Witajcie kochane w kolejnym wpisie. Dzisiaj tradycyjnie znów powracam do was z makijażem tygodnia. Pokażę, jakie kosmetyki tym razem wybrałam i co się sprawdziło z nowości z poprzedniego tygodnia. Jeśli was to ciekawi, zapraszam do dalszej części wpisu. 






TWARZ 


Bell Royal Matt Skin Camouflage 01 light sand| Sensique high coverage concealer| Bell 2 Skin Pocket Powder 042| Bell Shimmering Powder| Celia Woman puder sypki 10 transparentny mat| Sensique highlighting powder| TWARZ| MAKIJAŻ TYGODNIA #16 



W kategorii twarz podkład to podobnie jak tydzień temu Bell Royal Matt Skin Camouflage w kolorze 01 light sand, lekki i świetny na co dzień. Korektor to w tym tygodniu Sensique High Coverage Concelaer w kolorze 03 sang beige, który został moim nowym świętym graalem  w kategorii korektorów, bo sprawdza się świetnie po prostu, czyli super kryje i nie wchodzi w załamania pod oczami, a co najważniejsze wysycha na matowo, więc nie ma potrzeby go pudrować. Puder to oczywiście Celia woman puder sypki w kolorze 010 transparentny mat , który niedługo doczeka się osobnej recenzji, w której opowiem wam, co o nim myślę bliżej, bo bardzo się polubiliśmy. Całość jak zawsze rozświetliłam mieszanka rozświetlacza Bell Shimmering powder i pudru Bell 2 Skin Pocket Powder w kolorze 042 natural. Brązer to Choco Powder wyjęty z palety Wibo pro contour palette. Rozświetlacz wiecie jaki, to nie będę pisać :D 




OCZY

Bell wanted long lasting eyeshadow| Wibo neutral eyeshadow palette| Revolution x Maxineczka Beauty Legacy| Bourjois Twist up the volume| Avon supershock volume

Jako bazę w tym tygodniu postanowiłam wykorzystać cień w kremie Bell Wanted long lasting eyeshadow w kolorze 02, który jako baza pod cienie jest świetny. Co prawda ja muszę używać do niego liquid fixera my secret, aby był bardziej kremowy, nie mniej jednak nałożony na powiekę świetnie kryje wszelkie żyłki, a dodatkowo super utrzymuje cienie do powiek przez cały dzień. W makijażu oka w tym tygodniu skorzystałam z dwóch palet. Pierwsza to tradycyjnie Wibo Neutral Eyeshadow Palette, z której wykorzystałam 4 cienie: peach cream, summer breeze, secret eye oraz sparkling nude. Dodatkowo dodałam jeszcze odrobinę brązera the grand tan z palety Beauty Legacy. Rzęsy to mój ulubiony duet ostatnio, czyli tusz Bourjois Twist up the volume oraz Avon supershock volume. 


Sensique ultra shiny lips| MAKIJAŻ TYGODNIA #16| USTA 



Usta w tym tygodniu to błyszczyk Sensique ultra shiny lips w kolorze 111 lollipop, który bardzo lubię.

I tak prezentują się wszystkie kosmetyki w tym tygodniu. Przepraszam, że znów nie wstawiam zdjęcia makijażu, ale nie mam na to zbyt wiele czasu przez pracę :)


7 komentarzy:

  1. Ten rozświetlacz z Sensique mnie ciekawi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam żadnego z tych kosmetyków :) ja tak słabo zużywam kolorówkę, że niewiele mam, niewiele kupuję też, bo by się zmarnowało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozświetlacz bardzo lubię, ale do błyszczyków chyba nigdy się nie przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam kilka z Twoich kosmetyków i mam je również w swoim użyciu ( np. korektor lub rozświetlacz ).

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba jestem jakaś dziwna z korektorem sensique. Tylko mi się nie sprawdza :D. Znaczy może nie że nie sprawdza, ale nie jest to mój hit. Ma beznadziejną kolorystykę, jedynka jest na mnie dobra dopiero po solidnym opaleniu. Zgadzam się, że dobrze kryje, ale u mnie nie wygląda tak ładnie jak inne drogeryjne korektory. Kończę opakowanie, a dalej mam takie mieszane uczucia. Ciekawa jestem paletki Maxineczki. Mimo wielu kontrowersji wydaje się być ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdemu sprawdza się coś innego jak widać 😊U mnie wszystkie drogeryjne korektory po jakimś czasie tworzą masakre pod oczami, a ten jest świetny jak dla mnie i nawet po wielu godzinach wygląda super, a na tym mi zależy bo miałam już dość ciastka pod okiem serdecznie. Kolorystyka dla mnie ok, bo moje siniaki kryje ten najciemniejszy, gdzie owszem jestem opalona, ale nie jakoś przesadnie, a gdy zblednę dwójkę sobie kupię. Ot jeden korektor i tyle opinii 😊

      Usuń
    2. Paletę Maxineczki ja bardzo lubię i korzystam z niej już ponad rok właściwie w każdym makijażu, czy to używając pojedynczych cieni, w których mam już dziury, czy brązera nawet który uwielbiam :)

      Usuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.