Witajcie w kolejnym wpisie. Kiedyś nie widziałam w swojej pielęgnacji miejsca na produkt, którym jest serum. Obecnie nie wyobrażam sobie bez niego swojej rutyny. I testując różne kosmetyki z tej kategorii mam swoich ulubieńców. Czy tak samo było w przypadku hialuronowego serum z porzeczką i morwą białą? Przekonacie się w dalej części wpisu :) 



jak stosować serum z kwasem hialuronowym, botanic skinfood serum hialuronowe blog kosmetyczny


Cena i dostępność

jak stosować serum z kwasem hialuronowym, botanic skinfood serum hialuronowe blog kosmetyczny

Hialuronowe serum przeciwzmarszczkowe Botanic Skinfood z porzeczką i morwą białą  dostaniecie w Drogerii Natura. Cena regularna wynosi ok. 28zł, w promocji zapłaciłam za nie ok. 18zł. 

jak stosować serum z kwasem hialuronowym, botanic skinfood serum hialuronowe blog kosmetyczny

Opis producenta+ moja opinia 

Receptura serum jest wypełniona składnikami aktywnymi, które karmią skórę dobroczynnymi witaminami, minerałami i antyoksydantami.
Dzięki temu ujędrnia skórę i wygładza jej strukturę, redukując zmarszczki. Spowalnia procesy przedwczesnego starzenia się skóry, głęboko nawilża i uelastycznia jej powierzchnię.


Przyznam, że w tym przypadku mam mocno mieszane uczucia, ponieważ to serum nie zrobiło na mnie żadnego świetnego wrażenia. Odnosząc się do krótkich obietnic producenta względem nawilżenia i uelastycznienia skóry, to nie widzę jakichś wielkich zmian na swojej twarzy. Serum udaje się jako tako nawilżyć moją cerę, ale mam wrażenie, że kiedy jest nieco mroźniejsza pogoda i bardziej niesprzyjające warunki  tego nawilżenia jest za mało, mimo że serum ma w składzie kwas hialuronowy i teoretycznie powinno sobie poradzić. Oczywiście zawsze używam go w towarzystwie kremów Lirene, które ratują sytuację i sprawiają, że serum przestaje się mocno kleić na skórze, co solo dość mocno by mi przeszkadzało. Oczywiście względem wchłaniania nie mam temu produktowi nic do zarzucenia, bo dzieje to dość szybko, ale właśnie klejąca warstwa jest nieco denerwująca. Ostatnio odkryłam, że to serum najprzyjemniej sprawdza się nałożone z kremem pod oczy jako dodatek. Świetnie nawilża skórę, a krem mam dodatkowo podbite działanie nawilżające. 


jak stosować serum z kwasem hialuronowym, botanic skinfood serum hialuronowe blog kosmetyczny


Opakowanie

Początkowo to kartonik, na którym znajdują się wszystkie potrzebne informacje oraz dokładnie rozpisany skład produktu. Właściwe opakowanie serum hialuronowego to buteleczka wyposażona w pipetę, którą łatwo nabrać odpowiednią porcję produktu. 

jak stosować serum z kwasem hialuronowym, botanic skinfood serum hialuronowe blog kosmetyczny

Kolor, konsystencja, zapach


Serum ma przezroczystą barwę i żelową konsystencję. Zostaje po nim dość klejąca warstwa, więc polecam stosować je razem z kremem do twarzy, który zneutralizuje tę warstwę. W kwestii zapachu serum dla mnie pachnie słodką porzeczką. Sam zapach jest delikatny i całkiem przyjemny, więc nie powinien nikomu przeszkadzać.





jak stosować serum z kwasem hialuronowym, botanic skinfood serum hialuronowe blog kosmetyczny


Skład

Jeśli chodzi o skład, to wszystko na opakowaniu jest bardzo dobrze opisane. Nie znalazłam w nim żadnego składnika, który budziłby moje wątpliwości. 




Podsumowując, to serum w swojej podstawowej roli zupełnie mnie nie zachwyciło. Jest to dla mnie taki produkt z kategorii meh. Zużyje go i zapomnę. Wydaje mi się, że to kosmetyk stworzony dla mało wymagających osób, ponieważ pomaga jedynie utrzymać nawilżenie w skórze na dość dobrym poziomie. Najlepiej sprawdził się u mnie pod oczami jako dodatek do kremu pod oczy. Zdecydowanie znam lepsze kosmetyki z tej kategorii, a ten zupełnie nie wiem, komu mógłby się sprawdzić, mimo że bublem nie jest. 

5 komentarzy:

  1. Szkoda, że tak słabo wypadło. U mnie zazwyczaj produkty tej marki świetnie się sprawdzają, choć też trafiłam na bubla - szampon z drożdżami :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypadło.. zaskakująco słabo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Great blog! I always come to you with great interest! I will be glad to see you in my blog =))
    https://mariaegorovamaria.blogspot.com/ Follow you =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.