Witam was kochane wieczorową porą :). Dziś wreszcie miałam pierwszy dzień zajęć. Był trochę pokręcony ale dałam sobie radę jak na razie. W końcu znam już środowisko uczelniane więc jest mi łatwiej trochę niż nowym koleżankom i kolegom, ale idąc do rzeczy.

Dzisiejszy post będzie niekosmetyczny. Odbiegniemy na chwilę od tematu. Na początku chciałabym podziękować Sarze z bloga http://sarahbedroom.blogspot.com za nominację do Liebster Blog Award. Jest to już druga taka nominacja moja. Jestem ogromnie wdzięczna wam, moim czytelniczkom za odwiedzanie mojego bloga i komentowanie, i za tą nominację. To dzięki wam mam chęć do dalszego działania i motywację aby publikować na blogu.


A teraz odpowiedzi na pytania, które otrzymałam od Sary:


1. Na co zwracasz największą uwagę na blogach?


Jeśli o to chodzi najbardziej interesuje mnie treść. To ona jest dla mnie najistotniejsza, to co ktoś pisze i uważa na dany temat plus fajny szablon a nie przesłodzony, choć to jest na drugim miejscu akurat. Nie lubię blogów z tymi wszystkimi ozdobnikami typu kursor w kształcie kotka, pieska czy innego jednorożca, paska z muzyką zawieszonego gdzieś na górze plus przesłodzony na maksa szablon. Nie lubię też dwuzdaniowych recenzji produktów o których można napisać masę rzeczy, a ktoś napisze dwa zdania i jest super.


2.Jakie jest twoje największe marzenie?

Moje największe marzenie to posiadanie własnej, szczęśliwej rodziny. Na drugim miejscu są podróże i zwiedzanie bo bardzo to lubię.



3. Czy przykładasz dużą wagę do wyglądu?


Tutaj rozpatruje to w dwóch aspektach. Jeśli chodzi o mnie samą czyli mój wygląd przywiązuje do tego wagę ale nie aż tak wielką żebym przesadzała mając np najmodniejszy makijaż czy ciuchy. Nie to nie jest w moim stylu. Jeśli chodzi o innych ludzi dla mnie się liczy wnętrze a nie wygląd, bo po tym najlepiej można poznać człowieka.


4. Ile zajmuje ci wyszykowanie się przed wyjściem z domu?


To zależy z kim wychodzę, jeśli to moja przyjaciółka to jest to lekki, szybki makijaż plus coś wygodnego i nie zajmuje mi to więcej niż pół godziny. Natomiast kiedy wybieram się randkę z moim chłopakiem to jest dużo bardziej złożona sprawa. Przygotowuje się 3 godziny jakieś, maluje (oczywiście bez przesady) i szukam czegoś fajnego i wygodnego do ubrania, ogarniam włosy jakoś normalnie, myje, suszę bo chcę ładnie wyglądać.



 5. Twój znienawidzony przedmiot szkolny?

Za moich czasów szkolnych tzn kiedy chodziłam do szkoły tak zwanej gdzie edukacja jest obowiązkowa najbardziej nie lubiłam matematyki bo jej nie potrafię totalnie. Jestem noga z tego przedmiotu.
Na studiach sprawa wygląda dwojako: w tamtym roku akademickim kiedy studiowałam anglistykę najbardziej nie lubiłam gramatyki praktycznej angielskiej i pisania po angielsku. No nie szło zdzierżyć tego.
Obecnie studiując polonistykę, nie mam jeszcze znienawidzonego przedmiotu.  I mam nadzieję, że taki się nie pojawi :)


6. Twoje ulubione zajęcie w wolnym czasie?


Moim ulubionym zajęciem w wolnym czasie jest czytanie książek konkretnie kryminałów i książek fantasty typu Harry Potter bo tą książkę uwielbiam najbardziej. Harlequiny jakoś mnie nie pociągają, mimo iż jestem kobietą. Najwięcej czasu na czytanie poświęcam latem i jesienią :).




7. Od kiedy jesteś na blogspocie?


Na blogspocie istnieje bardzo krótko bo od 31 marca dokładnie. Czyli jakieś nie całe 7 miesięcy, dokładnie w tym miesiącu mi stuknie. Mam nadzieję, że zostałam dobrze przyjęta i że chętnie czytacie mojego bloga :)



8. Czy chciałabyś podejmować współpracę z różnymi firmami?



Chciałabym spróbować czegoś takiego w przyszłości, ale na moich zasadach. Nie lubię jakiś ciemnych układów ani nie jasnych sytuacji.


9. Twój największy cel to?

To pytanie jest trudne. Myślę, że moim największym życiowym celem jest skończenie studiów, założenie własnej rodziny, stabilizacja, dobra praca. Taka przyziemna jestem trochę.


10. Czy czujesz się spełniona?

Tak, czuję się spełniona w swoim życiu i szczęśliwa.



11. Co cię najbardziej wkurza w zachowaniu innych?

W zachowaniu innych ludzi najbardziej wkurza mnie wywyższanie się i wtrącanie w nie swoje sprawy, takie włażenie komuś z butami w życie, gdzie to nie ma kompletnie żadnego sensu ani celu tak naprawdę.
Wkurzają mnie też hejty, kiedy ktoś robi coś dobrego dla innych osób, a reszcie się to nie podoba z jakiś zupełnie błahych przyczyn w ogóle.


12. Jak umalowałabyś  się na pierwszą randkę?


Tutaj opowiem jak to wyglądało z mojego doświadczenia kilka lat temu, jak szłam na pierwsze spotkaniem z moim TŻ. Z tego co pamiętam postawiłam na naturalność, nie nałożyłam ani grama podkładu co najciekawsze(gdzie teraz naprawdę nie wyobrażam sobie makijażu bez tego elementu) pomalowałam rzęsy tuszem i nałożyłam jakiś neutralny cień do powiek.  Chyba róż, ale delikatnie bez przesady oczywiście. I dziś zapewne zrobiłabym podobnie tyle, że nałożyłabym odrobinę podkładu i pudru na twarz plus tusz i kreska na oku bez zbędnego cudowania.



13. Jakiej muzyki lubisz słuchać najbardziej?


Najbardziej lubię słuchać popu, punk rocka . Nie mam szczególnych upodobań w tej kwestii.




14. Czy zdarza ci się odwiedzać stronę pudelek.pl?


Nie czytuje portali plotkarskich. Wiem, urwałam się z choinki ale to naprawdę nie jest dla mnie wartościowe ani interesujące, ponieważ większość rzeczy które ktoś tam wypisuje najczęściej okazuje się bzdurami na czyjś temat.




Jeszcze raz bardzo dziękuję Sarze za nominację. Tym razem ja nie nominuję nikogo. Jeśli któraś z was ma ochotę odpowiedzieć na powyższe pytania gorąco zachęcam :).


Pozdrawiam was serdecznie do następnej notki . Buziaki :*:*:*:*:*. Zostawiajcie swoje opinie i komentarze :)




31 komentarzy:

  1. Mam takie same cele życiowe jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie wyobrażam sobie siebie na randce bez makijażu, ale to pewnie wynika z mojego makijażowego fetyszu :) Chciałam jeszcze dodać, że odpowiedzi na pytania były bardzo przemyślane i prawdziwe, w wielu kwestiach pokrywają się z moim myśleniem.
    Pozdrawiam :)
    http://blondivy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o makijaż to teraz rzadko wychodze bez. A jak szlam na pierwsza randke to było dawno i bylam mniej świadoma swego wyglądu niż dziś :-)

      Usuń
    2. To tak jak ja :P dawniej to wystarczył tusz na rzęsy czarna kreska i byłam gotowa na randkę:P A dziś troszkę przed lustrem trzeba spędzić ale dalej bez porzesady :P

      Usuń
    3. Oj trzeba trochę to prawda i przesadzanie nie jest wskazane jak najbardziej :)

      Usuń
  3. też nie lubię plotek, wścibstwa i przerostu ego. Na blogach też uważam ze najważniejsza treść:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plotki wscibstwo itd to najgorsze formy które ludzie potrafią przejawiać . I widzę iż zgadzamy się bardzo ze sobą bo przerost formy nad treścią właśnie jest najgorszy z tymi ozdobniczkami a treści to tyle co nic.

      Usuń
  4. Też nie lubię pudelka i tego typu portali.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie przepadam na blogach za kursorami w kształcie zwierzątek itd :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jest masakra i jeszcze tęczę tam dołożyć i bd wszystko :)

      Usuń
  6. Ja tez nie lubię muzyki na blogach i takich krótkich recenzji z których niczego nie można sie dowiedzieć :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak i zastanawia mnie skąd się tacy ludzie biora . Piszą dwa zdania recenzji o czymś i uważają że sa wielcy . Muzyka to czasem powala i bardzo szybko uciekam z takich blogów.

      Usuń
    2. Ja wyłączam dźwięk haha :D

      Usuń
  7. Przyjemnie się czyta Twoje odpowiedzi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie przepadam za dwuzdaniowymi recenzjami :)) A jeśli chodzi o podróże to też o nich marzę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie recenzje są bardzo dziwne swoja droga. A podróże kształcą bardzo i człowiek poznaje wiele ciekawych miejsc :-)

      Usuń
  9. A ja przyznaję się do czytania Pudelka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe odpowiedzi, dałaś się trochę poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że jesteś szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne odpowiedzi:) Troszkę się można o Tobie dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dzięki za odpowiedzi, naprawdę przyjemnie się je czyta ! strasznie się rozpisałaś :) z matmy to ja też nie jestem najlepsza :D co do recenzji to tez nie lubię krótkich a szczegółowo opisane :) widać ze się napracowałaś przy odpowiedziach :):*

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję kochana :). Dla mnie napisanie tego było czystą przyjemnością. Słowa same się układały na klawiaturze:). Matma to pięta Achillesa i zapewne będzie tak jeszcze długo :). Chyba nikt nie lubi krótki recenzji :). To cała moja szczerość, gadatliwa jestem niewiasta :):*

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.