Witajcie kochane w kolejnym wpisie. I jak widać znów popełniłam małe grzeszki zakupowe, ale jak najbardziej są to rzeczy potrzebne. Jeśli jesteście ciekawe co do mnie wpadło w tym miesiącu zapraszam do dalszej części :)












1.ORGANIZER NA KOSMETYKI Z BIEDRONKI-9,99ZŁ-mam już taki jeden organizer, w którym obecnie trzymam sobie kosmetyki do makijażu, których używam codziennie. I sprawdza mi się on naprawdę super. Postanowiłam więc,że w tym roku skuszę się na kolejny egzemplarz. I tutaj wylądowały moje lakiery do paznokci. Całe 24 sztuki. Zapewne jak pojawią się raz jeszcze to znów się skuszę :)






2.KAUFLAND CARE ŻEL DO MYCIA TWARZY Z BAMBUSEM I PANTHENOLEM-4,99ZŁ-miałam już okazję przetestować ten żel trochę i powiem wam,że trochę się go obawiam. Mianowicie ten gagatek jest tak silny,że potrafi wywołać podrażnienie, co prawda u mnie się to nie stało, ale u mojej siostry i owszem. Wyglądało to naprawdę nieciekawie. Więcej opowiem wam we wpisie z bublami, który już niedługo.

3.HEAN BOUTIQUE PŁYM MICELARNY 3W1-ok 7zł- z tego płynu jak na razie jestem zadowolona, ponieważ dobrze radzi sobie z makijażem. Ładnie wszystko zmywa i nic nie rozmazuje. Nie podrażnia twarzy i oczu. Przyjemnie mi się go użytkuje.



4. DELIA DERMOSYSTEM ŻEL ODŚWIEŻAJĄCY DO MYCIA I DEMAKIJAŻU-5,99ZŁ NATURA(promocja)- ten żel jak wiecie bardzo lubię i ile razy go kupię zawsze jestem zadowolona. Jest delikatny, ale bardzo dobrze oczyszcza buzię zostawiając ją delikatnie nawilżona. Praktycznie się nie pieni, co też sobie cenię w żelach do mycia twarzy.





5.BELL MULTI MINERAL ANTI-AGE CONCEALER-7,99ZŁ-ten korektor trafił do mnie podczas zakupów w Biedronce. Niestety ten płynny, który mam obecnie okazał się niewypałem, więc skusił mnie ten. Czytałam też wcześniej wiele dobrego na jego temat. Mam nadzieję,że tym razem będzie to strzał w dziesiątkę.


6.ESSENCE LIP LINER NR 012 WISH ME A ROSE 5,29zł- odkąd pokochałam bezgraniczną miłością tą samą konturówkę w kolorze Cute Pink nie mogłam przejść obojętnie obok tej. Wish me a rose to piękny, delikatny kolorek na co dzień czyli coś co uwielbiam.


7.BEBEAUTY ZMYWACZ DO PAZNOKCI DWUFAZOWY-5,99ZŁ BIEDRONKA-zmywacz z Isany mam na wykończeniu, więc potrzebuję kolejnego. Poprzednie zmywacze  sprawdzały mi się dobrze, denerwowała mnie tylko zacinająca się pompka. Ten jej nie ma, a ciekawe jest również to,że jest dwufazowy. Zobaczymy jak da sobie radę z lakierami.




I tak oto prezentują się moje małe grzeszki zakupowe? Znacie któryś z tych kosmetyków? A może coś szczególnie wpadło wam w oko?




Pozdrawiam was serdecznie do następnego wpisu. Buziaki :*:*:*:*:* Zostawiajcie swoje opinie i komentarze. Nowe czytelniczki zapraszam do subskrypcji bloga(przemyślanej), jeśli tylko wam się tutaj spodoba. Zapraszam was również na mojego fb i instagrama, które znajdziecie po prawej stronie na pasku.
Miłego wieczoru :)

10 komentarzy:

  1. Fajnie, że organizer pomieścił twoje lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam ten organizer z Biedry, może jeszcze sobie dokupię skoro znów się pojawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobny organizer na lakiery, ale twój jakoś bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten organizerek jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam jedynie korektor z Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nic z tych rzeczy nie miałam, ale planuję kupić sobie organizery, jeśli nadal będą jak w czwartek uda mi się wyskoczyć z domu :P

    OdpowiedzUsuń
  7. organizer Biedronkowy to chyba kultowa rzecz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem tego zmywacza :)) Ja obiecałam sobie, że w marcu nic nie kupię :))

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.