Witam was kochane serdecznie w kolejnym wpisie. Dziękuję wam za wszystkie gratulację i życzenia pod ostatnim postem. Jesteście naprawdę niesamowite jak zawsze, a moje serce rośnie jak to czytam :)). Dziękuję raz jeszcze wam wszystkim i każdej z osobna za tak miłe i pozytywne komentarze:))  A teraz przejdźmy do tematu dzisiejszego wpisu bo będzie kosmetycznie. Jak wiadomo kiedy przychodzi początek miesiąca czas na haul zakupowy czyli kosmetyki, które zamierzam namiętnie testować w tym miesiącu, a pochodzą one głównie z uzupełnień zapasów.  Będą produkty, które na pewno bardzo dobrze znacie, ale mam też kilka nowości. Mam o nich również już kilka słów pierwszych wrażeń. Jeśli ciekawi was zatem co nowego wpadło do mojej kosmetyczki zapraszam serdecznie :)










1.KOLOROWANKI DLA DOROSŁYCH WYSPY KSIĘGARNIA MATRAS 17ZŁ-jak obiecałam wam jakiś czas temu,że pojawi się u mnie kolejna kolorowanka tak słowa dotrzymałam. Nie kosztowała mnie wiele, ale zawartość ma bardzo ciekawą więc się skusiłam. Jeszcze nie miałam okazji jej kolorować z braku czasu, ale myślę,że to się niedługo zmieni.





2.GREEN PHARMACY PŁYN MICELARNY 3W1-RUMIANKOWY-12,99ZŁ-DROGERIE NATURA- jeśli o ten płyn chodzi, to podchodziłam do jego zakupienia długo, ale w końcu się udało. Używam go ledwie od kilku dni, ale pierwsze wrażenie mam pozytywne. Dobrze zmywa makijaż, nie podrażnia oczu ani buzi i bardzo ale to bardzo delikatnie pachnie prawie niewyczuwalnie,oczywiście jest to zaletą dla bardziej wrażliwych nosów.


3.ALTERRA WINOGRONO&BIAŁA HERBATA KREM NA DZIEŃ-8,49ZŁ-ROSSMANN- to moje drugie opakowanie tego kremu. Pokochałam go od pierwszego użycia i towarzyszył mi przez cały czas. Nie zapycha cery co najważniejsze, nie podrażnia i super nadaje się pod makijaż. Jak dla mnie jest świetny i znów będę go z przyjemnością używać.

4. ALTERRA WINOGRONO& BIAŁA HERBATA KREM POD OCZY-8,49ZŁ- to moje trzecie z kolei opakowanie tego kremiku i na pewno nie ostatnie. Jest mi niezastąpiony przy codziennej pielęgnacji, zarówno tej porannej jak i tej wieczornej. Sprawdza się równie świetnie jak jego brat w postaci kremu na dzień.

5.ALTERRA TONIK KWIAT LOTOSU I OCZAR WIRGINIJSKI-9,99ZŁ-ROSSMANN- ten przyjemniaczek został włączony jakiś czas temu do mojej codziennej pielęgnacji porannej i wieczornej i bardzo się z nim polubiłam. Wygrzebałam go dosłownie na ostatniej półce na samiutkim dole na dziale pielęgnacji cery przy przedziale wiekowym 50+, ale tym się zupełnie nie przerażajcie. Stoi sobie spokojnie obok toniku z orchideą, więc jeśli namiętnie poszukujecie tego toniku, a wydaje wam się,że nie możecie go znaleźć to sprawdźcie właśnie na tym dziale, a znajdziecie go.  Tylko nie radzę szukać go w drogerii online bo nie jest dostępny jeszcze w takiej sprzedaży, natomiast stacjonarnie jak najbardziej.







6.INTIMELLE PŁYN DO HIGIENY INTYMNEJ-4,99ZŁ-DROGERIE NATURA-  ten płyn capnęłam w Naturze zupełnie przypadkowo. Ma całkiem krótki skład i fajne działanie jak na razie. Jeśli chodzi o zapach to nie jest on jakiś szczególny, trochę podobny do Facelle.

7.DELIA DERMO SYSTEM ODŚWIEŻAJĄCY ŻEL DO MYCIA I DEMAKIJAŻU-8,99zł- bardzo lubię ten żel, to mój drugi pewniak po żelu z BB z Biedronki, który dobrze myje moją buzię, nie wysusza jej, domywa każdy makijaż, delikatnie nawilża i nie podrażnia co najważniejsze.



8.BABUSZKA AGAFIA MASECZKA DO TWARZY DZIEGCIOWA-5,90ZŁ-DROGERIA OSIEDLOWA- z tą maseczką mam po raz pierwszy do czynienia w swoim życiu, a udało mi się ją dostać w drogerii bardzo blisko mojego domu, która ma pewien asortyment rosyjskich kosmetyków, w całkiem przystępnych cenach. Jeśli o samą maseczkę chodzi to jest miazga powiem wam, buzia jest naprawdę fajnie oczyszczona, zaczerwienienia ukojone, buzia aż piszczy  w tym pozytywnym sensie. Myślę,że ta maska będzie ulubienicą tego miesiąca i to wielką.


9.ZIAJA KOZIE MLEKO KREM NR 2 NA NOC-8,50ZŁ-DROGERIE NATURA- to mój godny następca dla Isany Med i nie wyobrażam sobie już swojej wieczornej pielęgnacji bez dawki tego kremu na buzię. Daje mi dokładnie to czego oczekuję i na pewno nie będzie to jego ostatnie opakowanie u mnie.


10. SEYO RÓŻANY ŻEL POD PRYSZNIC-4,99ZŁ-DROGERIE NATURA-  miałam okazję wypróbować go już jako płyn do kąpieli i powiem wam,że pachnie naprawdę pięknie i tworzy zacną pianę. Dodam jeszcze,że nie jest to żaden babciny zapach róży, co to to nie. Można jak najbardziej osiągnąć przy nim pełen relaks w wannie po stresującym dniu.




11.ISANA OIL CARE OLEJOWA KURACJA DO WŁOSÓW-4,99ZŁ-ROSSMANN- maska niezastąpiona przy mojej pielęgnacji włosów, po prostu ja tylko jej używam i dokupuje kolejne opakowania. Jak zapewne widzicie po projektach denko, a pojawia się prawie w każdym :)

12. EVREE SMOOTH SCRUB-OK 7-8ZŁ NA PROMO-ROSSMANN- jak wiecie uwielbiam ten peeling i nie mogło go zabraknąć u mnie wiosną i latem, gdzie niedługo jak same wiecie zaczniemy pokazywać stopy w odkrytym obuwiu, a fajnie jest kiedy są naprawdę ładne i zadbane nieprawdaż?


13. NIVEA SMOOTH SENSATION BALSAM DO CIAŁA- ten balsam to akurat dary losu. Z tego co wiem można dostać je w Niemczech. Jeśli chodzi o działanie to naprawdę nie zwiódł nawet bardzo suchej skóry, czego przykładem jest moja mama. Balsam super nawilża skórę, nie klei się, szybko się wchłania. Jak dla mnie super.


14. ESSENCE POMADKA W PŁYNIE 02 COLOUR PARTY-OK 11ZŁ- pomadka ma naprawdę piękny kolor, i tym mnie skusiła. Jak na razie sprawdza mi się super w połączeniu z moją ulubioną konturówka w kolorze Wish me a rose ( również z Essence). Kłopot sprawia jej tylko jedzenie i picie, ale ściera się równomiernie i wszystko jest pod kontrolą.  A jeszcze dodatkową atrakcją w tym wypadku jest zapach. No cudo.  Pachnie tak słodko, budyniowo, nawet w smaku jest delikatnie słodka, ale jeść mimo wszystko nie polecam :D




I tak oto prezentują się moje nowości. Większość z nich to pielęgnacja, dlatego,że głównie to właśnie mi się skończyło w ostatnim miesiącu w ilości sporej. A wy znacie te kosmetyki? Macie o nich jakieś zdanie, przemyślenia?


Pozdrawiam was serdecznie do następnego wpisu. Buziaki :*:*:*:*:* Zostawiajcie swoje opinie i komentarze. Nowe czytelniczki zapraszam do subskrypcji bloga(przemyślanej), jeśli tylko wam się tutaj spodoba. Zapraszam was również na mojego fb i instagrama, które znajdziecie po prawej stronie na pasku




PS. A jak wam się podoba samodzielnie zrobiony przeze mnie banerek(tak go nazwijmy, bo nie wiem jak to dokładniej wyjaśnić) na blogu? 

23 komentarze:

  1. Micelek z GP to przyjemniaczek :) Bardziej mi się podobała wersja z owsem, ale i ten jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam go po raz pierwszy i jakoś tak automatycznie sięgnęłam po tą wersję rumiankową, nie mniej jednak bardzo mi się podoba jak na razie :)

      Usuń
  2. Kilka kosmetyków mnie zainteresowało.

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo strasznie nie lubię tych kolorowanek dla dorosłych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się akurat bardzo podobają, nie mam tylko na razie czasu żeby je kolorować :)

      Usuń
  4. Muszę się bliżej przyjrzeć tym pomadkom w płynie Essence :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama długo się nad nią zastanawiałam zanim kupiłam, ale myślę,że naprawdę warto bo świetnie się zapowiada :)

      Usuń
  5. ta maska z Isany jest super też używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę. Gości w mojej łazience już dobre kilka miesięcy i naprawdę bardzo się z nią zaprzyjaźniłam, tak samo jak moje włosy :)

      Usuń
  6. Widzię że kolorowanki dla dorosłych robią sie coraz popularniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko od altery lubię. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak na razie mam swoich ulubieńców w kwestii pielęgnacji twarzy, choć miałam też przygodę z maską do włosów i bardzo mile ją wspominam :)

      Usuń
  8. Niedługo będę testować krem pod oczy z Alterry, wczoraj nabyłam :)) Odnośnie płynu z Green Pharmacy miałam owsiany i nigdy więcej się nie skusze na tego bubla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama nadzieję,że ci się spodoba ten krem pod oczy tak samo jak mnie. Przygodę z tym płynem mam po raz pierwszy akurat,ale u mnie o dziwo zapowiada się bardzo fajnie :)

      Usuń
  9. z delii miałam tylko płyn dwufazowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie miałam do czynienia z płynem, aczkolwiek z tym żelem już wiele razy i naprawdę bardzo go lubię :)

      Usuń
  10. Muszę w końcu wypróbować tę maskę z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawiło mnie wiele produktów :) Super nowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno pojawią się ich recenzje niedługo, jak tylko lepiej je przetestuję :)

      Usuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.