Witajcie kochane w kolejnym wpisie. Długo nie było na blogu wpisu polecającego kolorówkę z Rossmanna, ponieważ nie miałam nic godnego uwagi w swojej kosmetyczce, a i zaglądałam rzadziej na te promocje. W ostatnich miesiącach pojawiło się jednak w mojej kosmetyczce kilka produktów, o których warto wspomnieć. Jeśli jesteście ich ciekawe, zapraszam do dalszej części wpisu.




AA wings of color dust matt loose powder

Pierwszym produktem godnym polecenia jest puder AA wings of color dust matt loose powder 022 golden beige, który polubiłam w ostatnim czasie i bardzo często pojawia się ostatnio w makijażach tygodnia, solo lub z pudrem Celia. Daje satynowe wykończenie na twarzy, nie przyciemnia ani nie rozjaśnia mojego makijażu jak na ten moment to mój idealny odcień. Nie zapycha również porów, a bardzo ładnie wygładza buzię, co mi się podoba, ponieważ ostatnio bardzo lubię ten efekt, a makijaż wygląda dzięki temu świeżo. Co do matu również nie mam zastrzeżeń, u mnie wytrzymuje solo 4-5 godzin, z fixerem GR cały dzień. I jeśli jeszcze nie testowałyście tego produktu, promocja to świetna okazja, aby po niego sięgnąć.




AA wings of color dust matt loose powder, 34,99 zł cena regularna 



Deborah Milano Satin Rouge (Rosetto Milano) 02

Drugi produkt to moja ukochana pomadka Deborah Milano Satin Raouge (Rossetto Milano)  w kolorze 02. Prawdopodobnie to ta sama pomadka, tylko różni się opakowaniem, kolor jest ten sam. Jeśli o mnie chodzi, to ją uwielbiam, bo daje wykończenie jak błyszczyk, jednak nie jest klejąca, ani nie przeszkadza. Na ustach wygląda naturalnie, nie spływa z nich, a bardzo dobrze się trzyma i je nawilża, co bardzo przypadło mi do gustu, a jeśli wy lubicie takie pomadki zdecydowanie warto po nią sięgnąć.

Deborah Milano Satin Rouge (Rosetto Milano) kolor 02, 40, 33 zł, Rossmann 

Wibo Rhythm of freedom 


Tej palety prawdopodobnie nie polecałam wam w takim zestawieniu, bo nie mam jej u siebie długo.  Rhythm of freedom to przyjemna odmiana po wersji Modern, która się u mnie nie sprawdziła po prostu i oddałam ją dalej. Tej palecie nie mam nic do zarzucenia od pigmentacji do przyjemności wykonywania makijażu. Wszystko odbywa się szybko i sprawnie, co dla mnie rano jest naprawdę cenne, gdy wykonuję szybki makijaż. Bardzo lubię łączyć tę paletkę z wersją neutralną, której namiętnie używam.


Wibo Rhythm of freedom, 46,29 zł, Rossmann 


Miss Sporty Naturally Perfect masakra 


Ostatni produkt to mój najnowszy nabytek, czyli maskara Miss Sporty Naturally Perfect, którą jestem zachwycona od pierwszego użycia. Pięknie wydłuża i delikatnie pogrubia rzęsy. Przez cały dzień nie osypuje się, nie rozmazuje i nie odbija na powiekach. Po prostu świetny tusz, a swego czasu bardzo często używałam tuszy tej marki i po dłuższym czasie nie jestem zawiedziona, a wręcz przeciwnie kupię sobie kolejny egzemplarz na zapas.


Miss Sporty Naturally Perfect masakra, 19,99 zł 



I tak prezentują się 4 kosmetyki z ostatnich miesięcy, które warto kupić na promocji w Rossmannie. Każdy z nich to mój ulubieniec, więc z czystym sercem polecam wam te produkty i jeśli stoicie przed podjęciem decyzji co kupić, mam nadzieję, że udało mi się wam podpowiedzieć coś.  

11 komentarzy:

  1. O tak, puder AA jest przegenialny. Uwielbiam. Na pewno zrobię zapas, bo mój już jest prawie na wykończeniu. O paletce wibo słyszałam różne opinie, ja jednak bardziej rozmyślam o zakupie tej najnowszej go nude ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się właśnie nad tą paletą Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej nie robię tam zakupów♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Puder AA mam, fajny jest :). Sama nie wiem jeszcze, czy skorzystam z tej promocji :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnego z tych produktów nie mam, ale o każdym nieraz czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś czuję, że mój portfel zacznie płakać po tej promocji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne ze macie takie promocje :) jak bym byla w PL to bymsie opkupila :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paleta wygląda bardzo kusząco, chodź nie wiem czy się skuszę, może.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedynie się skuszę na ten puder AA bo dużo dobrego o nim słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam puder AA i oczywiście paletkę cieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Polubiłam te pomadki Deborah, ale i tak nie są objęte promocją, bo zasady jakieś inne...

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.