Planowanie wakacyjnej kosmetyczki jeszcze przede mną, ale to nie znaczy, że nie warto pomyśleć o tym trochę wcześniej i zaplanować jakie produkty warto ze sobą zabrać. Dzisiaj pokażę wam taki zestaw idealny od marki CeraVe. 


[współpraca reklamowa z pure Beauty i CeraVe]

@ceravepolska #summerupyourbody #cerave #skincare #bodycare #ceravepoland 



cerave summer up your body

Box jak widzicie, jest w formie świetnej walizki podróżnej, która przyciąga samym wyglądem i już kojarzy się z urlopem i wakacjami. Przyznam, że jak ją zobaczyłam byłam naprawdę zachwycona i jestem w niej zakochana po prostu. A co ciekawego znalazłam w środku?



cerave summer up your body




cerave nawilżający pieniący się olejek do mycia, cerave nawilżająca emulsja do mycia,  cerave nawilżająca emulsja do twarzy, ciała i rąk, cerave balsam nawilżający

W środku znalazło się aż pięć kosmetyków od marki CeraVe. Dwie miniaturki i trzy pełnowymiarowe produkty. 


cerave nawilżający pieniący się olejek do mycia, cerave nawilżająca emulsja do mycia

CeraVe nawilżający pieniący się olejek do mycia 

Nie słyszałam jeszcze o pieniącym się olejku, ale podejrzewam, że to będzie coś podobnego do olejkowego żelu pod prysznic. Jestem naprawdę ciekawa tego kosmetyku, więc jak tylko wykończę moje aktualne żele pod prysznic, to ten jak najszybciej wyląduje w łazience.


CeraVe nawilżająca emulsja do mycia 

Zieloną emulsję już doskonale znam, ponieważ niedawno skończyło mi się pełnowymiarowe opakowanie. Bardzo lubię ten kosmetyk za to, że jest skuteczny, delikatny i nie podrażnia twarzy ani oczu. Zmyje resztki makijażu, kremu spf i pielęgnacji. U mnie sprawdza się zarówno w porannej, jak i w wieczornej pielęgnacji. A ta miniaturka super przyda się na urlopie, bo produkt już znam, a lubię stawiać na sprawdzone kosmetyki przy wyjazdach.



cerave nawilżająca emulsja do twarzy, ciała i rąk, cerave balsam nawilżający miniaturka, cerave balsam nawilżający

CeraVe nawilżająca emulsja do twarzy, ciała i rąk 

Emulsja nawilżająca właśnie wylądowała w mojej łazience dla małej odmiany od kremu Mixa, który oczywiście nadal bardzo lubię, ale skoro jest okazja do przetestowania czegoś nowego, zawsze chętnie to zrobię. Produkt jest bardzo lekki, właśnie w formie emulsji. Szybko się wchłania i bardzo dobrze nawilża skórę. Największym jej plusem jest jednak to, że świetnie koi zaczerwienia i swędzenie. Nie zostawia na skórze tłustej ani lepkiej warstwy. Przetestowałam te produkt też do twarzy i sprawdza się równie fajnie, jak mój ulubieniec marki Mixa, choć tej emulsji jednak najbardziej lubię używać do ciała.


CeraVe balsam nawilżający 

Balsam nawilżający na pewno będzie kolejnym produktem, który wyląduje w mojej łazience, jak skończę emulsję z tej linii. Muszę przyznać, że liczę na jego potencjał i że będzie również świetny jak krem Mixa, który tak lubię. 


CeraVe balsam nawilżający miniatura 

Tę miniaturkę podobnie jak emulsję zabiorę ze sobą na urlop. Nie zajmie wiele miejsca w kosmetyczce, a na pewno się przyda i zastąpi przynajmniej trzy produkty, co akurat jest bardzo fajnym rozwiązaniem podczas wyjazdów. 


I tak prezentuje się cała zawartość boxa summer up your body CeraVe. Same przyznacie, że zawartość jest świetna, a miniaturki przydadzą się na wakacyjne wyjazdy. 

Dajcie znać, czy macie już zaplanowaną kosmetyczkę na wakacje i jakie wy produkty ze sobą zabieracie 😉

1 komentarz:

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.