Witajcie. Bardzo dawno nie miałam żadnego z nowszych kosmetyków marki Isana łatwo dostępnej w każdym Rossmannie. Na pewno pamiętacie, że kiedyś byłam wielką fanką ich żeli pod prysznic, choć zdarzyło mi się też testować inne kosmetyki. Po dłuższym czasie wpadła w moje ręce aloesowa pianka do twarzy z niezłym składem. A jak było z działaniem? Koniecznie czytajcie dalej. 




kosmetyki Isana, tania pianka z rossmanna

DOSTĘPNOŚĆ

Isana  łagodna pianka oczyszczająca do twarzy aloes&ogórek dostępna jest w Rossmannie w cenie 11,49 zł. Bardzo często jednak można ją znaleźć w promocji nawet za 7 zł, więc jest to bardzo dobra okazja, zwłaszcza że pianka ma świetny skład, ale o tym opowiem wam niżej. 


kosmetyki Isana, tania pianka z rossmanna

OBIETNICE PRODUCENTA+ MOJA OPINIA

Jak dobrze wiecie, jestem miłośniczką pianek i bardzo lubię testować takie kosmetyki, a szczególnie jeśli mają dobry skład i nie kosztują wiele. W przypadku pianki Isana te dwa warunki zostały spełnione. Pianka zawsze jest kolejnym krokiem w moim demakijażu zaraz po olejku i płynie micelarnym, którym zmywam ewentualne resztki makijażu oraz kremu spf. Zależy mi na tym, aby był to skuteczny i łagodny produkt. I ta pianka radzi sobie w tym aspekcie naprawdę świetnie, a moja skóra jest całkowicie czysta. Produkt z racji swojej konsystencji jest nieco mokry, ale przy kontakcie z wodą pieni się jeszcze lepiej i nie znika ze skóry tak szybko.  Dodatkowy atut to fakt, że pianka nie wysusza i nie ściąga cery, co bardzo sobie chwalę w tym produkcie. W kwestii wydajności ja zawsze myję twarz dwa razy, więc u mnie wystarczyła na miesiąc intensywnego używania.


kosmetyki Isana, tania pianka z rossmanna

CO CIEKAWEGO W SKŁADZIE?

W składzie znajdziemy łagodne substancje myjące, sorbitol, ekstrakt z aloesu i ekstrakt z ogórka oraz konserwanty dopuszczalne w naturalnych kosmetykach. 


kosmetyki Isana, tania pianka z rossmanna


APLIKATOR


Pianka posiada wygodny aplikator, który pozwala na szybkie i bezproblemowe wydobycie produktu do samego końca. Nie zacina się i nie pluje produktem, nawet kiedy zostanie go niewiele w butelce. 


kosmetyki Isana, tania pianka z rossmanna


KOLOR, KONSYSTENCJA, ZAPACH

Kolor pianki jest typowo biały jak w każdym takim produkcie. Konsystencja jest dość mokra, ale w tym przypadku to zaleta, ponieważ pianka dodatkowo się pieni przy kontakcie z wodą. Dzięki temu nie znika też szybko ze skóry jak to się dzieje  z wieloma innymi produktami. 



Podsumowując, to świetny produkt dla wszystkich miłośników tego typu konsystencji oraz dobrych składów. Dobrze oczyszcza i nie wysusza skóry. 


Dajcie mi znać, jakie inne produkty marki Isana z ich aktualnej oferty warto wypróbować na własnej skórze. Jestem niezwykle ciekawa. 

5 komentarzy:

  1. Czytałam o niej dużo dobrego, ale sama nie przepadam za taką formułą, więc odpuszczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę o niej pamiętać przy następnych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie pianki do mycia buzi :) Tej jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiła mnie ta pianka. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z Isany lubię produkty do włosów, szczególnie olejki. Z twarzowych dawno nic nie miałam, ale chyba skuszę się na tą piankę, bo widzę, że jest teraz na promocji i skład ma fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.