Witajcie kochane w kolejnym wpisie. Dzisiaj wpadam do was z kilka ulubionymi kosmetykami czerwca. Przyznam, że czas znów szybko zleciał, a tu niedługo zbliża się lato i urlop, ale wszystkie wiemy, jak to jest. Najpierw jest styczeń, a potem pstryk wakacje. Wracając jednak do tematu tego wpisu, zagłębiłam się ostatnio bardziej w kosmetyki kolorowe Eveline i znów znalazłam ulubieńców. Będzie też kilka słów o kosmetykach do pielęgnacji. Jeśli ciekawi was, co polubiłam w czerwcu, czytajcie dalej. 





ulubieńcy czerwca, ulubieńcy czerwca 2021




PIELĘGNACJA 

ulubieńcy czerwca, ulubieńcy czerwca 2021 blog


VIANEK KOJĄCO-WYGŁADZAJĄCY PEELING DO CIAŁA 

ulubieńcy czerwca, ulubieńcy czerwca 2021


Na te peeling trafiłam przypadkowo w sumie. Od dawna chciałam przetestować peelingi do ciała marki Vianek, ale nie wiedziałam, od którego zacząć. Decyzja podjęła się sama, kiedy zobaczyłam ten egzemplarz na promocji. Przyznam, że produkt bardzo mnie zaskoczył faktem, że zawiera naprawdę dużo drobinek, mimo że ma konsystencję mokrego piasku. Peeling oczywiście świetnie zdziera martwy naskórek i akurat w tym przypadku pozostawia po sobie bardzo przyjemną delikatnie olejkową warstwę, która fajnie wchłania się w skórę i zupełnie jej nie obciąża. Nie mam pojęcia, czego to jest zasługa, ale jestem bardzo zadowolona, że tak wyszło, ponieważ nie lubię obciążających produktów, a szczególnie latem. Zapach jest chyba lawendowy, ale w tym wypadku akurat ładny. 


VIANEK NORMALIZUJĄCY KREM NA NOC 

ulubieńcy czerwca, ulubieńcy czerwca 2021 blog


Dla mnie już właściwie  nie ma lata bez normalizującego kremu Vianka w w mojej kosmetyczce. Za każdym razem, kiedy do niego wracam, naprawdę czuję, że lato się już zaczęło. Zdecydowanie potrafi i nawilżyć skórę i utrzymać ją  w ryzach, a musicie wiedzieć, że ja ten krem mam najczęściej pod makijażem, bo sprawdza się po prostu świetnie. I zdecydowanie nie powoduje szybszego wydzielania sebum nawet w gorący dzień, choć pomaga mu też puder bambusowy, o którym również dzisiaj wspomnę. 




BEAUTE MARRAKECH RÓŻANE SERUM DO TWARZY 


ulubieńcy czerwca, ulubieńcy czerwca 2021


Różane serum beaute marrakech to moje świeże odkrycie w pielęgnacji i mimo tropikalnych temperatur sprawdza się  bardzo dobrze.  Aplikuje je zwykle na wilgotną skórę wcześniej spryskaną hydrolatem lawendowym, ponieważ to powoduje ekspresowe wręcz wchłanianie się tego produktu, a i taką aplikację zaleca też sam producent na opakowaniu. I powiem wam, że po nałożeniu serum jakoś tak od razu widać różnicę. Cera jest naprawdę promienna i ma zdrowy glow. Normalnie nie można się napatrzeć. Serum sprawdza się też z kremem normalizującym pod makijaż. Zdecydowanie warto je mieć w swojej kosmetyczce i czuję, że ten produkt zostanie moim hitem tego lata. 


KOSMETYKI KOLOROWE 

ulubieńcy czerwca, ulubieńcy czerwca 2021 blog


EVELINE COSMETICS WONDER MATCH BAMBUSOWY PUDER DO TWARZY 

ulubieńcy czerwca, najlepsze kosmetyki czerwca 2021

Puder bambusowy  wonder match marki Eveline kupiłam właściwie tylko dlatego, że akurat nie mogłam w Rossmannie znaleźć odpowiedniego koloru pudru AA. Dodatkowym atutem była też promocja na ten produkt. Od razu wam powiem, że nie jest wielką fanką płaskiego i mocnego matu na skórze, bo to u mnie nie wygląda zbyt ładnie i dodatkowo wysusza moją cerę, więc najchętniej wybieram pudry satynowe. Puder bambusowy daje mi właśnie takie bardzo przyjemne satynowe wykończenie i co bardzo ciekawe potrafi przez 6-7 godzin utrzymać przyjemny mat na cerze. Skóra w tym czasie dostaje jeszcze delikatnego glow, więc tym bardziej wygląda to bardzo ładnie w moim odczuciu bez obciążenia i bez efektu ciastka w nawet spory upał, o czym miałam okazję się ostatnio przekonać. W moim odczuciu z podkładem Wonder Match stanowi idealny duet do lekkiego dziennego makijażu, który ostatnio z powodzeniem noszę i jest on jak moja druga skóra. Nawiasem mówiąc, powiem wam, że nawet puszkiem dołączonym do opakowania świetnie aplikuje się ten puder, jeśli nie chcecie używać pędzla albo gąbeczki. 




EVELINE COSMETICS LIQUID CAMOUFLAGE KOREKTOR POD OCZY 02 NATURAL

ulubieńcy czerwca, najlepsze kosmetyki czerwca 2021 blog

Kolejnym ulubieńcem od Eveline, którego nie mogłabym pominąć, w dzisiejszym wpisie jest korektor liquid camouflage w kolorze 02 natural. Powiem wam, że w moim przypadku bardzo ciężko znaleźć produkt z tej kategorii, który nie będzie wysuszał mi delikatnej okolicy pod oczami oraz nie będzie brzydko wchodził w załamania skóry, czego bardzo nie lubię. Moim wielkim ulubieńcem nadal jest korektor Sensique i to nie ulega wątpliwości, ale produkt Eveline również bardzo polubiłam. Przede wszystkim za to, że mimo lekkiej konsystencji i nawilżającej formuły on świetnie kryje zasinienia pod oczami. Można spokojnie nałożyć większą lub mniejszą ilość i nadal przez cały dzień wygląda świetnie i nie wysusza skóry. Bardzo dobrze dogaduje się też z pudrem pod oczy Hean. 


I tym akcentem kończę wpis. W tym miesiącu zdecydowanie najbardziej pokochałam różane serum, korektor oraz puder, które zdecydowanie warto mieć w swojej kosmetyczce, oczywiście nie umniejszając innym kosmetykom z tego wpisu, bo to również perełki. 

Koniecznie napiszcie, czy znacie te kosmetyki i jak się was sprawdziły, bo jestem tego bardzo ciekawa :) 

5 komentarzy:

  1. Tym razem na szczęście mnie bardzo nie skusiłaś :D Moooże ten puder byłby fajnym wyborem, ale mam zapas, a takie produkty się długo zużywa. Ale lubię właśnie pudry sypkie i transparentne np. bambusowe czy ryżowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię zarówno korektor Eveline jak i ten z Sensique ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam o testowaniu tego korektora Eveline. Jednak obawiam się że mamy trochę inne potrzeby skóry. Ten z sensique który Ty tak lubisz dla mnie był kiepski. Póki co testuję korektor glamshop, no ale zobaczymy może jeszcze zaopatrzę się w Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię kosmetyki Eveline i sama właśnie mam korektor od nich magicial perfection concealer i bardzo się z nim polubiłam bo rozświetla okolice oka i jej nie przesusza :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.