W tym miesiącu PB postanowiło rozpieścić mnie jeszcze jednym boxem ze świetną zawartością. Tym razem jest to świetna inicjatywa lipiec bez plastiku we współpracy z marką Garnier. W środku znalazłam 6 kosmetyków tej marki, które znam i lubię. Czym właściwie jest ta inicjatywa? Już opowiadam. 

🌿Lipiec bez plastiku to globalny ruch, który łączy ludzi dbających o środowisko i przyszłość naszej planety. Dzięki temu miliony osób zdecydowały się wziąć sprawy we własne ręce i  dołączyły do społeczności, która chce rozwiązać problem zanieczyszczenia plastikiem. 

🌿Marka Garnier zobowiązała się, że do 2030 roku będzie korzystać w 100% z plastiku uzyskanego z recyklingu i takiego, który będzie potencjalnie nadawać się do recyklingu, ponownego napełnienia lub ponownego użycia. 


pure beauty lipiec bez plastiku

🌿Grafika pudełka tym razem jest minimalistyczna i nawiązuje do logo samej akcji, więc bardzo mi się to podoba. A co w środku? W środku znalazłam 6 kosmetyków, które już znam i lubię, ale o tym dokładniej opowiem niżej. 


pure beauty lipiec bez plastiku



garnier skin naturals hyaluronic aloe maska nawilżająca, garnier skin naturals vitamin c maska rozświetlająca


🌿GARNIER SKIN NATURALS HYALURONIC ALOE MASECZKA DO TWARZY NAWILŻAJĄCA I REWITALIZUJĄCA

🌿GARNIER SKIN NATURALS VITAMIN C MASECZKA ROZŚWIETLAJĄCA I NAWILŻAJĄCA

Obie maski już znam i bardzo lubię. Łączy je to, że świetnie nawilżają, koją i wygładzają skórę. Wersja z witaminą C dodatkowo jeszcze delikatnie rozświetla cerę, więc jest to idealna sprawa pod makijaż i na większe wyjścia. 

garnier skin naturals płyn micelarny 3w1, garnier vitamin c rozświetlający fluid spf 50+ nadający blask

🌿GARNIER SKIN NATURALS PŁYN MICELARNY DO SKÓRY WRAŻLIWEJ 

Różowy płyn micelarny zna właściwie każda z nas. I jestem pewna, że jest on ulubieńcem naprawdę wielu osób, bo jest delikatny i skuteczny. U mnie jest tak samo i naprawdę to się nie zmienia. Coraz ciężej mi o nim już pisać więcej, ponieważ ostatnio używam go często i nie chcę się powtarzać. Nie mniej jednak ten płyn po prostu trzeba przetestować na własnej skórze, jeśli jeszcze go nie znacie. 

🌿GARNIER VITAMIN C  ROZŚWIETLAJĄCY FLUID Z SPF50+ DO TWARZY NADAJĄCY BLASK 

Fluid glow już jakiś czas temu wylądował w mojej kosmetyczce i wiecie na pewno, że nie do końca go lubię. Wszelkie właściwości typu konsystencja czy wchłanianie są super, ale dla mnie przeszkodą niestety jest jego kolor. Po prostu jest zbyt ciemny, ale wierzę, że są osoby, którym to odpowiada. 



garnier fructis banana hair food odżywczy szampon do włosów, garnier fructis banana hair food maska do włosów

🌿GARNIER FRUCTIS BANANA HAIR FOOD ODŻYWCZY SZAMPON DO WŁOSÓW

Szampon hair food znam już z jednego z poprzednich boxów i przyznam, że jestem nim naprawdę zachwycona! Super myje włosy, dodaje objętości blasku, a przede wszystkim nie powoduje szybszego przetłuszczania ani przyklapu. Po prostu WOW. I co najważniejsze przepięknie pachnie bananem. Ostatnio sprawdza mi się najlepiej i solo i w duecie z szampon do włosów przetłuszczających się, więc uważam to za sukces, bo przy tych upałach nie jest łatwo. 

🌿GARNIER FRUCTIS BANANA HAIR FOOD MASKA DO WŁOSÓW 

Maska do włosów banana hair food jeszcze czeka u mnie na swoją kolej, ale myślę, że polubię ją tak samo mocno, jak wersję z papayą, którą wreszcie porządnie udało mi się przetestować. Oczywiście nie omieszkałam sprawdzić zapachu i jest on równie boski, jak w przypadku szamponu. Zdecydowanie będzie to atut :D 

A na koniec 7 sposobów na ograniczenie plastiku, które i ja już stosuję z powodzeniem

1.NIE dla plastikowych słomek. TAK dla słomek wielokrotnego użytku✅

Od dłuższego czasu już stosuję metalowe słomki, które myje dokładnie specjalną szczotką i które bardzo dobrze mi służą. Można je kupić choćby w Pepco, a dodatkowo są naprawdę tanie. 

2. NIE dla plastikowych toreb na zakupy. TAK dla toreb wielokrotnego użytku

Myślę, że takie torby stały się już trendem wręcz. Sama mam ich sporo w domu i nie wyobrażam sobie już kupować plastikowych reklamówek. Takie torby są też łatwe w utrzymaniu czystości, bo wystarczy je wrzucić do pralki co jakiś czas. 

3.NIE dla jednorazowych butelek i kubków. TAK dla butelek i kubków wielokrotnego użytku

W tym wypadku też daje sobie radę, bo mam butelkę wielokrotnego użytku od marki Dafi, więc rozwiązuje to tego typu problem. Dodatkowo jeśli już muszę kupić jakąś wodę butelkowaną, to staram się ponownie wykorzystać butelkę do różnych celów, na przykład do przechowywania wody do podlewania kwiatków. 

4.NIE dla folii do zabezpieczania żywności. TAK dla pudełek wielokrotnego użytku

Pudełek wielokrotnego użytku na jedzenie mam naprawdę sporo w różnych kształtach i rozmiarach. Wbrew pozorom to bardzo przydatne w domu i podczas wyjazdów czy wizyt u kogoś, kiedy potrzebuję zabrać ze sobą coś do jedzenia bez konieczności używania folii plastikowej. Rozwiązanie wygodne i jak się okazuje bardzo dobre. 

5. NIE dla jednorazowych foliowych torebek w sklepach. TAK dla wielorazowych opakowań zabieranych na zakupy. 

Tutaj czasem muszę iść na kompromis i zdarza mi się zabrać czasem tzw. zrywkę na warzywa czy pieczywo w sklepie, ale staram się i ją potem w jakimś celu wykorzystać w domu i mam nawet kilka swoich sposobów. Wbrew pozorom te reklamówki są dość mocne i nadają się do różnych rzeczy, więc jeśli mogę, zawsze dam jej drugie życie. 

6.Podejmij działanie. Lokalne zmiany mają znaczenie. Zmień nawyki, zaangażuj się w sprzątanie w okolicy, inspiruj innych. 

7. Graj zespołowo. Jesteśmy w tym razem i wspólnie możemy więcej. 

Jak widzicie, większość zobowiązań udaje mi się wypełnić. Ja bym tutaj jeszcze dodała zwracanie uwagi na opakowania kosmetyków czy nadają się do recyklingu lub czy można do nich kupić refill, który jest super rozwiązaniem, a jeszcze nie jest tak bardzo powszechny. 

A wy stosujecie już te zobowiązania? 


2 komentarze:

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.