Witajcie w kolejnym wpisie. Tym razem jak na początku każdego miesiąca przyszedł czas na pokazanie wam co nowego u mnie tym razem wylądowało. Nie jest tego może bardzo wiele, ale dla mnie to same nowości. Jeśli jesteście ciekawe co nowego do mnie wpadło zapraszam serdecznie do dalszej części :)







1.ZAKREŚLACZE ELEFUN -8,49ZŁ ,PLUS KOLOROWANKA DLA DOROSŁYCH SZTUKA KOLOROWANIA 7,99ZŁ-  już od dłuższego czasu obserwuje na fb czy instagramie jak znajomi dodają swoje małe dzieła sztuki pochodzące właśnie z takich kolorowanek . Intrygowały mnie bardzo więc postanowiłam przy okazji wizyty w Biedronce zakupić własny egzemplarz, jako,że też mam odrobinę stresujące życie (szczególnie w sesji) to myślę,że będzie to świetny pomysł na zrelaksowanie się a przy okazji przypomnienie sobie jak to było w dzieciństwie. Zakreślacze zaś przydadzą się do podkreślania ważnych informacji w notatkach na studiach. Wtedy dużo łatwiej je odnaleźć w gąszczu innych.






2.ALTERRA TONIK DO TWARZY KWIAT LOTOSU I OCZAR WIRGINIJSKI-9,99zł - ten tonik wpadł do mnie z takiego powodu,że potrzebuję czegoś,aby pozbyć się nieprzyjaciół na buzi bo mam obecnie drugi najgorszy wysyp w moim życiu. Oczywiście odstawiłam takie zło jak parafina,której moja buzia już nie lubi i to bardzo. Hormony mi chyba za bardzo szaleją, ale wracając do tematu to mam nadzieję,że tonik mi pomoże. Zawiera w końcu kwas salicylowy więc powinien działać na takich nieprzyjaciół właśnie i to pozytywnie. Z pierwszych wrażeń powiem wam,że drobną zmianę już widzę, zobaczymy jak będzie dalej. Dodam jeszcze,że całkiem ładnie pachnie :)







3.VEVEY SWISS REGENERATION SERUM DO PAZNOKCI-7,00ZŁ-BIEDRONKA-to serum powiem szczerze interesowało mnie bardzo długi czas. Nie widziałam o nim wielu opinii w internecie, praktycznie wcale. Słyszałam za to na yt ,że działa naprawdę świetnie na paznokcie. Zobaczymy jak się spisze, bo skład ma całkiem przyzwoity muszę wam powiedzieć :)




 4.ISANA YOUNG KOREKTOR ANTYBAKTERYJNY-7,99ZŁ JASNY-ten korektor zakupuję po raz drugi, wcześniej miałam go pod nazwą Synergen korektor antybakteryjny, ale z uwagi na to,że teraz Isana je produkuje wygląda on tak. Cała reszta typu opakowanie i zwartość nie różnią się od poprzedniej wersji. I działanie mam nadzieję,że też będzie dobre jak poprzednika, którego naprawdę lubię np jako bazę pod cienie.




5.BIELENDA MAKE-UP ACADEMIE MGIEŁKA DO UTRWALANIA MAKIJAŻU-11,99ZŁ- ROSSMANN-o tym fixerze usłyszałam na blogu jednej z was, niestety nie przypominam sobie teraz u kogo. I przyznam,że bardzo mnie ten produkt zaintrygował, do tego stopnia,że stwierdziłam,iż spróbuję na sobie jak takie coś działa i czy daje radę z utrzymaniem makijażu w ryzach przy różnych okazjach. Pierwszą próbę mam już za sobą i mogę powiedzieć tyle,że zapowiada się obiecująco bo nie klei się na twarzy ani nie jest tłusty a co ciekawe pachnie brzoskwiniowo tak jak znienawidzony przeze mnie żel peelingującu z RDL. Oczywiście zapach mi się podoba.


A wy znacie któryś z tych produktów? A może coś was szczególnie zainteresowało?




Pozdrawiam was serdecznie do następnego wpisu. Buziaki. Zostawiajcie swoje opinie i komentarze. Nowe czytelniczki zapraszam do subskrypcji bloga (przemyślanej) jeśli tylko wam się tutaj spodoba. Zapraszam was również na mojego fb i instagrama,które znajdziecie po prawej stronie na pasku :)

13 komentarzy:

  1. Co do kolorowanek to i ja strasznie się wkręciłam :) Uważaj bo to naprawdę wciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowanka *-* Mam pięć i stado kredek :D Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam żadego produktu ciekawa jestem jak sie u ciebie sprawdza;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorowanka mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam ten fixer, ale skład ma nieciekawy. Skoro masz problemy z wysypem, to nie ryzykowałabym teraz z tym fixerem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, tonik mnie zaciekawił nie widziałam go wcześniej. Na kolorwankę też mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa tej mgiełki utrwalającej makijaż Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że mnie coś ominęło:D Nie wiedziałam, że Alterra ma taki tonik :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.