Witam wszystkich. Wiem , że długo nie pisałam po powitalnym poście ale czas nagli gdy się studiuje. Bohaterem dzisiejszego posta jest on:
Wiem , że jakość zdjęcia
jest nie zbyt dobra ale to mój pierwszy raz więc mam nadzieję, że mi wybaczycie to.


Nazwa produktu: Morning Baby ! BB cream. Multi-action skin perfecting make up. Kolor to 002 Beach Radiance. Dla mnie trochę za ciemny jednak.

Obietnice producenta: Morning Baby! BB cream to naturalny makijaż od poranka do wieczora! 
5 korzyści w jednym produkcie:
-Koryguje niedoskonałości
- Wygładza
- Rozświetla
-Nawilża
- Chroni cerę
Świeżość makijażu do 14 godzin! 
Używaj jako podkład lub jako bazę pod makijaż. 
Pojemność to 30ml

zdjęcie numer dwa jest chyba lepsze :) 

   Skład: 
Aqua,cyclopentasiloxane, paraffinium,liquidum/ mineral, oil, propylene glycol, glycerin, stearic acid, magnesium aluminium silicate, talc, isostearic acid, triethanolamine, cetyl alcohol, mica, phenoxyethanol, dimethicone, crosspolymer, xanthan gum, parfum, methylparaben, tocopheryl, acetate, disodium edta, propylparaben, ethylparaben, hydroxycitronellal, limonene, hydroxyisohexyl 3-cyclohexene , carboxaldehyde. 

Skład długi jak diabli. I jak stwierdzam są w nim prabeny. Nawet się nie cykali żeby to napisać w składzie. Ale do rzeczy. Jak dla mnie ten produkt jest całkowitym bublem, choć jak wiadomo każdy ma inną cerę i nie mogę generalizować , że jak dla mnie niedobre to dla innych też. Bo słyszałam również i dobre opinie na jego temat i to właśnie skłoniło mnie do zakupu.
Plusy:
-neutralny zapach
- cena
- +/- wysusza niedoskonałości
- nie daje efektu rozświetlenia co przy mojej cerze jest bardzo ważne

Minusy:
-wysusza twarz, w moim przypadku było to czoło, bo nagle dzięki niemu dowiedziałam ile mam suchych skórek na twarzy w różnych miejscach
- nie powoduje krycia niedoskonałości żadnych
- ma skłonności do rolowania się

Ogólna moja opinia na jego temat jest NIE . Użyłam go kilka razy. Wykończyłam z wielka niechęcią do niego. Więcej do niego nie wrócę.
A jakie są wasze opinie na jego temat? Sprawdził się czy może nie zrobił nic?


Brak komentarzy:

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.