Witajcie kochane w kolejnym wpisie. Dzisiaj wpadam do was z kolejnym wpisem z serii, co warto obejrzeć. Ostatnio jest też bardzo muzycznie w tych wpisach i tym razem nie będzie inaczej. Jeśli ciekawi was, co polecam posłuchać i obejrzeć, czytajcie dalej :) 





JUSTIN BIBER HOLD ON 



Wiecie na pewno, że nie jestem wielką fanką Justina, ale słucham ostatnio jego nowych piosenek i naprawdę wpadają w ucho. Może nie zdobędę się na przesłuchanie całego albumu Justice, ale polecam, wam ten kawałek. 


NICK JONAS  THIS IS HEAVEN 


Ta piosenka również mocno mi wpadła w ucho w ostatnim miesiącu i bardzo często jej słuchałam, bo trafiła na moją playlistę z nowościami z tego roku, a uzbierało mi się tam już trochę piosenek. 

ASHE ALBUM ASHLYN 




 


 Na ten album czekałam od miesiąca i śledziłam każdą wzmiankę i w końcu mamy to od piątku. Przesłuchałam już całość oczywiście i dla mnie jest sztos po prostu. Niektóre piosenki jak, I'm Fine, czy Till forever falls apart znałam już wcześniej, ale nie jestem zawiedziona całością, bo wyszło świetnie.


ADRIANNA GROTKOWSKA ZA PÓŹNO 



Bardzo rzadko słucham piosenek po polsku i żeby jakaś mnie ujęła, musi mieć to coś i właśnie to coś i ten rockowy beat ma piosenka Ady, którą zapewne znacie ze strefy beauty na YT, a nie z pisania i wydawania piosenek. Mnie przypadł też bardzo do gustu teledysk do tej piosenki, który jest płomienisty, jak widać po samej miniaturce nawet. Piosenkę oprócz formy teledysku znajdziecie też na spotify choćby, jeśli wolicie tylko audio. Dla mnie Ada rozniosła system. 



OLIVIA RODRIGO DE JA VU 



Ostatnia piosenka na dzisiaj to De Ja Vu. Driver License katuje do dzisiaj i tę nową piosenkę Olivii również bardzo lubię. Jestem ciekawa bardzo, jak wyjdzie jej debiutancki album. 



TAJEMNICA ZAWODOWA 






Tajemnica zawodowa" to nowy serial, w którym elementy prawnicze łączą się z medycznymi. Poruszające ludzkie historie pozwolą zrozumieć zawód obrońcy i lekarza z różnych perspektyw. Widzowie będą mieli okazję obserwować historie rozgrywające się zarówno na sali sądowej, jak i poznać przypadki kliniczne inspirowane autentycznymi. To także opowieść o poszukiwaniu, zmuszającym nas do ciągłej „podróży” i zmian, swojego miejsca w życiu. O oswajaniu problemów, które wydają się nie do przejścia. Główna bohaterka, 40-letnia Julia po skończonych studiach prawniczych związała się z lekarzem, chirurgiem ginekologiem – Andrzejem Żurawskim. Poświęciła się rodzinie, odkładając na bok własne ambicje i stworzyła dom, o jakim zawsze marzyła. Jako żona i matka dwóch córek żyje w cieniu męża, aż do czasu, gdy odkrywa tajemnicę, która burzy jej cały dotychczasowy świat. Po 15 latach małżeństwa, w dzień rocznicy ślubu, Julia dowiaduje się, że Andrzej ją zdradza i od dwóch lat prowadzi podwójne życie. W tym czasie lekarz zostaje zaatakowany przez nożownika w szpitalu, w którym pracuje. Nieprzytomny, ciężko ranny trafia na OIOM. Napastnik oskarża Żurawskiego o śmierć swojej żony – o błąd w sztuce lekarskiej, który doprowadził młodą kobietę do utraty życia. Julia musi odłożyć na bok uczucia i stanąć w obronie swojej rodziny. Wraca do pracy jako adwokat, walcząc o dobre imię męża oraz podejmując się nowych spraw związanych z prawem medycznym. Robi to dla dzieci, ale przede wszystkim dla siebie. Dzięki nowym obowiązkom, Julia ponownie odkrywa w sobie ogień i pasję. Bohaterka zmienia się w walczącą o siebie i o swoich klientów prawniczkę, której głód wyzwań daje jej niespożytą siłę i skuteczność. 

Ten serial obejrzałam z polecenia kilku osób i powiem wam, że bardzo mi się podobał. Jak wiecie na pewno z opisu wyżej, główna bohaterka serialu mecenas Julia Żurawska wraca do zawodu i podejmuje się trudnej sprawy obrony własnego męża przed zarzutami błędu lekarskiego. Jej życie do tego momentu było idealne, bo przy okazji okazało się, że mąż Julii Andrzej to niezły manipulant prowadzący podwójne życie. Akcja serialu z odcinka na odcinek naprawdę się rozkręca, a zakończenie zostawiło niedosyt i furtkę do nakręcenia drugiego sezonu, na co przyznam szczerze, liczę, bo jestem ciekawa, co może być dalej w tej historii. 


DYNASTIA 




Udało mi się nareszcie nadrobić trzeci sezon tej produkcji i jak zwykle nie żałuję, że włączyłam, bo dużo się działo. Jak zawsze intrygi i kłamstwa rządziły, ale tym razem główna bohaterka skupiła się na odłączeniu się od rodziny, co wyszło jej tak sobie w pewnym sensie. Nie brakowało też w tym sezonie konfliktów i jeszcze większego podkopywania siebie nawzajem, aby tylko osiągnąć zamierzony cel. Przy okazji głowa rodziny Carringtonów, czyli Blake próbuje odzyskać rodzinną firmę. Jak to wyszło, musicie zobaczyć same, jeżeli jeszcze nie oglądałyście. Ja czekam na 4 sezon aktualnie, który nie wiadomo jeszcze, kiedy pojawi się na Netflixie. 

DIRTY JOHN 



Życie bizneswoman Debry Newell rozpada się, gdy daje się wciągnąć w sieć kłamstw i manipulacji oszusta Johna Meehana.

DIRTY JOHN. THE BETTY BRODERICK STORY.





Gdy bolesny rozwód z niewiernym mężem się przeciąga, należąca do towarzyskiej śmietanki Betty Broderick posuwa się do ostateczności.



Te dwie pozycje z racji, że są z jednej serii, opiszę wam po prostu razem. Za oglądanie wzięłam się od drugiego sezonu, który myślałam, że jest pierwszym, czyli od historii Betty. Jednak od początku. 

Pierwszy sezon, czyli DIRTY JOHN to historia Debry i Johna mężczyzny, którego architektka poznała w sieci. Wciągnął ją po czasie w sieć swoich manipulacji i kłamstw, a niczego nieświadoma na początku kobieta wyszła za niego również za mąż. Jej rodzina nie jest optymistycznie nastawiona do nowego wybranka pani architekt, a ona sama również po pewnym czasie odkrywa  prawdę i próbuje wyplątać się z tej sytuacji, nie dając po sobie poznać, że coś kombinuje za plecami męża. Historia ma mocne zakończenie, ale to musicie zobaczyć same. 


Sezon drugi to HISTORIA BETTY BRODERICK, która ma z pozoru normalne życie do momentu, kiedy jej mąż nie postanawia, że chce się z nią rozwieźć, a po czasie założyć nową rodzinę z inną kobietą. Ten stan rzeczy wywołuje w Betty ataki wściekłości, których nie potrafi opanować, nie potrafi również zrezygnować z życia ponad stan, które miała dzięki mężowi. Historia kończy się tragicznie, ale dlaczego tak się stało, musicie zobaczyć same, jeżeli lubcie takie historie oparte na prawdziwych wydarzeniach. 



DAVID ATTENBOURGH ŻYCIE W KOLORZE 



Dokument przedstawia, jak różne gatunki zwierząt postrzegają kolory i wykorzystują je w codziennym życiu.






Takie dokumenty najczęściej oglądam, kiedy interesuje się danym tematem. Zaliczam je w swoim przypadku do rozrywki intelektualnej, z której faktycznie można coś wyciągnąć, ale nie zmuszam was oczywiście do tego, więc jeśli to nie wasza bajka ten fragment dzisiejszego wpisu możecie spokojnie pominąć. Wracając jednak do filmu, w tym przypadku mamy świetnie przedstawione, jak zwierzęta wykorzystują kolory w swoim świecie i jak niewiele na ten temat jeszcze wiemy, bo nasze oko w zwykłem świetle nie dostrzega wielu barw na przykładach na skrzydłach motyli. 


 CRIMINAL WIELKA BRYTANIA 




Zamknięci w pokoju przesłuchań londyńscy śledczy działają pod presją czasu, przesłuchując trójkę podejrzanych oskarżonych o ciężkie zbrodnie.

 

 


Każdy bohater to inna historia, którą przedstawia się podczas przesłuchania przez śledczych. Żałuję, że nie wpleciono do tego serialu retrospekcji, które uważam, że miałyby tutaj rację bytu, bo jest aż zbyt statycznie w tym serialu. Warto obejrzeć, bo historie są wciągające mimo wszystko i dobrze się to ogląda, choć jak mówię, retrospekcje mogłyby nieco ubogacić serię. 


FERAJNA Z BAKER STREET 




Grupa uliczników bada w wiktoriańskim Londynie paranormalne zbrodnie na zlecenie doktora Watsona i jego tajemniczego partnera, Sherlocka Holmesa.


Ferajnę z Baker Street włączyłam trochę dlatego, że liczyłam na małe powiązanie z uniwersum Sherlocka, który owszem ma swoją rolę w tym serialu, ale nie jest to stricte serial z tego uniwersum.  Historia dotyczy piątki dzieciaków, które w wiktoriańskim Londynie rozwiązują zagadki kryminalne powiązane ze zdarzeniami paranormalnymi. Produkcja nawiązuje trochę do CHAOS-u (Chilling Adventures of Sabrina) innych tego typu seriali w konwencji horroru i fantastyki. Nie było to nic wybitnego, ale dobrze się oglądało. 


YESTERDAY 





Młody mężczyzna budzi się w świecie, gdzie nikt oprócz niego nie zna piosenek Beatlesów.


Opis filmu brzmi nieco surrealistycznie, ale fakt fabuła kręci się wokół tego, że Jack żyje w świecie, w którym nikt nie zna kultowych Beatlesów i ich muzyki. Gdy stał się sławny i zaczął współpracę ze znanymi muzykami, zaczęła mu w głowie kiełkować myśl, czy robi dobrze, promując piosenki Beatlesów jako własne. Jak to się skończyło? Musicie zobaczyć. Film to fajne połączenie komedii romantycznej i musicalu zrobione w naprawdę przyjemny sposób. Świetna propozycja na luźny wieczór. 



I tym akcentem kończę dzisiejszy wpis. Koniecznie dajcie znać, czy jakaś pozycja była przez was obejrzana i jakie są wasze wrażenia. Napiszcie też, co wy polecacie obejrzeć. 






8 komentarzy:

  1. niestety nie znam żadnego z tych filmów czy seriali ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do nadrobienia, jeśli coś przypadło Ci do gustu 🙂

      Usuń
  2. Uwielbiam tą piosenkę Nicka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo polubiłam tajemnicę zawodową - była idealna na luźny wieczór, ale jednocześnie ciekawa bo zawsze coś się działo. Yesterday próbowałam oglądać, ale szybko się znudziłam i nie obejrzałam do końca. MOże nie miałam dnia :D Pamiętam, że Cryminal polecała Paulina i miałam na niego ochotę :) Póki co jednak mam ochotę na coś innego niż kryminały. Dirty John kiedyś, kiedyś miałam w planach, ale jakoś nie jestem do końca do niego przekonana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tajemnicę Zawodową i mnie bardzo przyjemnie się oglądało. Ciekawe, czy zdecydują się na kontynuuację tego serialu 🤔 Co do Yesterday wydaje mi się, że jak nie lubi się tego rodzaju muzyki, jaką tam jest przestawiona to film może znudzić i nie jestem do końca pewna, czy Ci przypadnie do gustu. Ja obejrzałam, bo kocham musicale w ostatnich miesiącach 🙂 Dirty John jest specyficzny i bywają nudne momenty w tym serialu szczególnie właśnie w pierwszym sezonie o Debrze, ale zakończenie mnie wbiło trochę w fotel, bo wcale nie zakładałam, że tak się skończy tym razem. I to nawet nie wynikało za bardzo z fabuły 🙈 Criminal całkiem niezłe, ale dla mnie brakuje w nim retrospekcji trochę w tych historiach.

      Usuń
  4. Oglądamła film Yesterday, przyjemny i miło go wspominam. Z chęcią obejrzę kolejny raz. Z polecanych seriali mało, który kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczęłam oglądać tajemnice zawodową z Twojego polecenia ale jeszcze wstrzymam się od opini bo obejrzałam jedynie 3 odcinki. Reszty polecajek nie znam :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.