Witam was kochane bardzo serdecznie w nowym poście, zupełnie nieplanowanym :). Z okazji takiej, że dostałam od Emily B (na której bloga serdecznie was zapraszam) kolejna czwartą w moim życiu blogowym nominację Liebster Blog Award postanowiłam,że odpowiem na nią. A wy może poznacie mnie jeszcze bliżej dzięki temu :)
Zaczynajmy więc. Zasady znacie, więc nie będę ich przypominała :)



Pytania od Emily B:
1. Co oznacza Twoje imię i czy ten opis zgadza się z tym jaka jesteś naprawdę?
Odpowiedź: (tutaj sięgam na półkę po moją książkę o imionach) A więc 
Kamila-Imię żeńskie, odpowiednik męskiego Kamil. 
Kamilla bohaterka Eneidy (29-19 p.n.e.) Wergiliusza; w dziele tym jest dziewczyną-rycerzem z plemienia Wolsków, słynną z umiejętności bardzo szybkiego biegania, która zginęła walcząc z Eneaszem.
W Polsce to imię pojawiło się w XVIII wieku, a w następnym stuleciu zyskało swą popularność dzięki utworom literackim, m.in Malwinie  (1816) Marii Wirtemberskiej i Kollokacji (1847) Józefa Korzeniowskiego. We współczesnej Polsce nadano je blisko 91 tys. razy, przy czym ponad 70 tys. w ciągu ostatnich dwudziestu lat XX wieku. W formie Kamilla nosi je ponad 4100 Polek.  
Imię Kamila nosi mistrzyni olimpijska w rzucie młotem Kamila Skolimowska. 

Co ja o tym myślę? Hmm po pierwsze biegać to ja bardzo nie lubię, kolki od tego dostaje, zadyszki numer 77 i generalnie nie dla mnie. Spacerować wolę. Jeśli chodzi o bycie dziewczyną-rycerzem , to mogłoby być ciekawe zajęcie, choć może w życiu taka jestem. bo bardzo pilnuje takich wartości jak rodzina i miłość są dla mnie pierwszorzędne.
A facetowi to bym się nie dała zabić, bo to normalnie wstyd i hańba.

2. Czy Twoi znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga?
Parę osób o tym wie, bo pokazałam w ramach projektu na zajęciach swoją stronę na fb i  przyjęli to w pozytywny sposób. 

3. Wymień swoje największe zalety. 
*szczerość
*ambicja 
*czy ja mam jakieś zalety jeszcze? chyba nie :) 

4. Jakie jest Twoje największe marzenie związane z blogowaniem?
Moje największe marzenie związane strikte z blogowaniem jest takie, aby mieć jeszcze więcej  wspaniałych czytelniczek i dalej tyle weny, co obecnie do pisania bloga. 

5. Dzień bez czego jest dla Ciebie dniem straconym?
Dzień bez kawy jest dniem straconym zdecydowanie :)

6. Gdybyś w magiczny sposób mogła sprawić, że nagle będziesz umieć wykonywać jakąś rzecz (której do tej pory nie potrafiłaś) lub otrzymasz jakiś niezwykły talent, co by to było?

Wydaje mi się, że chciałabym być taka dobrą wróżką, która dba o to, żeby nikt nie chorował i żeby wszyscy byli zadowoleni z życia. Ja wiem, że ludziom trudno dogodzić, ale cieszmy się z małych rzeczy to i świat będzie piękniejszy. 

7. Oglądasz jakis Youtuberów? Jeśli tak, to jakie są Twoje ulubione kanały?

Oglądam Youtuberów jak najbardziej. Moje ulubione kanały to Red Lipstick Monster, Panna Joanna, StylizacjeTv, The Oleska, Szusz,  Boogiesilver, Maxineczka, Fokusowana, ejakeva, DayliBoogie, Hejłobuzy , Callmeblondie i chyba wszystko, co pamiętam, ale mnóstwo tego jest naprawdę :)). 

8. Największe kosmetyczne odkrycie i rozczarowanie.

Największe odkrycie kosmetyczne tego roku to dla mnie krem Isana med z mocznikiem 5% wersja na noc, mój ideał po prostu. Żaden krem mi tak świetnie nie działał jak ten. Co prawda długo się wchłania, ale jest to warte zachodu, bo pięknie działa na buzię, jest gładka, nawilżona na długo. Nawet mycie buzi nie zmywa tego efektu, więc totalnie warto mieć ten kremik. Tylko kurcze ostatnio na promo nie widziałam go w Rossie, mam tylko nadzieję, że przywiozą nowy. bo mam go ochotę używać do końca życia.
Największe rozczarowanie to kosmetyki firmy RdL, których moja cera nie lubi i to wybitnie reagując podrażnieniem niestety. Niby dla wrażliwców, a coś w nich takiego jest, że  nie współpracują z moją cerą. 

9. Jeden kosmetyk, bez którego absolutnie nie przeżyjesz i nie dałabyś go sobie odebrać.
Nie przeżyję bez mojego micelarnego żelu do mycia i demakijażu z BB z biedronki. Nie oddam go za nic. I jeszcze żeli z Isany, tego mogę na pęczki i kocham po prostu.

10. Jak wyglądałyby Twoje idealne wakacje?

Moje idealne wakacje? To wakacje z moim mężczyzną w jakimś super ciepłym miejscu, plaża, morze, palemki, zabytki. Idealnie wręcz. 

11. Jaki jest Twój KWC? (Kosmetyk Wszech Czasów)

 Miałam kilka takich poprzedniego roku. Ale tutaj pójdźmy w perfumy tym razem. Mój KWC w kwestii zapachów to Christina Aguilera By night. Cudne perfumy. Naprawdę uwielbiam je, ta miłość na początku była naprawdę trudna, ale z czasem coraz bardziej podobał mi się ten zapach. Dziś nie mogłabym żyć bez niego, mimo że zapaszek troszkę cięższy bo wieczorowy, a potrafi kobiecie dodać pewności siebie. 
 I tak prezentują się moje odpowiedzi na pytania od Emily B.  Ja nie nominuje ze swej strony nikogo, ale jeśli macie ochotę odpowiedzieć na te pytania to zachęcam was. 



Pozdrawiam was serdecznie do następnej notki jutro pewnie, bo uzbierało mi się pustaczków. 
Zostawiajcie swoje opinie i komentarze. Nowe czytelniczki zapraszam do subskrypcji bloga(przemyślanej) jeśli tylko wam się tutaj spodoba. Zapraszam też na stronę na fb , którą znajdziecie po prawej stronie na pasku :) 
Miłego dnia kochane :)

14 komentarzy:

  1. miałam Christine by Night - jak tylko powąchałam wiedziałam że buteleczka będzie moja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Christina potrafi zawrócić w głowie :) Ja oszczędzam je jak mogę :)

      Usuń
  2. Co do idealnych wakacji to zdecydowanie się z Tobą zgadzam ;) Ukochany, ciepełko, plaża i palemki - idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podzielam! Miłość i rodzina najważniejsze! Szkoda tylko, że co raz mniej ludzi ma takie wartości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba zaczynamy o tym zapominać kochana, a szkoda bo lepiej się żyje mając ukochane osoby obok siebie, które zawsze wspierają w trudnych chwilach :)

      Usuń
  4. Kasia fajnie że mogłam dowiedzieć się czegoś o Tobie !! ;) Lubię wiedzieć kogo odwiedzam i kto odwiedza mnie ;] Buziak ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do imienia drobna pomyłeczka bo mam na imię Kamila :) Ja też lubię co nie co wiedzieć o moich czytelniczkach to bardzo fajne móc kogoś poznać trochę czytając o nim. Zanim się go kiedyś spotka osobiście może :)

      Usuń
  5. Z tą dobrą wróżką mam podobnie :) Kiedyś też odpowiadałam na podobne pytanie na blogu - chciałabym mieć taką moc uzdrawiania żeby pomóc ludziom chorym i cierpiącym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kobieta-rycerz to fajna sprawa, ja bym mogła zostać, tymczasem jako Maryśka podobno moim powołaniem jest nieść wodę, dawać życie :D Więc chyba skrajnie różne rzeczy. Fajnie odpowiedzi miło się czytało i zdecydowanie przydałby mi się opisywane przez Ciebie wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HMM kobieta rycerz to mogło by być coś dla ciebie :) A co znaczy Maryśka to nie wiedziałam :D. Oj wakacje to jest najlepsza sprawa :)

      Usuń
  7. Żelu z BeBeauty i żeli z Isany też bym sobie nie dała odebrać, w tej cenie nic lepszego się nie znajdzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie kochana dokładnie :D Tego można na pęczki, jeszcze w tej cenie to cudeńka wręcz :)

      Usuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.