Witajcie kochane w kolejnym wpisie. Dzisiaj zapraszam was na kolejny makijaż tygodnia. Przepraszam, że w tamtym tygodniu post się nie pojawił, ale nie było żadnych zmian, więc uznałam, że lepiej będzie zaczekać z nim. Jeśli ciekawi was, jakie produkty pojawią się w tym tygodniu w moim makijażu, zapraszam do dalszej części wpisu.





TWARZ

Bell royal matt skin camouflage| Celia woman puder sypki| AA wings of color dust matt loose powder| Inglot freedom system rozświetlacz hd| Golden rose makeup fixing spray| Wibo beach cruiser 03 praline 


Podkład to tradycyjnie bez zmian Bell Royal Matt Skin Camouflage 01. Korektor to standardowo Sensique High Coverage Concelaer w kolorze 03 sand beige. Puder to mieszanka Celia Woman puder sypki 10 transparentny mat+ AA wings of color 022 golden beige  , która pasuje mi idealnie na ten moment. Nowością jest brązer do twarzy, ponieważ w tym tygodniu to moja całkowita nowość, czyli wibo beach cruiser w odcieniu 03 praline. Rozświetlacz to na pewno dobrze wam już znany inglot freedom system nr 153. Całość spryskałam niewielką ilością golden rose make up fixing spray, aby ładnie wygładzić twarz. 




OCZY

Bell wanted long lasting eyeshadow 02| Wibo neutral eyeshadow palette| Wibo I choose what I want eyeshadow duo 04 gold capuccino| Miss sporty naturally perfect mascara 


Jako bazę pod cienie wykorzystałam cień bell wanted w kolorze 02. Paleta to standardowo wibo neutral eyeshadow palette i trzy cienie: summer breeze, peach cream oraz secret eye, którymi podkreślam załamanie powieki. Nowością są również cienie wibo, ale tym razem to zupełnie nowa dla mnie seria I choose what i want w kolorze 04 gold capuccino. Tusz do rzęs to nowa miłość, czyli Miss Sporty Naturally Perfect



USTA


Wibo lip sensation 01

Na ustach w tym tygodniu ląduje również nowość, czyli błyszczyk Wibo lip sensation w kolorze 01, w tonacji brudnego różu oczywiście. 




9 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ten fixer z Golden Rose oraz paletę cieni do powiek z Wibo. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tej maskary z Miss Sporty, jakoś wcześniej nie rzucił mi się w oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor produktu do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się kolor tego błyszczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post. Ciekawe jak ten podkład sprawdziłby się na mojej skórze. Idzie jesień, to może warto byłoby postawić na jakiś cięższy krem pod makijaż i wobec tego podkład bardziej matujący. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Błyszczyk z Wibo ma bardzo ładny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiłaś mnie tym fixing sprayem z GR - dobrze Ci się sprawdza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spray jest super 👌 Bardzo ładnie ściąga pudrowość z makijażu i ładnie go utrwala na cały dzień 😉

      Usuń
  8. Bronzer i puder AA to moi ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.