Witam was kochane serdecznie w kolejnym poście :) Pogoda taka piękna, a ja wczoraj po drodze będąc na spacerze zaszłam do Rossmanna, niby prozaicznie miałam nie kupować nic wielkiego, ale tak to bywa czasem, że się nie da w granicach rozsądku.
Jeśli jesteście ciekawe moich łupów zapraszam na dalszą część posta :)



1. Nivea Diamond Volume -odżywka nadająca blask i objętość z płynną keratyną,-7,99 zł-promocja- Rossmann -tą odżywkę bardzo lubię i jestem jej jak najbardziej wierna. Nadaje objętości i blasku moim włosom. Stałam się kolejnym niezbędnikiem w mojej kosmetyczce.

2. Garnier Fructis Citrus Detox- również promocja - 7,99 zł- Rossmann- tego szamponu używam już drugą bądź trzecią butlę. Ratuje moje włosy kiedy mam łupież i przy okazji ogranicza trochę ich naturalne wypadanie, co mnie cieszy bo wiosennego wypadania ani jesiennego bardzo nie lubię, a wiem że z moimi włosami wszystko w porządku obecnie więc wina przesilenia nic innego.

3. Isana malina i trawa cytrynowa-2,49zł- tak bardzo go polubiłam, że musiałam dokupić drugą butelkę tego przyjemniaczka.  Przyznaję, że ta miłość jest tym większa, że dzięki niemu pięknie pachnie w całej łazience :). Ach te moje uzależnienia od tych żeli, czuję że szybko się nie skończą.,




4. Nivea Aqua Sensation  nawilżający krem na dzień cera sucha i bardzo sucha SPF 15- cena 8,99 zł w Biedronce-nie mam pojęcia czy była jakaś promocja na niego czy coś, bo jak zobaczyłam cenę w internecie to mina mi zrzedła troszkę, ale to nic. Wracając do tematu kupiłam go sobie z myślą nawilżania cery, a i faktu, że ostatnio lepiej dbam o nią i kupuję kremy przeznaczone do suchej skóry, nie żebym przestała lubić mój Nivea Soft, ale postanowiłam spróbować czegoś nowego i mam nadzieję,że będzie dobrze a jak nie to wracam z podkulonym ogonem do ukochanego  Nivea Soft.


5. Isana med urea krem na noc z 5% stężeniem mocznika-promocja 5,99 zł-znów miałam szczęście kupując go na promocji-ten krem uwielbiam po prostu , idealnie nawilża moją buzię, długo działa, bo rano też budzę się z cudnie gładką, miękką i nawilżoną buzią. Mój ideał na noc :) Nic dodać nic ująć :). Pisałam o nim tutaj :)




Lovely Gold Highlighter-8,99 zł-skusił mnie ten cudny kolorek i mam nadzieję, że ładnie będzie wyglądał na buzi przy pierwszych próbach z rozświetlaczem w moim życiu. Zapowiada się naprawdę nieźle :)






I tak oto przedstawiają się moje zdobycze. Miałyście którąś z nich? Jak się sprawdziła?


Pozdrawiam was serdecznie do następnej notki. Buziaki :*:*:*:*:*:*. Zostawiajcie swoje opinie i komentarze, a nowe czytelniczki zapraszam do subskrypcji bloga jeśli tylko wam się tutaj spodoba.
Zapraszam was również na moją stronę na fb :) Znajdziecie ją po prawej stronie na pasku.
Pozdrawiam słonecznie :)

46 komentarzy:

  1. Jestem właśnie w trakcie używania tej odżywki z Nivea i szamponu do kompletu, bo kupiłam je w zestawie. O ile odżywka jest całkiem całkiem to szampon mnie zawiódł i nie mogę się doczekać aż go skończę :)
    Żel z Isany mam w zapasach i czeka na swoją kolejkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu jest kochana dowód na to, że nie zawsze warto kupować szampon i odżywkę z jednej linii. Mnie ta odżywka działa z każdym szamponem jakiego używam tylko, a są to bardzo często szampony z Garnier i jeden z Shaumy się nawet zaplątał, który swoją drogą bardzo lubię też :)

      Usuń
    2. A żel myślę przypadnie ci do gustu bo pachnie naprawdę super :)

      Usuń
  2. Mam ten żel z Isany pachnie ładnie, ale jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie mogłam powstrzymać i poszedł na pierwszy ogień w zapasach dlatego kupiłam jeszcze jeden bo go uwielbiam :)

      Usuń
  3. Ale tak to czasem bywa, że nie da się w granicach rozsądku :D Rozłożyłaś mnie tym zdaniem, toż to sama prawda! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie cholerka nie da się bo krasnoludki chyba wynoszą te kosmetyki :D :D

      Usuń
  4. Czasem używam szamponów Fructis. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je bardzo lubię miałam jeszcze dwie inne wersje i jestem zadowolona z nich :)

      Usuń
  5. Jestem ciekawa tego rozświeltacza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusił mnie ostatnio ten żel z Isany, ale nie pozwoliłam sobie nic nowego kupować do kąpieli :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mnie skuteczniej skusił i mam zapasik żeli Isana dzięki temu :)

      Usuń
  7. koniecznie muszę iść po ten żel z Isany! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest naprawdę mega piękny i nie nudzi się wcale szybko wbrew pozorom :) Polecam serdecznie :)

      Usuń
  8. Ten rozświetlacz z Lovely jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi wpadł w oko, a i postanowiłam rozpocząć wreszcie przygodę z takim kosmetykiem :)

      Usuń
  9. Ja mam zakaz chodzenia do rossmana ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zakazu nie mam co prawda, ale staram się nie chodzić za często mimo wszystko.

      Usuń
  10. Ja dlatego nie chodzę :D Bo bym wyszła z zakupami, a w domu mam jeszcze zapasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe skąd ja to znam :D ja wpadam tylko je uzupełnić czasem i niestety wracam jeszcze z innymi ciekawostkami :D

      Usuń
  11. slyszalam ze ten rozswietlacz fajny, musze kiedys wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie :) I mam nadzieję, że będziemy się lubić ja i ten rozświetlacz :)

      Usuń
  12. o tym rozswietlaczu mówiła chyba kiedyś red lipstick monster że jest to najlepszy zamiennik: mary lou manizer.

    OdpowiedzUsuń
  13. w sensie że tak z testów wyszło:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś pamiętam tymbardziej, że bardzo lubię oglądać Ewę Red Lipstic Monster i skusiła mnie poniekąd tym rozświetlaczem jako zamiennikiem MaryLoumanizer łaśnie :) I jak zobaczyłam go Rossie stwierdziłam, że będzie mój bo i kolorek ma naprawdę piękny :)

      Usuń
  14. Miałam ten krem do twarzy z Nivea i bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to miło mi bardzo bo to moje pierwsze spotkanie z nim i mam nadzieję, że i u mnie sprawdzi się dobrze i się polubimy :)

      Usuń
  15. Jejku świetne nowości ja na razie nie mam nawet czasu nic kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam chodzenie na spacery :) Czasem owocuje to nowościami w kosmetyczce :)

      Usuń
  16. Ładnie wygląda ten rozświetlacz z Lovely :) Ciekawe jaki efekt da na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem bardzo ciekawa i zabieram się niedługo za jego testy :)

      Usuń
  17. Ciekawa jestem, jak się sprawdzi ten rozświetlacz.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kusi mnie ten rozświetlacz Lovely ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne kosmetyki, szampon z Garniera miałam- bardzo fajny :)
    Pozdrawiam
    kosmetyczny-kuferek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, ja szampony z Garniera bardzo lubię to tymbardziej się cieszę, że u ciebie się sprawdził :)

      Usuń
  20. Ja dzięki Tobie kupiłam odżywkę Nivea i nie żałuję! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę z tego powodu, że jesteś z niej równie zadowolona jak ja :))

      Usuń
  21. Świetne zakupy, mam w planach kupić ten rozświetlacz z lovely bo słyszałam, że jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam ten szampon Garniera i też byłam zadowolona, bo świetnie oczyszczał :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny ten rozświetlacz, szukałam go dzisiaj i nigdzie go nie widziałam :( żeli z Isany jakoś nigdy nie miałam, ale widzę, że muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dawno nie byłam w Rossmanku, trzeba się wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  25. zaciekawilas mnie tym kremem z isany, nigdy wczesniej go nie widzialam :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.