Witajcie w kolejnym wpisie 🙂 Dzisiaj jak co tydzień, powracam do was z kolejnym blogmasem. Tym razem tematem jest świąteczne q&a, z którego troszkę na pewno się dowiecie na temat moich świątecznych przygotować i nie tylko. Kto jest ciekawy, niech bierze herbatkę w dłoń i czyta dalej 😉



1. Czy odliczasz dni do świąt? 

Przyznam, że co roku nie mogę się doczekać Bożego Narodzenia, więc bardzo odliczam te dni, aby spędzić czas w większym gronie z rodziną.

2. Co robisz podczas przerwy świątecznej?

W tym roku, jako że znalazłam raczej stałą pracę na pewien czas, to na pewno będę odpoczywać, nadrabiać seriale i pewnie tworzyć powoli nowe wpisy na bloga na zapas i oczywiście spotykać się z rodzinką 😉

3.Wolisz wigilię czy pierwszy dzień świąt?

Zdecydowanie pierwszy dzień świąt. Jest bardziej spokojny od wigilii, do której jednak jest troszkę przygotowań.

4. Wypatrujesz pierwszej gwiazdki?

Co roku. Można powiedzieć, że to tradycja od zawsze.

5. Czy co roku chodzisz na pasterkę?

Nie. 

6.Jakie prezenty lubisz dostawać? 

Praktyczne, których mogę użyć więcej niż jeden raz. A tak naprawdę liczy się gest, a nie rodzaj prezentu.

7. Ubierasz się odświętnie czy spędzasz święta w piżamie?

Na wigilię zwykle ubieram się odświętnie, a resztę dni spędzam w typowym świątecznym swetrze i ulubionych legginsach 😁

8.Jak wygląda twój pokój podczas okresu świątecznego?

Od roku jest w nim dodatkowo  pełno krasnali świątecznych przy okazji Bożego Narodzenia oprócz  choinki i dużej bombki ze światełkami.

9. Jak wygląda Boże Narodzenie w twoim domu?

 W  Wigilię jest sporo krzątaniny przed kolacją, w końcu przygotowania do kolacji, która jest najważniejszym punktem dnia, muszą być dopięte na ostatni guzik. Kolejne dni są spokojne i rodzinne. Mijają głównie na odpoczynku i rewizytach. 

10. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?jakie?

Powiem wam, że akurat teraz nic sobie nie przypominam takiego. 

11.Co najbardziej lubisz w świętach?

Powiem wam, że najbardziej w świętach lubię ten wyjątkowy klimat, którego nie ma na przykład na Wielkanoc. Przyznam, że BN to moje ulubione święta i jakoś tak bardziej mam do nich sentyment. 

12.Czego nie lubisz w świętach?

Powiem wam, że w ostatnich latach święta to głównie komercja. Nie chodzi o to, że jestem jakąś wielką tradycjonalistką, ale uważam, że powinno się ten czas poświęcić głównie rodzinie, a nie na to, aby prześcigać się w gonitwie po najlepsze i najdroższe prezenty. 

13.Masz jakieś świąteczne tradycje?

Ze świątecznych tradycji to głównie odwiedziny u rodzinki, bo ten czas zdecydowanie temu bardziej sprzyja. 

14.Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?

Moja choinka kolejny rok z rzędu się nie zmienia. Mam dwie małe ubrane w srebrno-białym kolorze. 

15. Jaki kolor lampek choinkowych lubisz?

Najbardziej lubię te kolorowe. Jakoś tak najbardziej kojarzą mi się ze świętami :D 

16. Wolisz dawać prezenty czy dostawać?

Najbardziej lubię dawać prezenty. Z tego mam największą radość:) 

17. Jeśli w tym roku mogłabyś dać prezent tylko jednej osobie, to kto by to był?

Zdecydowanie moja mama :) 

18. Jaki jest najfajniejszy prezent, jaki kiedykolwiek  dostałaś? 

Najfajniejszy prezent świąteczny? To trudne pytanie. 

19.Posiadasz kalendarz adwentowy?

Nie. 

20.Co chciałabyś dostać w tym roku?

Dla mnie to jest zawsze bardzo trudne pytanie, powiem wam. Lubię praktyczne prezenty, choć nie pogardzę też kosmetykami. Zresztą rozliczenie wishlisty z poprzedniego roku też będzie na blogu. Jestem ciekawa, na ile udało mi się ją zrealizować. 

21. Czy kiedykolwiek zbudowałaś dom z piernika?

Nie i powiem wam, że nigdy nie próbowałam. 

22.Gdybyś mogła sobie wybrać, gdzie spędziłabyś święta?

Jest to zarazem i proste i trudne pytanie. Jakby spojrzeć na to z perspektywy marzeń to chciałabym spędzić święta gdzieś za granicą, w ciepłym miejscu. To byłaby ciekawa odmiana zobaczyć cały świąteczny gwar i ubrane choinki, gdzieś gdzie jest ciepło. 



Mam nadzieję, że spodobał się wam ten wpis i z chęcią wpadniecie do innych dziewczyn przeczytać ich q&a, które jest naprawdę ciekawe. Koniecznie do nich zajrzyjcie, a jeśli macie ochotę odpowiedzieć na jakieś pytania w komentarzach i opowiedzieć o waszych tradycjach świątecznych będzie mi bardzo miło :) 

🎅Zaczarowaana
🎅The Special Beauty

🎅Femperially

🎅Okiem Marzycielki 








5 komentarzy:

  1. Super się czytało! Widzę, że mamy niektóre tradycje inne - np. ja nie wypatruję już gwiazdki, ale za to pasterka musi być :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię czytać Q & A :) W wielu rzeczach się zgadzamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czytać o takich świątecznych tradycjach :)
    Mila blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł na blogmasowy wpis, można Ciebie nieco bliżej poznać. U mnie również raczej w Wigilię sporo krzątaniny, a 1. i 2. dzień Świąt jest już nieco luźniejszy, zazwyczaj ktoś przyjedzie z wizytą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy chciałabym spędzić święta w tropikach. W górach chętnie, ale na plaży chyba sobie nie wyobrażam ;)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.