Witajcie kochane w kolejnym wpisie. Dzisiaj wpadam do was z krótkim wpisem na temat tego, co ostatnio obejrzałam. Przyznam, że ostatnio mam słabszy czas w tej kwestii, bo jakoś tak nie ma nic, co mnie interesuje, ale powoli wracam na właściwe tory. Mam dosłownie  kilka propozycji serialowych, ponieważ nie udało mi się ostatnio zobaczyć żadnego filmu. Jeśli ciekawi was, co polecam, zapraszam do dalszej części wpisu. 




MUZYKA 

OUR SONG NIALL HORAN&ANNE-MARIE


Tę piosenkę katuję w aż trzech wersjach, co rzadko się zdarza, w moim przypadku. Kocham zarówno wersję oryginalną, jak i remiks oraz akustyczną. Teledysk w retro klimacie również bardzo mi się podoba i cieszę się, że w końcu po dobrych kilku miesiącach czekania wreszcie jest. Jeśli nie znacie piosenki, warto posłuchać. 

KATY PERRY ELECTRIC 


Tę piosenkę znalazłam przypadkiem zupełnie i wpadła mi w ucho bardzo szybko. Nie miałam pojęcia, że jest tworzona z okazji rocznicy pokemonów. Dopiero Internet mi odpowiedział na tę zagadkę. Brawo ja 🙈

BEBE REXA&LOUIS TOMLINSON&DIGITAL FARM  ANIMALS BACK TO YOU




Zapewne zdziwi was, że wygrzebałam sobie piosenkę do słuchania sprzed kilku lat, ale gdzieś ją usłyszałam i mi się spodobała. I weszła sobie na moją playlistę ulubionych piosenek. Jak nie znacie jakimś cudem, polecam jak to wasz klimat muzyczny. 


KLANGOR 



W niewyjaśnionych okolicznościach ginie nastolatka, córka psychologa więziennego. Ojciec desperacko rozpoczyna poszukiwania na własną rękę. Dramatyczną sytuację, w której jest jego rodzina pogłębia kryzys ich wzajemnych relacji, niezrozumienia, emocjonalnego dystansu i braku więzi. Tymczasem wokół sprawy narasta zmowa milczenia.

Serial Klangor to pomysł dwóch twórców, który wygrał w konkursie organizowanym przez Canal+ i powiem wam, że byłam w szoku, a dowiedziałam się już po obejrzeniu serialu, który swoją drogą zrobił na mnie niemałe wrażenie. Fabuła skupia się wokół zaginięcia córki psychologa więziennego. Policja zaczyna szukać dziewczyny, ale nie przynosi to zamierzonego skutku, więc zdesperowany ojciec postanawia odnaleźć córkę zupełnie sam za wszelką cenę. Na tej wyboistej drodze wcale nie będzie mu łatwo, ponieważ odkryje tajemnice, które nie powinny wyjść na światło dzienne nigdy i zmierzy się też przy okazji ze swoimi demonami. Słyszałam, że porównuje się ten serial do tych realizowanych według prozy Cobena i mając porównanie, stwierdzam, że Canal+ plus zrealizował to lepiej, a napięcie budowane jest naprawdę przez cały serial, a zakończenia, które zobaczycie, nie można się spodziewać. 





Pamiętacie na pewno pierwszy sezon tego serialu, więc nie będę wam zbytnio przypominała fabuły. W drugim sezonie odpowiedź na pytanie, kto zabił Sarę, zmierza w naprawdę wielu kierunkach i oskarżenia padały na coraz to nowe osoby. Pojawiały się też coraz to nowe tropy i fakty z przeszłości, które miały nigdy nie wyjść na światło dzienne. Samo zakończenie mocno mnie zaskoczyło, bo nie tego się spodziewałam dosłownie na sam koniec, kiedy już myślałam, że znam zabójcę. Oczywiście, to co może się nieco nie podobać w tym serialu, to takie typowe wstawki z ich życia rodem z Dynastii lub jak kto woli Mody na Sukces, aczkolwiek mnie to nie psuło rozrywki z oglądania. I zdecydowanie polecam tę pozycję jeśli nie znacie. Jestem też ciekawa, czy powstanie 3 sezon po takim plot twiście. 




GOOD GIRLS 




Mieszkające na przedmieściach Detroit Beth (Christina Hendricks), Annie (Mae Whitman) i Ruby (Retta) ledwo wiążą koniec z końcem. Chcąc poprawić swoją sytuację finansową, organizują napad na sklep spożywczy, w którym Annie jest kasjerką. Skok kończy się sukcesem, jednak to dopiero początek problemów. Boomer (David Hornsby), manager marketu, rozpoznaje bowiem swoją pracownicę jako uczestniczkę rabunku. Zaczyna szantażować kobietę, w zamian za milczenie domagając się seksu. Wkrótce w domu Beth pojawiają się gangsterzy na czele z Rio (Manny Montana). Okazuje się, że sklep był przykrywką dla ich ciemnych interesów. Domagają się zwrotu pieniędzy. 


Ten serial włączyłam bardziej dla odmóżdżenia i rozrywki, ale im dalej oglądam, tym bardziej mnie wciąga. Kiedy tworzę dla was na ten wpis, aktualnie oglądam drugi sezon i jestem dokładnie w połowie, a akcja mocno się rozwija już teraz. Nasze 3 główne bohaterki są w miarę dobrymi matkami oraz żonami i wydaje się, że nie mogłyby mieć absolutnie nic wspólnego z przestępczym światkiem. Okazuje się jednak, że to niezłe ziółka, które potrafią się wybronić z niejednej trudnej i niebezpiecznej sytuacji. Choć im dalej tym, robi się coraz bardziej gorąco i nie brakuje kryminalnych wątków przy okazji współpracy z gangiem. Jest też wiele zabawnych sytuacji i na szczęście nie wieje tutaj absurdkami, które czasami psują przyjemność z rozrywki. Jeśli lubicie takie klimaty, od siebie polecam. 



I tym akcentem kończę to krótkie podsumowanie. Nie nazbierałam wielu pozycji, ale sądzę, że najbliższy czas będzie bardziej owocny pod tym względem i mam nadzieję, że będę wam mogła polecić więcej seriali niż w dzisiejszym bardzo krótkim zestawieniu. 



6 komentarzy:

  1. O serialu "Klangor" już słyszałam i przyznam, że mnie zainteresował ;) Muszę też przyjrzeć się bliżej "Good Girls", bo lubię takie przewrotne historie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię Bebe i wciąż słucham Back to you. Czasem częściej, czasem rzadziej ale ogólnie lubię do niej wracać ;). Kto zabił Sarę i good girls planuje obejrzeć.. w sumie to już od dawna mi wiszą na liście do obejrzenia :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie back to you weszło niedawno, a to wszystko przez Lou w sumie 😁😁 Sare i Good girls warto sprawdzić.

      Usuń
  3. O dziwo znam wszystko - szoook!
    Klangor - super! Jeden z lepszych polskich seriali jakie widziałam. Co do zakończenia to ja miałam tak,że z jednej strony wydawało mi się za szybko, a z 2 jednak zaskoczyło :D
    Kto zabił sarę - fajne, ale ma sporo minusów, wiesz jaki największy - zauważyłam ten fragment xD No dla mnie sporo tam takich wątków każdy z każdym. Odpisywałam Ci na to dla siebie, ale ogólnie trochę jestem w szoku, że Ci się ten serial spodobał. Myślałam, że np Elity nie polubiłaś ze względu na takie wątki trochę hmm specyficzne. Chociaż tam nie jest AŻ tak moim zdaniem. No nie taka poligamia xD
    Good girls - całkiem, całkiem. Po 1 sezonie miałam wow, ale 3 już mnie nudził. Ale ja tak mam, że czasami co za dużo to nie zdrowo (przy oglądaniu na raz zwłaszcza, a tu tak na bieżąco w miarę oglądałam).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się wydaje, że dobrze budowali to napięcie w Klangorze i to był dobry moment na zakończenie żeby tak nie przeciągać z drugiej też... Co do kto zabił sare to wiem o jaki fragment chodzi 😁😁Dla mnie ta Sara była najgorsza akurat w tym każdy z każdym jakbym się tak miała zastanowic.. Natomiast już pomijając to nie było tak źle jak dajmy w szkole dla Elity, którą ty z kolei lubisz.
      Good girls zaczęłam niedawno ale na razie dobrze mi idzie oglądanie i staram się też nie za dużo żeby właśnie się nie znudzić i nie przesadzić, więc mam nadzieję, że do 4 sezonu mnie ten serial nie zanudzi 😁

      Usuń
  4. Good Girls oglądałam i wciągnęło mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.