie jest on intensywny i nie powoduje bólu głowy. Podoba mi się też bardzo to, że żel dobrze się pieni. 

Vianek prebiotyczny żel pod prysznic skład

W składzie znajdziemy łagodne detergenty, inulinę, panthenol, mocznik, ekstrakt z lnu, ekstrakt z podbiału, ekstrakt z bławatka i olej z nasion ogórecznika. 


Vianek prebiotyczny żel pod prysznic konsystencja

Żel ma przyjemną konsystencję, która jest dość gęsta i bardzo dobrze się pieni. Jest to zaletą w tym przypadku, ponieważ produkt dzięki temu jest naprawdę wydajny. Dodatkowo kosmetyk pięknie pachnie. Zapach jest perfumowany i lekko słodki, ale muszę przyznać, że bardzo mi się podoba. Nie jest on jednak bardzo intensywny i nie powoduje bólu głowy albo uczulenia przy dłuższym użytkowaniu. 


Podsumowując, prebiotyczny żel pod prysznic Vianek zrobił na mnie super wrażenie, a na pewno wiecie, że jestem pod tym względem naprawdę wybredna. Tutaj zadziałało wszystko od super wydajności po bardzo ładny zapach. Dodatkowo żel nie uczula i nie wysusza skóry. Chciałabym przetestować też inne kosmetyki z tej serii. 

1 komentarz:

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.