Witajcie kochane w kolejnym wpisie. Dzisiaj wracam do was z nowym 13 już  #co warto obejrzeć. Tym razem mieszanka będzie serialowo-książkowo-muzyczna. Przyznam, że samą mnie zaskakuje, ale jeśli ciekawi was, co nowego odkryłam w  marcu, zapraszam do dalszej części wpisu. 


co warto obejrzeć, co warto obejrzeć tej wiosny, co obejrzeć na netlixie


MUZYKA 

DEMI LOVATO & SAM FISCHER WHAT OTHER PEOPLE SAY 



Ten duet powiem wam, że  mocno do siebie pasuje. Nie jestem może wielką fanką Demi, ale powiem wam, że ma kawał świetnego głosu i uwielbiam tę piosenkę. W marcu bardzo często do niej wracałam, znalazła się na mojej stałej playliście nowości z tego roku. 


JUSTIN BEIBER ANYONE 



Przyznam się od razu, że wielką fanką Justina nie jestem i nie byłam, ale za ostatnie piosenki, które wypuszcza, szanuje. Anyone szczególnie przypadło mi do gustu i również weszło na moją stałą playlistę. 


DEAN LEWIS BE ALRIGHT



Czy możecie skądś kojarzyć tę piosenkę, tego nie wiem. Ja ją znam, ponieważ przewinęła się sporo razy na MTV, które puszczam sobie w tle, kiedy mam czas. Mocno mi się wbiła w głowę, mimo że na początku uważałam, że jest MEH, a teraz słucham jej bardzo często i jest to kolejna ulubiona piosenka tego miesiąca. 

SABRINA CARPENTER SKIN



Z tą piosenką jest o tyle ciekawa sprawa, że wyhaczyłam ją oglądając na YT listy billboard, na której się znalazła. Powoli wbijała mi się głowę, aż w końcu trafiła na stałą playlistę, z której nie schodzi aktualnie. 



ZAYN&INGRID MICHAELSON TO BEGIN AGAIN 



Ta piosenka akurat jest z gatunku tych spokojnych, które bardzo lubię i dobrze mi się ich słucha, więc wylądowała obowiązkowo na mojej playliście z nowościami i jest katowana równie często, jak pozostałe pokazane wcześniej. 




HINTERLAND 


co warto obejrzeć, co warto obejrzeć tej wiosny, co obejrzeć na netlixie



Detektyw Mathias przybywa do walijskiego miasta Aberystwyth, gdzie wraz z lokalnym zespołem śledczym rozwiązuje zagadki dokonanych w okolicy zbrodni.


Nadkomisarz Mathias przeprowadza się z zatłoczonego Londynu do małej walijskiej miejscowości, która z założenia ma być spokojnym miejscem. Prawda okazuje się zgoła inna. Każdy odcinek serialu dotyczy innej sprawy, którą detektyw musi rozwikłać i nie zawsze znajduje winnego. Najważniejsza sprawa, którą musi rozwiązać dotyczy Domu Dziecka, który został zamknięty wiele lat temu, ale nadal pozostaje wiele zagadkowych kwestii z nim związanych. Sprawa rozwiązuje się dopiero w ostatnim sezonie. Nie jest to, może bardzo angażujący serial, gdzie trup gęsto się ściele i ciągle coś się komplikuje, nie mniej jednak dobrze się to ogląda i nie jest tak łatwo przewidzieć pewne zdarzenia. 



INSTYNKT

co warto obejrzeć, co warto obejrzeć tej wiosny, co obejrzeć na netlixie



Komisarz Anna Oster zaczyna pracę w warszawskim wydziale zabójstw. Jej nietypowe metody śledcze oraz tajemnicza przeszłość sprawiają, że współpracownicy są wobec niej nieufni.



Dawno temu obejrzałam chyba tylko jeden odcinek tego serialu, przynajmniej ja tyle pamiętam. Wspomniałam wam o nim bonusowo na Instagramie w ostatnim podsumowaniu. Nie znalazł się tutaj, ponieważ skończyłam oglądanie już po publikacji wpisu. Wracając jednak do serialu, fabuła w każdym odcinku dotyczy innej sprawy. Główny wątek, który przewija się do samego końca to nieznana i mroczna przeszłość Komisarz Anny Oster, która pojawia się właściwie znikąd i potrafi wiele odczytać z miejsca zbrodni i ciała ofiary, a także świetnie przewidzieć każdy kolejny krok mordercy. Czy uda jej się odkryć nieznane karty ze swojej przeszłości i przypomnieć sobie kim jest naprawdę? Żeby się tego dowiedzieć, koniecznie zobaczcie serial. 

CHYŁKA INWIGILACJA

co warto obejrzeć, co warto obejrzeć tej wiosny, co obejrzeć na netlixie


Chyłka, pod wpływem manipulacji Langera, zostanie zmuszona, by skonfrontować się z ojcem. Mimo wielu lat, które upłynęły od tragicznych wydarzeń opisanych w cymelium nigdy nie zdołała naprawić z nim relacji.



Chyłka Inwigilacja to kolejna część przygód ekranizacji książek Remigiusza Mroza o słynnej pani Mecenas, którą jak wiecie, śledzę od pierwszego sezonu. W tej serii przewija się wątek związany z jej ojcem i pewnym zdarzeniem z przeszłości, które ich dzieli od lat. Po tajemniczej śmierci ojca Chyłka zajmuje się sprawą człowieka, który uważany jest przez służby za terrorystę. Pani Mecenas jak zawsze wyciąga wszystkie asy z rękawa, choć nie jest tym razem zadowolona ze zwycięstwa, a dlaczego tak jest, musicie zobaczyć koniecznie same. 

KTO ZABIŁ SARĘ?/WHO KILLED SARA?

co warto obejrzeć, co warto obejrzeć tej wiosny, co obejrzeć na netlixie



Skoncentrowany na zemście i dowiedzeniu, że został wrobiony w morderstwo siostry Álex ma zamiar ujawnić nie tylko sprawcę zbrodni, ale o wiele więcej.


Ten serial włączyłam całkowicie przypadkiem, bo nie miałam zbytnio pojęcia, co obejrzeć i powiem wam, że to był bardzo dobry wybór. Fabuła dotyczy zabójstwa, które w teorii miało być nieszczęśliwym wypadkiem. Nasza główna bohaterka Sara ginie od upadku ze spadochronu. Za wszystko zostaje obwiniony jej brat. Kiedy po 18 latach wychodzi z więzienia postanawia,  za wszelką cenę odnaleźć prawdziwego zabójcę swojej siostry. Jeszcze nie wie, że odkryje wiele mrocznych tajemnic, które miały nigdy nie wyjść na światło dzienne i były skrzętnie ukrywane. 



RAFAŁ PACZEŚ GRUBE WIÓRY


co warto obejrzeć, co warto obejrzeć tej wiosny, co obejrzeć na netlixie





Wszyscy, którzy oglądają stand-up na pewno wiedzą, kim jest Rafał Pacześ i jakiego rodzaju "radosną twórczością" się zajmuje, bo książek na co dzień nie pisze. Niby pozycja jest dość lekka, bo w pewnej części opowiada o czasach, kiedy Rafik jeszcze pracował na etacie jako handlowiec, w zwyczajnej firmie, jakich wiele w Polsce. Natomiast powieść dotyka też jego życia z ojcem alkoholikiem, piętna, jakie to odcisnęło na nim na zawsze tak naprawdę. W książce pojawia się też jego specyficzny humor, który nie każdy lubi. Sądzę też, że w tej powieści każdy z nas odnajdziecie cząstkę siebie i swoich doświadczeń. 


LESLY ANN JONES FREDDIE MERCURY BIOGRAFIA LEGENDY 



co warto obejrzeć, co warto obejrzeć tej wiosny, co obejrzeć na netlixie



Co do tej książki od razu zaznaczam, że wiem, iż nie każdy lubi takie pozycje, więc polecajka jest dla tych, którzy faktycznie interesują się tematem. Dla mnie ta książka była bardzo dobrym uzupełnieniem po obejrzeniu  filmu Bohemian Rhapsody, który notabene polecałam wam rok temu i nadal podtrzymuję zdanie, że koniecznie musicie to zobaczyć. Wracając jednak do książki, to jest to biografia napisana przez dziennikarkę muzyczną, która przeprowadziła wiele rozmów nie tylko z członkami Queen, ale też z wieloma innymi osobami, które były związane w różny sposób z Freddiem. Wyłania się z niej obraz człowieka, który od początku miał świadomość, że dokona czegoś wielkiego i już za życia stanie się legendą rocka, zostawiając po sobie dziedzictwo w postaci muzyki, która jest ponadczasowa i ponadpokoleniowa. Powiem wam, że mnie osobiście wciągnęła ta historia i dobrze mi się ją czytało. 



I tym akcentem kończę dzisiejsze zestawienie. Koniecznie dajcie znać, czy znacie jakąś pozycję i co ciekawego wy polecacie obejrzeć w najbliższym czasie.








14 komentarzy:

  1. Hinterland oglądałam. Piękne widoki są w tym serialu :) Za to Kto zabił Sarę chce obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam stand up, ale wolę chodzić na występy na żywo (o ile znów będzie można), niż czytać książki ;) Atmosfera na tego typu występach jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest książka o stand upie słowa nie ma w niej na ten temat. To taka bardziej jego biografia, tyle że napisana z jego specyficznym spojrzeniem na świat i ludzi, zanim w ogóle zaczął wytępować i myśleć o tym 🙂

      Usuń
  3. Kto zabił Sarę mignęło mi na netflixie i widziałam że chyba nawet jest na pierwszym miejscu popularności, co mówi o nim dużo. Ostatnio pozaczynałam kilka seriali, ale ustawi go chyba w kolejkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muzyczne kawałki kojarzę i przyznam, że Bieber ostatnio ma coraz to fajniejsze kawałki 😉 zapisuję sobie serial "kto zabił Sarę" i może również obejrzę ten serial ze Stenką. Stend up bardzo lubię i chyba sięgnę po te książkę bo już któraś osoba z kolei ją poleca 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szanuje, bo ostatnio faktycznie nieźle mu idzie i te piosenki są fajne 🙂 Kto zabił Sare i Instynkt polecam zobaczyć. Książkę warto przeczytać, daje ciekawe spojrzenie 🙂

      Usuń
  5. Be alright kiedyś kochałam, teraz nadal mam mega sentyment :) Bardzo lubię też samego artyste. Natomiast z seriali znam Chyłkę jak wiesz i ta część bardzo mi się podobała. Mam ochotę na hinterland i kto zabił sarę, więc trafiają na moją listę. Ale to za jakiś czas, bo teraz mam przerwę w serialach kryminalnych, chyba dobrze mi ona zrobi, bo trochę już za dużo ich oglądałam :D Natomiast oglądam turecki serial - szok i niedowierzanie! No raczej nie Twój gust, ale i tak pamiętam jak wiele razy się nawet zarzekałam u Cb że no NIGDY nie obejrzę nic tureckiego hahah xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam duży sentyment tak propos takich rzeczy do piosenki love story Taylor Swift 🙂 No Hinterland i kto zabił Sare koniecznie musisz zobaczyć po przerwie 😁 Natomiast no ja też mam szok i niedowierzanie, że oglądasz taki serial. Nie wiem skąd ta zmiana. Natomiast ja planuje akurat zobaczyć kiedyś co tam Oglądacie, bbo aktora z tego serialu kojarzę z W sercu miasta również turecki serial i bardzo mi się podobał, choć to dramat i to tak mocno.

      Usuń
    2. Haha nooo Sabinka mnie przekonała, tak zachęcała, że namówiła w końcu :D Spróbuj, wydaje mi się, że to zdecydowanie nie Twój klimat, ale w sumie chyba jeśli chodzi o tureckie produkcje to w tych masz wyjątki i czasami oglądasz takie, które 'normalnie' być nie obejrzała. No pewnie nie zrozumiesz o co mi chodzi, ale mniejsza :D Uuuu no to mnie zachęciłaś teraz!

      Usuń
  6. Szczerze mówiąc o wielu tych rzeczach słyszałam, ale mało co oglądałam. A piosenek totalnie nie kojarzę:( Demi faktycznie, spoczko głos ma. Za Bieberem również jakoś nie szaleję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie jestem jakąś wielką fanką Biebera, ale czasami trafi mu się jakaś piosenka, która tak mi wpada w ucho, że potem słucham jej non stop :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serial "Chyłka" to obłęd, mega wciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat tym razem tylko kojarzę seriale o których piszesz. Ostatnio kolega bardzo mi polecał serial Kto zabił Sarę. A ja jemu poleciłam serial "Od nowa", który bardzo mnie wciągnął i obejrzałam w jedną noc.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam akurat straszne braki ostatnio w filmach i serialach :) Chyłkę kojarzę ale jeszcze nie oglądałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.