Witajcie kochane. Dzisiaj opowiem wam o pewnej palecie cieni. Pod wpisem (dość spóźnionym) na temat Mikołajkowych nowości pojawiło się o nią kilka pytań, więc przychodzę do was z postem, który będzie obfitował w kilka pierwszych wrażeń na temat palety Live Love London Live Mattes siostrzanej marki słynnego Make Up Revolution. Jeśli jesteście ciekawe, jakie są moje pierwsze wrażenia z używania tej paletki, zapraszam do dalszej części.


NAZWA: LIVE LOVE LONDON LOVE YOUR LOOK PALETTE LIVE MATTES
GRAMATURA: 12 G
CENA: 25,99ZŁ
DOSTĘPNOŚĆ: ja swój egzemplarz zakupiłam w Rossmannie, prawdopodobnie można je też kupić przez internet.


Opakowanie:
Jak widzicie to plastikowa kasetka, która zawiera 12 cieni w neutralnej kolorystyce, czyli to, co lubię najbardziej. Do opakowania dołączona jest jeszcze pacynka, ale ich nie używam, więc się pozbyłam. Ogólnie paleta sprawia estetyczne wrażenie.


 Co mówi producent+skład:



Producent mówi o palecie tylko tyle, że zawiera ona 12 cieni.  Dostajemy jeszcze skład i nic po za tym.


Zbliżenie na paletę:

Pigmentacja:

 Paletka, kiedy robi się pierwsze swatche na dłoni,  wygląda bardzo niepozornie i delikatnie. Całą moc ujawnia na oku.  Jeśli mowa  właśnie o makijażu to spisuje się naprawdę bez zarzutu. Nakładam ją na tę samą bazę, co wszystkie posiadane przeze mnie cienie,  czyli na WIBO Eyeshadow Base, która jest moją ulubioną. Cienie świetnie się do niej przyczepiają i ujawniają swoją pigmentację, która na oku jest świetna moim zdaniem, nawet przy delikatnym, dziennym makijażu.

Trwałość:
Jeżeli o ten aspekt chodzi, nie mam im nic do zarzucenia. Nie wałkują się, nie wchodzą w załamania, nie rolują się i nie migrują po powiece. Najlepsze jest to, że są bardzo miękkie i sypią się właściwie tylko w opakowaniu, przy nakładaniu już nic takiego nie widzę. 

SWATCHE:
 



Efekt końcowy/ Zdjęcie poglądowe:



Podsumowując: Jak dla mnie paletka jest świetna i warto się nią zainteresować,  jeśli tak, jak ja jesteście miłośniczkami takiej kolorystyki w paletach i poszukujecie cieni całkowicie matowych. Ja oszalałam na punkcie tych matów właśnie. Nie tylko ze względu na pigmentację, która jest tutaj niewątpliwą zaletą,  jak i ze względu na fakt, że mogę wykonać za pomocą tej paletki codzienny, szybki makijaż ładnie podkreślający oko. Cena również zachęca do zakupu, więc opłaca się szukać jej w Rossmannie, bo w stosunku do jakości jest mała.



A wy znacie już te paletkę? A może skusiłam was do zakupu, bo nie macie jeszcze w kolekcji całkowicie matowych cieni? Koniecznie dajcie znać :)


Pozdrawiam was serdecznie do następnego wpisu. Buziaki 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘 



28 komentarzy:

  1. Nie znam jej, ale kolory zdecydowanie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ma moc to jest fakt, szczególnie te ciemniejsze kolorki <3 :)

      Usuń
  3. Kolorki śliczne, ale ja czekam aż w Polsce będzie dostępna paleta "inspirowana" kompozycją od Kat Von D ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widziałam oryginał i specjalnie mnie nie jara. Jest bardzo podobna do wielu innych paletek :)

      Usuń
  4. bardzo fajne kolorki, uwielbiam je z brązami mieszać <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, bo i ja nieco mieszam je z neutralną paletką z Wibo i też cudownie to wygląda :) <3

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się dlatego tak mnie przyciągnęła muszę powiedzieć :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, bo i moje również. Szaleję, za takimi odcieniami :)

      Usuń
  7. Fajne delikatne kolorki ma ta paletka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może nie takie delikatne, ale na do codziennego makijażu idealne, bo neutralne :)

      Usuń
  8. Ładne odcienie i wytłoczone logo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne kolorki, ale dla mnie za słaba pigmentacja jednak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy codziennym makijażu z pigmentem bym nie przesadzała, przynajmniej ja tego nie lubię, a do droższych palet, które niekiedy oferują dokładnie to samo jakoś mnie nie ciągnie. Za ich cenę mogę mieć kilka tańszych i równie fajnych :)

      Usuń
  10. Fajna jest ta paletka :) Ja ostatnio kupiłam kilka paletek i już więcej nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Niby piszesz, że pigmentacja dobra, ale na zdjęciach wygląda na słabą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana bierz poprawkę na to,że zdjęcie nie chcę w 100% oddawać rzeczywistości. A nie pomaga też temu fakt,że światło jest teraz marne i nic nie chce wyglądać tak dobrze jak w rzeczywistości jest. A tak naprawdę wygląda to dużo lepiej :-)

      Usuń
  12. Nigdy nie widziałam jej w Rossmannie. Ładne ma kolory :) Cena też dobra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się rozejrzeć w kilku jeśli masz taką możliwość. U mnie akurat tak się zdarzyło,że oglądałam ją w jednym Rossmannie, a kupiłam w drugim w moim mieście :)

      Usuń
  13. Chciałam ją kupić ale już nie było a była przecena za to kupiłam i love makeup paletke czekoladke za 24 zl taka przecena w rossmannie była ;)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.