Witajcie kochane w kolejnym wpisie. W zasadzie powstaje on dzięki wam. Będzie  takim dwuletnim już podsumowaniem tego, co na blogu się zdarzyło i to właśnie dzięki wam. A co dokładnie takiego dowiecie się czytając ten wpis dalej.  Dla mnie to nadal niewiarygodne,że mam tyle chęci i zapału do pisania dla was  tych moich nieco przydługawych wywodów. Dopracowałam tutaj wiele rzeczy takich jak szablon czy wygląd zdjęć. I na razie jestem bardzo zadowolona,że własnymi siłami udaje mi się osiągnąć to wszystko, choć bez was też nie byłoby to możliwe.
A teraz przejdźmy do statystyk bo tutaj robi się naprawdę ciekawie.




STATYSTYKA GŁÓWNA- I
ROK-15 786, OBECNIE odwiedziło mnie aż 57 859 z was. Czyli przybyło aż 42 073 wyświetlenia. I wcale o tym nie marzyłam nawet ani nie myślałam o tym.  Dodatkowo kiedy udało mi się przekroczyć 50 000 wyświetleń taka byłam zszokowana,że aż zapomniałam się tym podzielić z wami. Do teraz w to nie wierzę.

MIESIĘCZNIE JEST WAS TUTAJ ponad 3 417 bywa nawet ok 4 tys ,więc o prawie 2 tys więcej niż na samym początku.


WSZYSTKICH WPISÓW POJAWIŁO SIĘ- 239



NAJCZĘŚCIEJ WYŚWIETLANE POSTY: (3)



*Natura Accesories Gąbka Stożkowa - 1470 wyświetleń i nadal rosną zapewne w chwili obecnej też,ponieważ jest to też jedno z najczęściej wyszukiwanych haseł na blogu w przeróżnych kombinacjach :)

*Urodowe DYI czyli domowa baza pod cienie- 1291 wyświetleń i pewnie też rosną, gdyż jest to drugi najczęściej wyświetlany wpis na blogu i wasze poszukiwania również się tutaj kierują pod różnymi kombinacjami. (+816)

*Hair up suchy szampon z Biedronki-1228 wyświetleń. I chyba więcej już nie będzie, choć mogę się mylić :). (+397)

*Rimmel lasting finish korektor 010 porcelain-912 wyświetleń i z dnia na dzień ostatnio rosną co raz bardziej.

A inne równie często wyświetlane posty znajdziecie na pasku po prawej stronie :)


OBSERWATORZY:
GOOGLE PLUS- było 102, jest 169. Czyli przybyło mi was aż 67, co bardzo mnie cieszy.

OBSERWATORZY BLOGGER- było 77, jest 134, przybyło więc 57 osób.




Zmianą w blogu jest również szablon, który przyznaję się znalazłam na darmowej stronie w internecie(posłużył mi jako matryca), ale potem już sama musiałam wszystko dopasować do odpowiedniej wielkości, uzupełnić wiele rzeczy tutaj. Szalałam z tym dobry tydzień prawie, aż wreszcie byłam zadowolona z efektu. Założę się,że na pewno te szaleństwa wtedy utrudniały wam czytanie bloga.
Tak samo  zmianą są również zdjęcia, teraz zanim jakieś mi się spodobają robię je nie raz po 3-4 razy to zależy i szukam zawsze jak najbardziej naturalnego światła przede wszystkim i najlepiej słonecznego dnia. Przy ich obróbce pomagają mi aż trzy programy obecnie. Picasa, który od początku jest mi niezastąpiony bo magazynuje przede wszystkim zdjęcia i pomaga przy podstawowej obróbce, zaraz po nim jest Photoscape, który znam dzięki poleceniu jednej z was i również świetnie daje sobie radę z moimi zdjęciami i mogę wykorzystać trochę jego funkcji. Najnowszym moim przyjacielem w tej kwestii jest Fotor. I przyznam,że bardzo mi się podoba ten program jak na razie i powoli się uczę jego możliwości.

I raz jeszcze naprawdę wam dziękuję.  Za wszystko. Za wyświetlenia, za komentarze, dobre rady, za to,że po prostu jesteście bo bez was mój blog by nie istniał. Nie miałabym tyle energii i zapału, aby go prowadzić i udoskonalać.












14 komentarzy:

  1. Gratuluję! Życzę dalszych powodzeń :)
    U mnie natomiast za tydzień miną 2 miesiące jak mam bloga. Nie wszystko jest idealne, ale poświęcam mu dużo czasu i serca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i oby wszystko wciąż się rozrastało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję i tylko tak dalej! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Gratuluje i kolejnych lat blogowania zycze :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za dalsze blogowanie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. życzę kolejnych radosnych rocznic :****

    OdpowiedzUsuń
  8. Super Kochana! Oby było jeszcze więcej czytelników i obserwatorów! Życzę Ci wytrwałości i weny jeszcze przez długie lata! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, świetne statystyki! Życzę Ci jeszcze większych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ten czas szybko leci :) Gratuluję Kochana i oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wszystkich sukcesów :)) Rosnące wyświetlenia zawsze cieszą :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.