Witam was kochane serdecznie w kolejnym wpisie. Dziś jak widzicie po samym tytule posta przyszedł czas na pokazanie wam co złupiłam w ostatnim czasie na dwóch promocjach tak naprawdę, bo udało mi się załapać na co nieco w Naturze i na osławioną już rossmannowską promocję -49%. Jeśli ciekawi was w co się obkupiłam w ostatnim czasie zapraszam serdecznie do dalszej części :)








1. ISANA ŻELE POD PRYSZNIC WERSJE LIMITOWANE HELLO SPRING I KEEP CALM- nie byłabym sobą gdybym nie złapała jakiś limitowanek żeli marki isana właśnie podczas wizyty tam. Obydwa cudnie pachną. Hello spring to faktycznie zapach brzoskwiniowy, może z nutką mango, drugi zaś keep calm ni mniej ni więcej przypomina mi zapach gruszek :)) Obydwa dostałam w zawrotnej cenie 3,49zł.




2.GARNIER ULTRA DOUX-5,99zł- ta odżywka jest już sławna właściwie wszędzie, na yt i blogach. Od dawna się na nią czaiłam i rozważałam jej zakupienie. I rzec muszę,że w końcu się skusiłam jak same widzicie i jestem bardzo zadowolona z tej odżywki, oby tak dalej.


3. MARION HAIR-ANTI AGE-6,49zł- to już moje drugie opakowanie tego serum, co świadczy o mojej miłości do niego. Udało mi się je dostać na promocji, a w dodatku dorwałam ostatnie opakowanie. Mogę je nakładać zarówno na całe włosy jak i na końcówki i zawsze sprawdza się świetnie.



4. INTIMELLE KREMOWY PŁYN DO HIGIENY INTYMNEJ-4,99ZŁ- ten żel to moje kolejne opakowanie, ale inna wersja. Obecnie wykańczam wersję z aloesem,która przypadła mi do gustu swoim działaniem, pojemnością i ceną,że postanowiłam się skusić na kolejną butlę.


5. JOANNA SENSUAL ŻEL DO GOLENIA DLA KOBIET Z EKSTRAKTEM Z MIODOWEGO MELONA-9,99ZŁ- ten żel ciekawił mnie od dłuższego czasu za sprawą faktu, iż mam fioła na punkcie zapachu melona ostatnimi czasy i mam ochotę na takie kosmetyki. Zapach jest faktycznie połączeniem owocu i czegoś słodkiego trochę przypomina mi to słodkie migdały, trochę masło shea. Jest ciekawie.




A teraz czas na parę rzeczy z kolorówki, które zakupiłam na promo w Rossmannie i Naturze po części też.









1.LOVELY CURLING PUM UP MASCARA-ok 5zł z groszami za jedną- moja ulubiona mascara, której zrobiłam sobie zapas. Mojej mamie kupiłam aż 3 sztuki, sobie 2 sztuki. Nie trzeba o niej wielu słów.





  2.MY SECRET WATERPROOF EYELINER W KOLORZE GRANATOWYM-7,99zł- tego eyelinera w pisaku w klasycznym kolorze czarnym z powodzeniem używa moja mama i bardzo go lubi. Ja nie do końca byłam do niego przekonana, jednak na promocji w Naturze, złapałam przez przypadek niewłaściwy kolor i tak trafił do mnie granat. Miałam go wymienić, jednak postanowiłam,że sama będę nosić taki niecodzienny kolor kreski a przy okazji przetestuję inny kolor niż czarny. Pierwsze wrażenia mam bardzo pozytywne.  I można powiedzieć,że ta drobna pomyłka wyszła mi na dobre :)




3.WIBO EYESHADOW BASE-ok 5, 49zł w promocji- ta baza interesowała mnie już od dłuższego czasu, więc podczas promocji postanowiłam,że się na nią skuszę i przetestuję. Czytałam o niej dużo pozytywnych opinii, więc tym bardziej jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi to maleństwo.






4.LAKIERY DO PAZNOKCI ESSENCE THE GEL NAILS KOLORY: 20 WHISPER OF SPRING I 40 PLAY WITH MY MINT-6,39zł na promo- ostatnio jak same wiecie bardzo lubię markę Essence, więc postanowiłam skusić się na te dwa lakiery,  a doszła jeszcze do tego promocyjna cena i piękne pastelowe, wiosenne kolorki. Miałyście już okazję widzieć na instagramie jak wyglądają na pazurkach. Obecnie mam je ponad 5 dni na paznokciach i muszę wam powiedzieć,że wyglądają ślicznie a uszkodzenia są naprawdę malutkie. Jestem pozytywnie zaskoczona, tym bardziej,że ich brat z serii colour&go schodził z moich paznokci dosłownie po jednym dniu.


5.LAZELL PARFUMS NIGHT FRAGRANCE-19,99ZŁ-te perfumy skusiły mnie zapachem, a że od dłuższego czasu szukałam kolejnych perfum na wiosnę moje oczy pokierowały się w kierunku tej buteleczki po przewąchaniu wielu zapachów. Dosłownie pachnie dokładnie tak samo jak moja podróbka jabłuszka z DKNY, a ten zapach dosłownie uwielbiam, co widać już po obecnym zużyciu mojego jabłuszka, więc skusiłam się na to cudeńko. I nie jest to wcale jak nazwa wskazuje zapach na wieczór, a na ciepłe, wiosenne i letnie dni :)



A wy znacie któryś z tych kosmetyków? A może coś z moich nowości zainteresowało was szczególnie?



Pozdrawiam was serdecznie do następnego wpisu. Buziaki :*:*:*:*:* Zostawiajcie swoje opinie i komentarze. Nowe czytelniczki zapraszam do subskrypcji bloga(przemyślanej), jeśli tylko wam się tutaj spodoba. Zapraszam was również na mojego fb i instagrama, które znajdziecie po prawej stronie na pasku


34 komentarze:

  1. Chyba pójdę po te mascarę, bazę z Wibo jeszcze mam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszłam byłam ale inny kupiłam

      Usuń
    2. Pewnie żółtą wykupili jak mniemam w ilościach hurtowych jak zawsze :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja miałam nie szaleć w tej kwestii, ale mnie pokusiło :)

      Usuń
  3. Trochę tego jest :D Lubię tę maskarę z Lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzbierało się nie ukrywam :D Ja też i zawsze robię zapas jak jest okazja ku temu :)

      Usuń
  4. ojej granatowy eyeliner? jestem go ciekawa,bo ilekroć kupuję niby granat,na oku jest szafirowy albo mocny niebieski,wrrr...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak bywa niestety. Pokazałam jak wygląda na fb i insta więc zajrzyj jeśli interesuje cię kolor jak to wygląda w rzeczywistości :))

      Usuń
  5. Muszę kupić ten nowy żel Isany Hello Spring :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Isanki mają piękne opakowania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super nowości,tusz z Lovely znam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten tusz jest sławny to fakt i już kultowy można powiedzieć :)

      Usuń
  8. Uwielbiam lakiery Essence ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zadecydowanie też zaczęłam od kiedy pomalowałam paznokcie tymi dwoma kolorkami, a one się trzymały jakieś 6 dni dokładnie :)

      Usuń
  9. mam ochotę na żele z isany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. żele z Isany kusza wygladem i ceną;)a tusz z lovely slyszalam ze dobry;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie skusiły bardzo skutecznie jak widać, a że uwielbiam ich limitowanki to przepadłam na amen. Tusz bardzo dobry to fakt, nie rozstaję się z nim od kilku miesięcy :)

      Usuń
  11. Fajne nowości, ale jeszcze nic z nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sporo tego :) ten żel wiosenny z isany też pewnie kupię jak będę w rossku :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, ale się nie zruinowałam na szczęście więc to jest dla mnie plus w tej kwestii niewątpliwy. Warto się skusić dla mnie bo zapach mega :)

      Usuń
  13. Ciekawią mnie te nowe żele Isany ale jak na razie mam spory zapas żeli wiec ich nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zapas nareszcie się skończył więc mogłam sobie pozwolić na coś nowego :)

      Usuń
  14. Lubię te odżywki od Garnier. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam po raz pierwszy i jestem naprawdę zadowolona jak dotąd i oby tak dalej :)

      Usuń
  15. Zaciekawiłaś mnie tym eyelinerem w kolorze granatowym :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no jest ciekawy fakt. Wstawiłam na insta i fb zdjęcie jak wygląda więc można zobaczyć jeśli cię kusi :)

      Usuń
  16. Sporo nowości, ja również lubię odżywkę z Garniera, jest naprawdę fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie,że i tobie się sprawdza. Moje włosy też są zadowolone jak na razie :)

      Usuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.