Witam was kochane. Wiem, że wczoraj wpadłam tutaj z małą recenzją lakieru ale dzisiaj mam dla was przegląd co pojawiło się u mnie nowego w tym miesiącu. Mam tylko nadzieję, że liczba zużytych nie przekroczy liczby kupionych i podejrzewam, że tak nie jest.
Zapraszam na przegląd moich nowości :).





5. Eveline Cosmetics Slim Extreme 3D Peeling-Masaż pod prysznic antycellulit. cena: 8,49zł (EDIT* drobna pomyłeczka wersji ponieważ ta sama wersja tylko pomarańczowa kosztowała 9,29zł a turkusowa właśnie tyle co powyżej)  na promocji




A teraz porcja zdjęć naszych bohaterów:



 For Your Beauty pędzel do różu pierwszy w moim życiu, który zamierzam używać do pudrowania twarzy, ponieważ mój puszek uległ degradacji. Jest mięciutki więc, myślę że będzie odpowiedni do tego celu. cena 6,49zł na promocji w Rossmannie.

 Aplikator do cieni do powiek. Przyda się bo najlepsza pacynka wreszcie skończyła swój żywot.  cena: 4.99zł bez promocji również w Rossmannie.





Lovely eye liner kolor czarny 4,69zł






 Be Beauty nabłyszczacz i utrwalacz do paznokci cena: 6,99 zł w Biedronce, produkt z nowej gazetki.


.Eveline Cosmetics Slim Extreme 3D Peeling-Masaż pod prysznic antycellulit. cena: 8,49zł (EDIT* drobna pomyłeczka wersji ponieważ ta sama wersja tylko pomarańczowa kosztowała 9,29zł a turkusowa właśnie tyle co powyżej)  na promocji




 Intimea chusteczki do higieny intymnej cena: 2,99 zł za 25 szt w Biedronce.

 Be Beauty nabłyszczacz i utrwalacz do paznokci cena: 6,99 zł w Biedronce produkt z nowej gazetki.

 Pędzel i aplikator do cieni.
Pędzel
 
Aplikator. 


Tak przedstawiają się moje nowe skarby. 

Pozdrawiam was wszystkie do następnej notki. Buziaki papapapap:*:*:*:*:*:*:*. 
Zostawiajcie swoje opinie i komentarze :)


29 komentarzy:

  1. Bardzo lubię eyeliner w kredce Lovely, cena korzystna, a jakość bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super bo szczerze powiedziawszy i moja mama jej używa i nienarzeka wiec i ja się skusilam :-)

      Usuń
  2. Zastanawiam się nad kupnem tych pędzli. Jeśli mają miękkie włosie to chyba się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też myślę nad tym pędzlem do różu. Z tej serii mam pędzel do nakładania cieni (ten większy, za 16,49zł...niestety nie mają numerków) i jestem z niego baaaaaaaardzo zadowolona. Myślę też żeby kupić ten mniejszy, zwłaszcza że akurat jest na promocji

      Usuń
  3. Peelingu za dobrze nie wspominam, był glutowaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, nie rób tego! Pędzel do różu to pędzel do różu! Specjalnie jest taki po skosie aby łatwiej się róż nakładało :)
    A tak na serio, to raczej nie powinno być problemu z nakładaniem pudru. Ja polecam Ci taki pędzelek ze sklepu Chińskiego. Ja swój kupiłam z parę lat temu, a skubany trzyma się doskonale (nie przeszkadza mu codziennie stosowanie i mycie) Naprawdę dobry zakup za malutkie pieniążki:)

    A teraz druga rzecz. Spodobał mi się Twój blog, opisujesz produkty przystępne dla mojej kieszeni:))) tym bardziej wpisy mi pasują:) W związku z tym chciałabym nominować Twój blog do Liebster Blog Award. Generalnie wygląda to jak łańcuszek, ale służy popularyzacji blogów, dlatego zachęcam do udziału. Wyjaśnienia i pytania znajdują się na moim blogu w zakładce Liebster Blog Award.
    nadziewiatympietrze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli szukasz dobrego pędzla do pudru to polecam ci ten z Sence&Body (do dostania w Hebe i drogeriach internetowych, ja swój kupiłam w ezebrze za jakieś 10 zł) jest bardzo zbity ale mięciutki i świetnie (i szybko!) aplikuje się nim puder czy to prasowany czy sypki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam te chusteczki w wersji pomarańczowej-z rumiankiem chyba i niestety ale nie dorównują tym z Facelle.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też muszę sobie w końcu kupić pędzle

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię produkty z Eveline :) Kredkę z Lovely mam i już powoli ją kończę. Oj długo ze mną była!

    OdpowiedzUsuń
  9. A to fajnie bo i mnie pewnie długo posłuży. Produkty eveline też Lubie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chusteczki Intimea polubiłam, miałam inną wersję ale były wielkością idealne na wyjazd ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście kocham je od pierwszego opakowania które pojawiło się w moim denku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam pędzel do pudru z tej samej firmy, co Twoje pędzle i jak na taką cenę jest całkiem niezły :) Może na ten do różu też się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze muszę go sobie zdobyć tez za jakiś czas żeby mieć jakiś fajny komplecik :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Potrzebuję nowego pędzelka do cieni do powiek, taki fajny miałam i gdzieś mi zaginął :( Bardzo fajne nowości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AJ mieszkanie go wchłonęło pewnie bo i u mnie się takie historie zdarzają. A dziękuję bardzo :-)

      Usuń
  15. Eveline ma dość fajne kosmetyki wyszczuplająco antycellulitowe i niedrogie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A niedrogie to fakt bo mam i do pary serum antycellulitowe od jakiegoś czasu w czerwonej tubie :-)

      Usuń
  16. Daj znać, jak się spisują pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  17. czekam na recenzję pędzli:))

    OdpowiedzUsuń
  18. O pamiętam ten pędzelek z aplikatorem. Kiedyś był moim ulubieńcem ;)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.