Witam was serdecznie kochane w kolejnym poście :) Mam nadzieję,że majówka mija wam przyjemnie. Dzisiaj zapraszam was na post z nowościami na maj :) Jeśli jesteście zainteresowane co do mnie przywędrowało ciekawego, zapraszam was serdecznie na dalszą część posta.





1. Rimmel Stay Matt Long Lasting Pressed Powder- kupiony na promo w Rossie za 12,74 zł po rabacie. Mój kolor to 05 Silky Beige, ponieważ nie znalazłam transparentnego ten pasował mi kolorem najbardziej.

2. Rimmel Lasting Finish Concealer 010 Light Porcelain- również kupiony na promo w Rossie za 13,72 zł po rabacie.  Musiałam wziąć jaśniejszy, bo ivory był w tym wydaniu dużo za ciemny do mojej cery. Dziwne, że są tylko dwa kolory tego korektora, powinno być troszkę więcej.





3.Batiste Suchy Szampon Floral Essences- 14,99 zł- powiem wam, że zaskoczył mnie jego piękny zapach, można go porównać do kwiatowego zapachu perfum, a nie suchego szamponu. Wielki plus w tej kwestii :)





4. Alterra chusteczki aloesowe-3,99 zł- bardzo mi się podoba ich zapach, mocno przypomina mi tą serię do włosów z granatem którą bardzo lubię z resztą :) Ładnie domywają makijażowe pola bitwy na moich rękach :).





5. Moje pierwsze nowości  Golden Rose. Długo się opierałam przed pójściem na to stoisko w mojej galerii, ale w poprzednią sobotę podczas szału biegania za baletkami, które pokaże wam potem poddałam się i  poszłam. Moje kolorki to te na zdjęciu poniżej. Serie lakierów które wybrałam to: Color Expert, Rich Color oraz Jolly Jewels. Bardzo mi się podobają te kolorki. Generalnie jaram się nimi. Jak dziecko. Jeden z nich już nawet mam na pazurkach :)

013-róż -Color Expert-cena 5,90 zł
052-delikatny róż z bielą-Rich Color-6,90 zł
110-Lakier z czarnym maczkiem-Jolly Jewels-12,90 zł







6.Butterfly Perfect Eyeshadow promer long lasting eye make-up-8,90 zł Drogerie Sekret Urody- baza pod cienie, teraz postanowiłam przetestować bazę drogeryjną, zobaczymy jak się sprawdzi, czy będzie lepsza od mojej samoróbki.


7. Green Pharmacy Peeling Cukrowy Róża Piżmowa i Zielona herbata -mój pierwszy peeling cukrowy i przyznam się wam pachnie i działa świetnie. Mam w domu zapach pączków gwarantowany, a nie muszę ich kupować i jeść. Co prawda zostawia lekką powłoczkę na skórze, ale nie jest ona niekomfortowa.





8. Rival de Loop Clean&Care Żel z peelingiem-3,99 zł- Rossmann. To moje drugie podejście do tej i  marki  mam nadzieję, że będzie udane tym razem, bo po pierwszym razie nie mam miłych wspomnień, zobaczymy jak będzie teraz.
9. BB micelarny żel nawilżający-4,99 zł żel którego w mojej kosmetyczce zabraknąć nie może bo sprawdza mi się idealnie do zmywania makijażu jak i mycia twarzy.
10. BB delikatny żel-krem łagodzący-4,99 zł-to moja nowość w kwestii zmywania twarzowej ale na razie jestem z niego naprawdę bardzo zadowolona. Świetnie mi się sprawdza, nie wysusza ani nie podrażnia mojej buzi, delikatnie ją nawilża i bardzo ładnie pachnie. Nie mam do niego żadnych zastrzeżeń, jest moim drugim ulubieńcem razem z żelem micelarnym.






10. Ziaja Masło Kakaowe kremowa maseczka odżywcza, do skóry normalnej, suchej i wrażliwej-tę maseczkę mam po raz pierwszy w swojej kosmetyczce, skusiło mnie masło kakaowe, bo całkiem przyjemnie może to pachnieć może równie fajnie jak mydło pod prysznic z tej serii :))


Teraz dwie rzeczy niekosmetyczne które wpadły do mnie również:



11. Balerinki Jenny Fairy -39,99 zł z rabatem 20% W CCC-balerinki urzekły mnie swoją lekkością, prostotą i kwiatowym wzorkiem w środku. Oczywiście są wykonane z miękkiego materiału, ale trwałego.  Idealne na ciepłe wiosenne i letnie dni :)





12. Osłonka na doniczkę z Biedronki 7,99 zł- ja oczywiście postanowiłam, że będę w niej trzymać pędzle i tusze do rzęs, których używam najczęściej, aby w moim organizerze był względny porządek i ład z innymi rzeczami. Sama osłonka prezentuje się naprawdę ładnie i jestem z niej zadowolona :)


I tak oto prezentują się moje nowe zdobycze. Miałyście coś? Używałyście? Jakieś pozytywne lub negatywne doświadczenia?

Pozdrawiam was serdecznie do następnej notki kochane. Buziaki :* :*:*:*:*:*:*:*  Zostawiajcie swoje opinie i komentarze. Nowe czytelniczki zapraszam do subskrypcji bloga i pozostania ze mną na dłużej, jeśli tylko wam się spodoba w moim małym kosmetycznym świecie. Zapraszam was również na moją stronę na fb, (gdzie was powoli przybywa) którą znajdziecie po prawej stronie na pasku :)
Miłego dnia kochane :)

52 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Najbardziej mnie urzekły na stoisku GR ;-) musiały wrócić ze mną ;-)

      Usuń
  2. Jestem bardzo ciekawa jak się spisze korektor, bo niektórzy porównują go nawet do kamuflażu z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamuflażu catrice nie miałam jeszcze ;-) na razie ten korektor z rimmela całkiem fajny jest ;-)

      Usuń
  3. O tak:) Uwielbiam czytac twoje posty bo widze ze mamy podobne gusta. Puder mam taki sam ale najjasniejszy odcień:) Batiste pokochałam:) . Tą maseczkę kakaowa zakupiłam wczoraj :) A czy ten Rival de Loop nie ma w skladzie alkoholu denat? Ja kupiłam go tez wczoraj i sie załamałam..ciekawe jak będzie sie sprawował bo jak nie to wracam do Biedronkowych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moim nie znalazłam takich atrakcji typu alkohol denat. Chyba ze nazywa się tam inaczej jakoś. Natomiast ja zaczynam lubić batiste a co do pudru ten był całkiem ok bo chciałam transparenty kolor ale nie znalazłam ;-). Cieszę się że lubisz czytać moje posty ;-)

      Usuń
  4. Mam ten sam suchy szampon i jest super :) śliczne lakiery wybrałaś :) ogólnie super zakupy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak: ja się niespodziewałam nawet, że on tak ślicznie pachnie jak perfumy kwiatowe :) Z lakierami wybór był trudny bo duuuużo ich było ale wybrałam swoich przyjemniaczków :)

      Usuń
  5. Fajne balerinki:) a co do promocji w Rossmanie to nam naprawdę przyjemniaczka zrobili :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej ze wszystkich mi się podobały, a ja jestem jednak wybredna w tej kwestii wyboru butów :) Oj zrobili nam przyjemniaczka to fakt kochana :D Przynajmniej można pójść i złowić coś w fajnej cenie ;)

      Usuń
  6. osłonki z biedronki wyglądają uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem tego korektora Rimmela, kusił mnie, ale w końcu nie wzięłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze wrażenia mam całkiem pozytywne, zobaczymy jak będzie dalej :)

      Usuń
  8. Jolly Jewelrs bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładny ten maczek i ciekawi mnie jak będzie wyglądał na pazurkach :)

      Usuń
  9. Bardzo się lubiłam z peelingiem GP :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie też on przypadł bardzo do gustu odkąd go mam :)

      Usuń
  10. Bardzo się zawiodłam, że nie zdążyłam wstrzelić się w podkładową promocję w Rossmannie :(
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja poszłam i kupiłam dokładnie to co chciałam plus małe szaleństwo :)

      Usuń
  11. Uwielbiam produkty Batiste i lakiery z GR, są świetne :) duuużo nowości u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkąd spróbowałam Batiste też bardzo lubię, lakiery z GR mam pierwszy raz, ten jasny mam już na pazurkach i strasznie mi się podoba :)

      Usuń
  12. Świetne nowości :) ja mam bardzo podobną osłonkę tyle że z ikei :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Mnie urzekły te biedronkowe bo Ikei nie mam nigdzie w pobliżu :)

      Usuń
  13. Miałam jedynie tą maseczkę z Ziaji:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię tą maseczkę z szarą glinką, a że i masło kakaowe bardzo mi się podoba to się skusiłam :)

      Usuń
  14. Puder Rimmel bardzo lubię. Z tej serii z Rival de Loop mam żel do twarzy i jest całkiem fajny, za to dwufaza jest beznadziejna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mam drugie podejście do RdL dlatego,że z maseczka nie mam dobrych wspomnień, może tym razem będzie lepiej :). O dwufazie będę pamiętała bo mam dużą rezerwę do tych produktów jednak :)

      Usuń
  15. przydały by mi sie takie balerinki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzenie na łowy czasem się opłaca kochana ;) A jeszcze z rabatem to ja się piszę zawsze :)

      Usuń
  16. Duże zakupy;) Kusi mnie nowy suchy szamon Batiste;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taka zbieranina z kilku wycieczek ;) To moja druga butelka batiste i zaskoczył mnie najbardziej zapachem, nie miałam pojęcia że one tak pięknie pachną :)

      Usuń
  17. Produkty z Ziaji uwielbiam, Golden rose ma całkiem fajne te lakiery, są bardzo popularne z tego co zauważyłam. Rimmel kupuje często ale co do jego produktów mam trochę zastrzeżeń. Niemniej podkład z tej firmy jest koniecznym elementem mojej kosmetyczki. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie ziaja ciągnie pod względem maseczek szczególnie :) Golden Rose kusiło od dawna więc uległam w końcu :) Rimmela nawet lubię, jeszcze nie mam z nim złych doświadczeń gdyż ich podkład jest moim ulubionym i sprawdzonym :)

      Usuń
  18. Peeling cukrowy z GP mam i uwielbiam. Mam w sumie całą serię tę różaną - jest świetna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super :) Ja też bardzo się z nim polubiłam, szczególnie ten zapach i działanie do mnie przemawiają totalnie :)

      Usuń
  19. Ciekawa jestem czy ten suchy szampon okaże sie dobry, ale fajnie, że tak super pachnie :) podobają mi się też lakiery GR zwłaszcza kropeczkowy. No i buty też bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprzednia wersja którą miałam była całkiem fajna, mam nadzieję, że ta też będzie równie świetna :) Dziękuję, myślę, że warto się na nie skusić bo ceny niskie a kolorów do wyboru całe mnóstwo :)

      Usuń
  20. Osłonki z Biedronki też kupiłam, wzięłam już ostatnie. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na bloga gdzie pokazuję zdobycze z ostatnich promocji. Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No rozeszły się szybko, dobrze, że poszłam w pierwszy dzień promocji to się załapałam jeszcze :) Dziękuję za zaproszenie, na pewno wpadnę :)

      Usuń
  21. maska maslo kakaowe musze wyprobowac :) i ten suchy szampon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon bardziej mogę polecić bo miałam wersję oryginalną i była super :) Maseczka przede mną jeszcze, ale myślę że będzie równie fajna jak moja ulubiona z szarą glinką również z ziajki :)

      Usuń
  22. Jestem ciekawa jak sprawdzi się suchy szampon:) Zostawia białe ślady na włosach?:)

    Uwielbiam markę Green Pharmacy!!! Mam od nich już tyle kosmetyków;D

    Śliczne kolory lakierów, ja też chętnie bym sobie jakiś kupiła - ale mam ich zdecydowanie za dużo;)
    ----------------------------------------------------
    nadziewiatympietrze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z szamponem mam dobre doświadczenia ponieważ mając wersję oryginalną super się sprawdzał, tutaj różni się tylko zapachem :) Natomiast ślady zostawia tylko na początku aplikacji przed wtarciem proszku we włosy, potem one znikają i nic nie widać a włosy są odświeżone :) Jeśli o GP chodzi to mój pierwszy kosmetyk i jest naprawdę fajny, a lakierów chyba nigdy za mało przynajmniej w mojej kolekcji niewielkiej:)

      Usuń
  23. ładne buty :) zdrowa noś. Batiste jeszcze nie miałam, w sumie mało co z tego miałam... Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rival de Loop strasznie przesusza.

    OdpowiedzUsuń
  25. O! Tej wersji Batiste jeszcze nie miałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam dokładnie ten sam lakier JJ z GR nr 110 :) Przypomniałaś mi o nim właśnie! :) Jeśli chodzi o te chusteczki z Alterry to w 100 % mnie do nich zachęciłaś i kupię je na pewno :))

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.