Witajcie. Ostatnio dużo u mnie recenzji pielęgnacji twarzy, ale testuję sporo fajnych kosmetyków, więc staram się nadrobić różne wpisy, ponieważ niektóre kosmetyki znajdą się pewnie w ulubieńcach roku, o których powoli myślę. W mojej pielęgnacji kwas hialuronowy ostatnio odgrywa sporą rolę. Jest to dla mnie tylko super składnik anti age, ale również ważny element pielęgnacji przy retinolu, który na początku października wszedł do mojej rutyny.  Pamiętacie na pewno, że bardzo polubiłam się z kremem spf50 marki Loreal z witaminą C oraz dedykowanym mu serum. W jednym z boxów Pure Beauty o nazwie skinflooding znalazłam idealne przy mojej obecnej rutynie serum Loreal Revitalift Filler serum do twarzy 1,5% czystego kwasu hialuronowego. Włączyłam je zatem do swojej pielęgnacji i dzisiaj opowiem wam o efektach. 



serum do twarzy z kwasem hialuronowym loreal revitalift filler

 Dostępność



Loreal Revitalift Filler serum do twarzy 1,5% czystego kwasu hialuronowego dostaniecie w Rossmannie i Hebe w cenie regularnej 63,99 zł. Aktualnie w Hebe od 19.10.2023 do 1.11.2023 trwa na nie promocja, a cena to 39,99 zł, więc jeśli produkt was zainteresuje właśnie tam dostaniecie go najtaniej. 


serum do twarzy z kwasem hialuronowym loreal revitalift filler

Inspiracja zabiegami medycyny estetycznej doprowadziła laboratoria L'Oreal Paris do opracowania serum, które działa jak codzienny zastrzyk ultra-skoncentrowanego kwasu hialuronowego, aby wypełnić wszystkie rodzaje zmarszczek. Serum zawiera aż 1,5% czystego kwasu hialuronowego: 0,5% kwasu makrocząsteczkowego, który działa na powierzchni skóry uzyskując natychmiastowy efekt nawilżenia oraz 1% kwasu mikrocząsteczkowego, który oddziałuje na głębsze warstwy skóry, by stopniowo wypełniać zmarszczki od wewnątrz. Rezultaty natychmiastowe: Skóra jest intensywnie nawilżona, bardziej wypełniona, elastyczna i wygląda na wygładzoną.


Opis producenta +moja opinia


Wiecie już na pewno, że w pielęgnacji nie mogę się obyć bez serum. Odkąd wprowadziłam retinol raz w tygodniu na razie, to muszę szczególnie dbać o nawilżenie i ukojenie skóry, więc każdy produkt, który spełnia te dwa kryteria jest u mnie mile widziany.

Serum Revitalift Filler stosuję też w mojej codziennej pielęgnacji porannej i wieczornej w dni, kiedy retinolu nie używam. I przyznam, że rozumiem dlaczego jest to hit wielu kosmetykomaniaczek, ale od początku.

Producent obiecuje, że serum  mocno nawilża, wypełnia i ujędrnia skórę. Muszę przyznać, że prawie wszystkie  efekty obserwuję na swojej skórze, no może oprócz  wypełnienia zmarszczek, bo ich po prostu nie mam. Jeśli chodzi o moją cerę to przypomnę wam, że jest ona mieszana w stronę suchej ze skłonnością do zapychania, którą przez lata udało mi się opanować. Serum Loreal świetnie nawilża i odżywia, więc powinno świetnie dać sobie radę również na suchych  i przesuszonych skórach, które potrzebują każdej dawki nawilżenia. Kosmetykowi nie można też odmówić tego, że świetnie wygładza i ujędrnia cerę. W mojej pielęgnacji to serum świetnie sprawdza się też przy retinolu. Wybrałam sobie do stosowania 🙸metodę kanapkową🙸  przy retinolu, która w mojej rutynie wygląda tak: tonik, następnie serum z kwasem hialuronowym na suchą skórę, następnie po wchłonięciu tego serum ląduje retinol, potem znów kwas hialuronowy, a na koniec krem kojący. W moim przypadku takie postępowanie sprawia, że minimalizują się skutki uboczne używania retinolu w postaci przesuszenia czy podrażnienia skóry. I właśnie w takim wypadku kwas hialuronowy to zbawienie, ponieważ na razie nie nabawiłam się skutków ubocznych przy procesie retynizacji, a moja twarz nie cierpi. Oczywiście pamiętam przy tym o codziennym używaniu kremu spf, ponieważ retinol jest fotouczulający. 

serum do twarzy z kwasem hialuronowym loreal revitalift filler

Skład

W składzie kosmetyku loreal znajdziecie kwas hialuronowy makrocząsteczkowy, kwas hialuronowy mikrocząsteczkowy, peptyd o działaniu jadu węża  i ekstrakt z żyta. 


serum do twarzy z kwasem hialuronowym loreal revitalift filler

Opakowanie

Opakowanie serum to na początku kartonik, na którym znajdują się wszystkie ważne informacje dotyczące składu i użytkowania produktu. W środku czeka elegancka buteleczka w fioletowym kolorze, która jest wyposażona w wygodną pipetę. Produkt nabiera się łatwo z opakowania i nie sprawia najmniejszych problemów. Ja zwykle potrzebuję nabrać serum dwa razy, aby zaaplikować je na twarz, szyję i dekolt.  



serum do twarzy z kwasem hialuronowym loreal revitalift filler

Kolor, konsystencja, zapach

Serum ma przezroczystą barwę i gęstą, żelową konsystencję. Produkt bardzo łatwo się nakłada i szybko wchłania. Nie zostawia na skórze lepkiej warstwy ani nie ściąga skóry użyty nawet na całkowicie suchą twarz przy retinolu. Zapach serum jest delikatny i bardzo ładny. Mnie zdecydowanie kojarzy się z produktami z wyższej półki. 


Podsumowując, serum do twarzy z kwasem hialuronowym loreal revitalift filler świetnie się u mnie sprawdziło. Daje sobie radę z nawilżeniem, odżywieniem oraz ujędrnieniem skóry w codziennej pielęgnacji. Super sprawdzi się również tym z was, które tak jak ja stosują retinol w pielęgnacji i potrzebują czegoś z kwasem hialuronowym, co da właśnie nawilżenie, ukojenie i odżywienie cerze, a dodatkowo zniweluje skutki używania retinolu. 

A wy miałyście już okazję poznać produkty z serii Revitalift Filler?



1 komentarz:

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.