Witajcie. Dzisiaj przychodzę do was ze świetnym open boxem.  Kto jest ze mną tutaj od początku, na pewno pamięta czasy, kiedy to serum w mojej pielęgnacji nie było mile widzianym krokiem, a ja nie dostrzegałam totalnie jego zalet. Odkąd jednak spróbowałam swojego pierwszego kosmetyku z tej kategorii, przepadłam i nie wyobrażam sobie już nie stosować tego kroku w swojej pielęgnacji. W końcu serum to mnogość składników aktywnych, które odpowiednio dobrane robią robotę na skórze i dają naprawdę świetne efekty oraz wspierają resztę pielęgnacji. Dzięki Pure Beauty mam okazję testować różne kosmetyki, a tym razem pokażę wam cały wachlarz serum.

#garnier

#lorealparis

#mixa

#skincare

#serumixuj

[współpraca reklamowa z Pure Beauty]




pure beauty box serumixuj


Jak zawsze przy boxach Pure Beauty mam super grafikę, która w tym przypadku idealnie oddaje zawartość pudełeczka i to jakie kosmetyki konkretnie można spotkać w środku. 


pure beauty box serumixuj




pure beauty box serumixuj środek



garnier pure active aha i bha serum przeciwniedoskonałościom, loreal revitalift clinical serum 12% witaminy c, loreal revitalift laser pure retinol serum na noc, loreal revitalift filler serum 1,5% kwasu hialuronowego


Każde serum, które niżej wam pokażę, stosowałam na własnej skórze już wcześniej, więc pokrótce przypomnę wam, za co je za lubię. 


Jeśli chodzi o temat niedoskonałości, to jest mi on obcy, więc w moim przypadku to serum akurat nie miało jak się popisać. W moim przypadku to serum ładnie wygładziło skórę i pozwoliło mi pozbyć się delikatnej kaszki na czole. Sprawiło również, że cera zaczęła wydzielać nieco mniej sebum. Serum sprawiło również, że pory stały się w moim przypadku nieco mniej widoczne. 



W tym serum przede wszystkim ważne jest nawilżenie, rozświetlenie oraz wygładzenie. Te trzy punkty serum spełnia bardzo dobrze i muszę przyznać, że dzięki temu skóra bardzo ładnie wygląda. Dodatkowo nawet drobne przebarwienia są mniej widoczne dzięki temu serum. Tutaj należy tylko uważać na przechowywanie tego produktu i pamiętać o tym, że należy trzymać je w lodówce. 



Serum z kwasem hialuronowym to u mnie produkt must have przy pielęgnacji z retinolem. Zasadniczo nawilżenie to u mnie podstawa, więc takie serum sprawdza się też w codziennej pielęgnacji. W metodzie kanapkowej przy retinolu jest niezastąpione, bo szybko się wchłania, łagodzi i nawilża, a w codziennej pielęgnacji dba o regenerację. 


LOREAL REVITALIF LASER PURE RETINOL 0.2 % SERUM NA NOC

Retinol od października ma w mojej pielęgnacji szczególne miejsce, ponieważ to serum stosuję tylko na noc i tylko w określone dni tygodnia. Po ponad trzech miesiącach mam dobrze wyrobioną tolerancję na retinol i widzę pozytywne skutki jego działania. Przede wszystkim moja skóra jest rozświetlona, wygładzona  i ujednolicona. Nawet stare przebarwienia stały się o wiele mniej widoczne podobnie jak znamiona na twarzy. Skóra ma też gładszą strukturę, a szczególnie jest to widoczne przy porach. Dzięki pielęgnacji kanapkowej udało mi się uniknąć podrażnienia i wysuszenia, ale tutaj kluczowe jest też to, aby pamiętać o kremie z filtrem. 


garnier vitamin c super serum na przebarwienia, mixa hyalurogel serum nawilżające z kwasem hialuronowym

GARNIER SKIN NATURALS SERUM NA PRZAEBARWIENIA KOMPLEKS 3,5% WITAMINA C, NIACYNAMIC I KWAS SALICYLOWY

W moim przypadku to serum, jeśli chodzi o przebarwienia, nie miało trudnego zadania. Dzięki kremowi spf nie pojawiają się u mnie nowe egzemplarze, a te stare staram się konsekwentnie i powoli wyciszać. Wiem jednak, że przy każdym serum z witaminą C jest coraz lepiej. W tym serum oprócz lekkiej żelowej konsystencji podoba mi się też to, że skóra jest pełna blasku, ale nie ma tutaj drobinek ani nic takiego. Serum dobrze dogaduje się też kremem spf. 


MIXA HYALUROGEL SERUM Z KWASEM HIALURONOWYM

Serum mixa to świetny wybór, kiedy skórze potrzeba ukojena, nawilżenia i odżywienia. Bardzo lubiłam to serum solo w pielęgnacji, ale jeszcze lepiej sprawdzało się pod gęstą maseczką do twarzy. Wtedy wychodził cały jego potencjał w takim duecie, a dodatkowo maska do twarzy lepiej się nakładała, a należała do tych nieco trudniejszych, więc tym bardziej doceniam ten fakt. 


ᴡᴇź ᴜᴅᴢɪᴀᴌ ᴡ ᴀᴋᴄᴊɪ sᴇʀᴜᴍɪxᴜᴊ: ᴋᴜᴘ ᴅᴡᴀ sᴇʀᴀ, ᴀ ᴛʀᴢᴇᴄɪᴇ (ɴᴀᴊᴛᴀńsᴢᴇ) ᴏᴛʀᴢʏᴍᴀsᴢ ᴡ ᴘʀᴇᴢᴇɴᴄɪᴇ!ᴀᴋᴄᴊᴀ ᴛʀᴡᴀ ᴡ ᴅʀᴏɢᴇʀɪᴀᴄʜ ʀᴏssᴍᴀɴɴ ᴅᴏ 31 sᴛʏᴄᴢɴɪᴀ!



I tak prezentuje się cały open box. Przyznam, że każde serum tutaj można połączyć ze sobą i to jest najfajniejsze. Ja najbardziej lubię mix retinol i kwas hialuronowy oraz witaminę c również w połączeniu z kwasem hialuronowym. W ostatnich miesiącach te składniki często goszczą w mojej rutynie, więc są dla mnie niezbędne. 

Dajcie znać, jakie wy połączenia składników w pielęgnacji  lubicie najbardziej. 


3 komentarze:

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.