Witajcie w kolejnym wpisie. Higiena intymna to u mnie wymagający temat, od kiedy zaczęłam świadomie dobierać kosmetyki i poszukiwać tych, które są delikatne nie tylko dla ciała, ale również dla tych okolic. Przez lata starałam się wybierać delikatne żele z dobrym składem różnych markę. W ostatnim boxie Pure Beauty Hello Winter znalazłam kolejnego ulubieńca, czyli piankę do higieny intymnej mojej ulubionej marki Vianek. 


[współpraca reklamowa z Pure Beauty]


Vianek regenerująca pianka do higieny intymnej

Vianek regenerująca piankę do higieny intymnej dostaniecie głównie w internecie na przykład na stronie producenta. Jej cena waha się od 19 do 31 zł. 

Vianek regenerująca pianka do higieny intymnej opis

W moim przypadku pianka przeszła wszelkie możliwe testy. Używałam jej nie tylko w codziennej pielęgnacji, ale również podczas miesiączki, kiedy takie produkty naprawdę mają szansę się popisać. I muszę powiedzieć, że naprawdę ta pianka dała sobie radę. Jestem z niej zadowolona, ponieważ bardzo dobrze myje i oczyszcza delikatne okolice, ale kompletnie nie podrażnia, a wręcz koi delikatne podrażnienia. Dodatkowo podczas miesiączki naprawdę świeżość i pewność, że wszystko jest w porządku. Dba też o to, aby nie było podrażnień. Pianka ma bardzo przyjemną konsystencję, która jest dosłownie chmurką. Przypomina mi bardzo pianki do twarzy, a przyznam,że właśnie takie konsystencje bardzo lubię. Pianka nie spływa i wystarczy jej naprawdę niewiele do mycia. Plusem w jej przypadku jest też bardzo delikatny zapach. Ten zapach jednak nie powoduje podrażnienia ani uczulenia, więc to kolejny plus. Dodatkowo pianka nie wysusza. 



Vianek regenerująca pianka do higieny intymnej skład

W składzie znajdziemy delikatne substancje myjące, gliceryne, kwas mlekowy, wyciąg z kory dębu, wyciąg z babki lancetowatej, alantoinę.

Vianek regenerująca pianka do higieny intymnej konsystencja

Jak widzicie, pianka naprawdę ma przyjemną konsystencję chmurki. Nie spływa też z dłoni. Ma delikatny zapach żurawiny. 


Podsumowując, pianka do higieny intymnej vianek naprawdę skradła moje serce. Ma świetne działanie, naturalny skład oraz nie podrażnia. Dodatkowo daje uczucie czystości podczas miesiączki. Niby wiele produktów do higieny intymnej robi coś podobnego, ale jak dotąd żaden nie zrobił na mnie aż tak pozytywnego wrażenia, aby dostać osobną recenzję.

 

2 komentarze:

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.