Witajcie w kolejnym wpisie. Dzisiaj wpadam do was z kolejną dawką seriali, które ostatnio obejrzałam. Wplotę też w ten post muzykę, ale nie będzie jej wiele tym razem. Jeśli ciekawi was, co wartego uwagi odkryłam, koniecznie czytajcie dalej :) 



co warto obejrzeć na netlixie, co warto obejrzeć blog


MUZYKA 


MARCO MENGONI  MASTASERA 

Piosenka Ma stasera  została przeze mnie odkryta przypadkowo, ale wpadła mi w ucho od razu, mimo że jest po włosku. Oczywiście została na mojej ulubionej playliście na stałe. 


LIAM PAYNE SUNSHINE 



Oczywiście nie mogłoby zabraknąć nowej piosenki Liama. Zdecydowanie jest słoneczna i bardzo pozytywna tak jak jej tytuł. I naprawdę na długo nie można się od niej uwolnić. 


ED SHEERAN SHIVERS 



Ta piosenka to totalna świeżynka, która wyszła dosłownie 3 dni temu. Powiem wam, że to kolejny świetny singiel Eda i myślę, że jak ukaże się jego nowy album, to nie będę się mogła uwolnić od niego. 


SERIALE 


KRUK. CZORNY WORON NIE ŚPI. 

co warto obejrzeć na netlixie, co warto obejrzeć blog


Ten serial to kontynuacja, więc nie będę wam przypominać zarysu fabuły, bo na pewno go znacie. W tym sezonie akcja jest mocno dynamiczna. Komisarz Kruk walczy nie tylko z gangiem przemytników, ale też ze swoimi demonami w postaci niekontrolowanej agresji. Klimat serialu oczywiście nadal jest mroczny. Mamy też powiązania z ludową magią. Zakończenie znów pozostawiło kilka niedomówień, więc mam nadzieję na kolejny sezon. Zdecydowanie warto obejrzeć oba sezony tego serialu, jeśli go nie znacie. 


SHINY FLAKES NASTOLETNI BARON NARKOTYKOWY/SHINY FLAKES THE TEENAGE DRUG LORD


co warto obejrzeć na netlixie, co warto obejrzeć blog



Max S. zdradza, jak zbudował imperium, nie ruszając się z sypialni. Jego historia stała się inspiracją do nakręcenia serialu "Jak sprzedawać dragi w sieci (szybko)".


Ten dokument obejrzałam po zobaczeniu ostatniego sezonu mojego ulubionego odmóżdżacza ''How to sell drugs online fast". Tutaj jest przedstawiona historia chłopaka, którego poczynania posłużyły za inspirację do tego serialu. Powiem wam, że nie przyszłoby mi w życiu do głowy, iż można się tak świetnie maskować, prowadząc taki niechlubnej sławy biznes. Dodatkowo rozgryzienie tego było sporą zagadką dla policji. Główny bohater dostał oczywiście szansę na naprawienie swoich błędów w ośrodku resocjalizacji, ale nie pomogło i wrócił na drogę przestępstwa po raz kolejny. W tym dokumencie chodziło głównie o pokazanie, jak działał w pojedynkę. A najlepsze jest to, że robił to, nie wychodząc właściwie z domu. Jeśli ciekawią was takie tematy, warto zobaczyć. 

GRUPA FILMOWA DARWIN MISJA 



co warto obejrzeć na netlixie, co warto obejrzeć blog


Ilu Polaków potrzeba by poprowadzić międzynarodową bazę kosmiczną? Pewnie grubo ponad setkę, ale niestety, w tej bazie jest ich tylko piątka

Serial Misja to efekt współpracy Grupy Filmowej Darwin i Playera. Jestem fanką Darwinów, więc postanowiłam obejrzeć tę produkcję i nie jestem zawiedziona, bo był to fajny serial dla odmóżdżenia.    Historia dotyczy piątki astronautów wysłanych na misję kosmiczną. Każdy z nich to inna osobowość i inne specyficzne przyzwyczajenia. Oczywiście, żeby nie było nudno, wydarza się wiele nieprzewidzianych sytuacji i perypetii w stylu Darwinów. 



co warto obejrzeć na netlixie, co warto obejrzeć blog



Wróciła ze świata umarłych z nowo odkrytym apetytem na krew. Zakład pogrzebowy jej rodziny bardzo potrzebuje zleceń. A gdyby tak...?


To ma być kolejny typowy dzień w norweskim miasteczku Skarnes. Spokój jednak przerywa odnalezienie ciała młodej kobiety, której rodzina prowadzi zakład pogrzebowy. Sprawy jednak nie potoczą się dokładnie tak, jak myślicie. Live budzi się podczas autopsji w zakładzie medycyny sądowej i okazuje się, że jest żądna krwi. Te wydarzenia rozpoczną serię dziwnych morderstw i przypadków w Skarnes. Powiem wam, że oglądało mi się to całkiem dobrze ten serial i szybko go skończyłam. 

DOM Z PAPIERU SEZON 5 CZĘŚĆ PIERWSZA 


co warto obejrzeć na netlixie, co warto obejrzeć blog


Jak bardzo czekałam na kolejny sezon Domu z papieru, domyślą się tylko tacy fani tego serialu jak ja, a na pewno są tutaj takie osoby. W tym sezonie znów dużo się dzieje i jest wiele zwrotów akcji. Walka przybrała mocno na sile, a nasi bohaterowie zmuszeni są walczyć na śmierć i życie. Jestem bardzo ciekawa finału tej bitwy. Niestety muszę na niego poczekać aż do grudnia. 


I tym akcentem kończę ten wpis. Jestem bardzo ciekawa, czy coś znacie i jakie są wasze odczucia. Koniecznie napiszcie. A może polecacie coś w podobnym klimacie do obejrzenia?


6 komentarzy:

  1. Liczyłam na to, że tym razem będzie już finałowy odcinek w La Casa de Papel, ale widzę, że się przeliczyłam :P Jeden odcinek mi został i myślałam, że historia jakoś się domknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kruk był świetny! Reszta nie dla mnie raczej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ogromną fanką "Domu z papieru" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie słuchałam Payno, za to one direction ostatni tydzień hula non stop. Dom z papieru obejrzałam i mega mi się podobało, a czytałam raczej negatywne recenzje co do przebiegu fabuły.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.