Witam was kochane w kolejnym wpisie. Dzisiaj ma dla was wpis o słynnej palecie MUR ICONIC 3. Wszystkie na pewno ją znacie z internetu oraz yt. Podobno jest odpowiednikiem słynnej palet URBAN DECAY NAKED 3. Nie mam co prawda porównania do oryginału, nie mniej jednak całkiem lubię tę paletkę. Jeśli jesteście ciekawe, co o niej myślę i jaki makijaż udało mi się stworzyć za pomocą ICONIC 3 zapraszam do dalszej części.



NAZWA: MAKEUP REVOLUTION REDEMPTION PALETTE ICONIC PALETA 12 CIENI
CENA: 20-25 ZŁ
GRAMATURA: 20 G
DOSTĘPNOŚĆ: DROGERIE I INTERNET


Opis z wizażu:

Zestaw Makeup Revolution Redemption Palette Iconic 3 zawiera 12 mocno napigmentowanych cieni do powiek, przy pomocy których wyczarujesz niepowtarzalny makijaż. Paleta zawiera cienie matowe, satynowe oraz perłowe.
Do zestawu Makeup Revolution Redemption Palette Iconic 3 dołączona została wygodna pacynka do nakładania cieni.



                          Skład:
MUR ICONIC 3 SKŁAD



 

SWATCHE:
MUR ICONIC 3 SWATCHE 









Paleta z bliska
Opakowanie:
MUR ICONIC 3 OPAKOWANIE 

 Jak widzicie, to plastikowa kasetka z 12 cieniami do powiek. Maty przeplatają się z cieniami satynowymi i błyszczącymi. Samo opakowanie jest w porządku, ale szybko się rysuje niestety, mimo odpowiedniego przechowywania. W środku była dołączona jeszcze pacynka, ale się jej pozbyłam, bo nie była mi potrzebna.





Pigmentacja/trwałość:
MUR ICONIC 3 WNĘTRZE PALETY 

Jak możecie zobaczyć, na swatchach wyżej, wcale nie jest najgorsza, bo tylko najjaśniejszego cienia nie widać na ręce, a reszta jest całkiem widoczna, szczególnie błyszczące cienie i satyny. Można nią wyczarować całkiem fajny makijaż, co zobaczycie poniżej. Jeśli chodzi, o trwałość nie mam tej palecie nic do zarzucenia. Cały dzień cienie wyglądają ładnie, nie rolują się, nie migrują po twarzy ani się nie zbierają nigdzie. Jedyne co zauważyłam  to fakt, że się pylą przy nabieraniu, ale wystarczy otrzepać pędzel i jest w porządku.





Efekt końcowy/ zdjęcie poglądowe:


Kosmetyki, których użyłam:

OCZY: WIBO EYESHADOW BASE, MUR ICONIC 3
TWARZ: MAYBELLINE AFFINITONE 03, KOREKTOR CATRICE 020, PUDER WIBO FIXING POWDER. EVELINE CONTOUR SENSATION 01 PINK BEIGE  ROZŚWIETLACZ I  BRĄZER.
USTA: SENSIQUE MATT FITS PERFECTLY NR 404



Podsumowując: Jeśli o mnie chodzi, podoba mi się całkiem ta paletka. Jest przystępna cenowo i ładnie na pigmentowana. Można dzięki temu stworzyć nią zarówno  makijaż dzienny, jak i ten wieczorowy na większe wyjście. Wszystko zależy od naszej fantazji. Jeśli lubicie takie kolory i jeszcze nie miałyście okazji testować tej paletki polecam serdecznie :)




A wy macie z nią już jakieś doświadczenia? Koniecznie dajcie znać.


Pozdrawiam was serdecznie do następnego wpisu. Buziaki 👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄






 

34 komentarze:

  1. Ostatnio ją kupiłam i jestem trochę zaskoczona jej różowością. Znaczy wiedziałam, że jest tam dużo różu, ale np. ciemne kolory wyglądające na szarawe/brązowawe mają w sobie bardzo dużo fioletu/różu :) I wolałabym, żeby w ciemnych barwach było więcej matów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz co kto lubi, mnie to zupełnie nie przeszkadza, że ona jest w różowych tonach bo naprawdę mnie urzekła :) Moim zdaniem w miarę jest to zrównoważone :)

      Usuń
  2. ja jakos szczegolnie sie nie nie czaje :) chce the balm i bh galaxy palette :D ale to juz niedlugo jak beda urodzinki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kto lubi :) Mnie the balm zupełnie się nie podoba jakoś, a znowu też nie lubię płacić za coś czego nie mogę fizycznie ani realnie zobaczyć.

      Usuń
  3. Ładne kolory cieni ma ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie miałam jeszcze tej marki żadnego produktu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować, ja za nim kupiłam tą paletkę przeczytałam trochę o niej i przemyślałam tą decyzję :)

      Usuń
  5. Ja nie przepadam za paletami, nie wiem czemu;) Mam jedną ogromną z kolorami jak tęcza, jednak dalej wolę pojedyncze cienie;)
    Pozdrawiam gorąco
    nadziewiatympietrze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja akurat szukałam jednej konkretnej bo miałam mnóstwo kolorowych cieni, które na nic mi się nie przydawały, więc zdecydowałam się na tą w neutralnych kolorach bo pasują do wszystkiego. Kobiecie chyba ciężko dogodzić :)

      Usuń
  6. Ja się jeszcze swojej nie dorobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja nad swoją też myślałam długo aż wymyśliłam :) Może skuszę się na jeszcze inną paletkę bo kuszą szczerze powiem :)

      Usuń
  7. Mam ja i nie maluję się inną paletką od dwóch tygodni :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę , że i tobie bardzo przypadła do gustu tak jak mnie :)

      Usuń
  8. Podoba mi się ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. to sa kolory dla mnie :) na razie mam tylko jedna palete z sleeka ale jakos rzadko używam bo kolory nie te , a taka neutralna jak piszesz mogłaby sie jednka lepiej sprawdzic u mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widzę coś podpowiedziałam ci w tej kwestii. Osobiście neutralne kolory lubię najbardziej i nie widzę siebie w innych, nie wiem dlaczego :) Kobiece dylematy w takich sprawach są czasem naprawdę trudne :)

      Usuń
    2. masz racje ale paletek nigdy dosyc:)

      Usuń
  10. od dawna kusi mnie ta paletka :P
    ale na razie muszę odłożyć jej zakup na później.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się te iskrzące kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Może kiedyś sobie zafunduję taką paletkę. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Dwójka jaka piękna ;) Planuję zakup wszystkich paletek z tej serii, bo takie cienie schodzą u mnie bardzo szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie mam tej paletki, ale zapowiada się nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na paletkę z tej firmy mam od dłuższego czasu ochotę lecz w troszkę innych odcieniach. Jednak jakoś mi z nią nie po drodze na razie mam paletkę z lovely

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.