Witajcie kochane w kolejnym wpisie. Dzisiaj mam dla jak zwykle makijaż tygodnia, w którym pokażę, jakie kosmetyki będą gościć w moim makijażu tym razem. Znajdzie się parę zmian, więc jeśli jesteście ciekawe, co u mnie nowego w tej kategorii, zapraszam do dalszej części wpisu.











TWARZ


Ingrid Cosmetics Ideal Matt no 300 Ivory+ Ingrid Cosmetics Mineral Cover nr 12 naturalny beż| Revolution Conceal& Define C2| Celia Woman puder sypki nr 10 transparentny mat| Paleta DIY z kosmetykami Bell| Beauty Legacy| Inglot Freedom system rozświetlacz HD nr 153 | MAKIJAŻ TYGODNIA 13# TWARZ 


Jeśli o podkład chodzi, tutaj postawiłam na mieszankę dwóch podkładów Ingrid, pierwszy to mój ulubiony Ideal Matt w kolorze 300 Ivory, a drugi to mineral cover w kolorze 12 naturalny beż. Mieszanka daje na skórze piękne wykończenie, takie idealnie świetliste, satynowe. Przy okazji nie podkreśla porów i cera wygląda idealnie. Puder to oczywiście moja nowa miłość, czyli Celia Woman puder sypki w kolorze 10  transparentny mat. Całość omiatam jeszcze mieszanka pudru Bell 2 Skin Pocket Powder i Bell Shimmering Powder, które w połączeniu dają delikatne rozświetlenie, taki glow od wewnątrz.  Korektor to lubiany przeze mnie Revolution Conceal& Define w kolorze C2. Brązer to tradycyjnie the grand tan z palety beauty legacy. Rozświetlacz to całkowita nowość w mojej kosmetyczce, czyli Inglot Freedom System w kolorze 153.





OCZY 

Revolution Conceal& define w kolorze c2 korektor| Wibo neutral eyeshadow palette| My secret liquid fixer| Catrice Made to Stay Inside Eye Pencil 010 in the mood for nude| Bourjois Twist up the volume| Avon Supershock Volume| MAKIJAŻ TYGODNIA #13 OCZY

Baza pod cienie to również korektor Revolution Conceal& Define. Cienie w tym tygodniu to paleta I heart make-up  naked chocolate, której od dawna nie miałam na oku oraz Wibo Neutral Eyeshadow Palette oczywiście. Blasku błyszczącym cieniom dodaje liquid fixer  my secret, do którego powróciłam ostatnio. Tusz to tym razem dwie sztuki. Pierwsza to Bourjois twist up the volume, a druga Avon Supershock Volume. Na linii wodnej wylądowała kredka Catrice Made to Stay Inside Eye Pencil w kolorze 010 in the mood for nude, którą uwielbiam za trwałość i za to, że idealnie otwiera oko. 





USTA

Deborah Milano Satin Rouge kolor 02 | MAKIJAŻ TYGODNIA #13 USTA 

W tym tygodniu to będzie pomadka Deborah Milano Satin Rouge w kolorze 02, którą uwielbiam i noszę na zmianę z błyszczykami Sensique. Niby zwykła pomadka i niczym się nie wyróżnia, ale powiem Wam, że ostatnio bardzo lubię błyszczące wykończenie na ustach, wydają się takie ładniejsze. 




A tak prezentuje się cały makijaż :) 




7 komentarzy:

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.