Witajcie kochane w kolejnym wpisie. Dzisiaj wracam do was z serią makijaż tygodnia. Wpisy nie pojawiały się bardzo długo, ale można powiedzieć, że miałam przerwę w częstym malowaniu. Powracam jednak z serią i mam nadzieję, że zagości tutaj na dłużej. W tym wpisie pokażę wam też kilka nowości w akcji, więc jeśli jesteście ciekawe, zapraszam do dalszej części  i mam nadzieję, że nie wyszłam z wprawy w pisaniu tego typu wpisów.



TWARZ


Makijaż tygodnia| TWARZ| Podkład Ingrid Cosmetics Ideal Matt no 300| Paleta DIY z kosmetykami Bell| Beauty Legacy| Revolution Conceal& Define  C2| Sensique Highlighting Powder 


Jeśli o twarz chodzi, podkład wet n wild, który naprawdę długi czas gościł na mojej twarzy w codziennym makijażu zamieniłam na Ingrid Cosmetics Ideal Matt w kolorze 300 ivory, który w ostatnim czasie gości na mojej twarzy i prezentuje się naprawdę bosko. Daje cudowne satynowe wykończenie i całkiem nieźle kryje i ujednolica cerę, a dodatkowo wygląda naprawdę lekko, jak druga skóra wręcz. Korektor to ostatnio niezastąpiony u mnie Revolution Conceal& Define w kolorze C2. Puder rozświetlający to mieszanka Bell 2 Skin Pocket powder 042 Natural oraz Bell Shimmering Powder. Bronzer to ostatnio również mieszanka dwóch produktów pierwszy to choco powder z palety Wibo pro contour palette, który wyciągnęłam z niej plus mój ukochany the grand tan z paletki beauty legacy. Rozświetlacz to już tradycyjnie Sensique Highlighting Powder. 



OCZY

 Makijaż tygodnia| OCZY|Revolution x Maxineczka Beauty Legacy| Sensique Trendy Eyeshadow Palette Coffee& Toffee| My secret liquid fixer| Revolution Conceal& Define C2| Avon Supershock Volume

W tym tygodniu makijaż oka to dość obszerna kategoria. Zaczynam zawsze od bazy, za którą służy mi obecnie korektor Revolution Conceal& Define w kolorze C2, potem mieszanka dwóch palet: ulubionej do praktycznie roku Beauty Legacy oraz Sensique Trendy Eyeshadow Coffee& Toffee. Przy błyszczących cieniach świetnie sprawdza się my secret liquid fixer, a na rzęsach już tradycyjnie ląduje tusz Avon Supershock Volume taki mój kultowy kosmetyk i jak myślicie jakiego tuszu użyje to jest zawsze ten :D 


USTA


Makijaż tygodnia| USTA|Sensique matte fits perfectly nr 404


Na ustach, jeśli nie ląduje błyszczyk a mam ochotę na coś matowego wybieram kredkę Sensique matte fits perfectly w kolorze 404, którą naprawdę lubię. Pasuje zarówno do spokojnego makijażu, jak i do czegoś bardziej kolorowego.






I tak prezentuje się całość. Tym razem z małym dodatkiem koloru. Mam nadzieję, że cieszycie się, że seria wróciła nareszcie na bloga po tak długiej przerwie : )



8 komentarzy:

  1. U mnie niestety ten korektor z MUR się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam nic z z kosmetyków, które użyłaś:) bardzo ładny makijaż, ja ostatnio rzadko używam cieni, bo zrobiłam rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozświetlacz Sensique jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tym korektorem MUR to różnie podobno bywa..Mnie ciekawi ale czytałam o nim bardzo różne opinie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że ta seria wróciła, piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.