Witam was kochane :). Mam nadzieję, że jeszcze korzystacie w miarę możliwości z ciepłych dni. Ja dziś wybrałam się do parku, podziwiać ostatnie krajobrazy złotej jesieni :).
Wracając do tytułu posta dzisiaj czeka nas haul zakupowy :). Jako, że ostatnio króluje u mnie minimalizm kosmetyczny to więcej jest rzeczy potrzebnych, a małych przyjemności parę tylko tak dla równowagi , co by w przyrodzie spokój był :).


A teraz nasi dzisiejsi bohaterowie dnia:


1. Isana żel pod prysznic kwiat pomarańczy i jogurt - 2,99zł Rossmann
2. Isana olejek pod prysznic melon i gruszka-2,99zł Rossmann
Jak wiecie żele isana uwielbiam i zawsze chętnie je kupuje i wypróbowuje nowe zapachy :).

3. Suchy szampon hair up flower mood - 7,99zł Biedronka
4. Be beauty micelarny żel nawilżający 4,99zł Biedronka kolejne opakowanie, wielka miłość na długo zapewne bo ten żel jest jak najbardziej moim ulubieńcem :).

5. Wellness&Beauty próbka kremowego żelu pod prysznic masło shea i olejek migdałowy- 3,49zł Rossmann . No po pierwszym wrażeniu powiem wam że, jest super. Szczególnie zapach, jakoś tak na okres jesienno-zimowy wzięło mnie na taki ciepły odrobinę słodki otulający zapach :).




5. Rival de Loop chusteczki do demakijażu-3,49zł-Rossmann. Generalnie kupiłam je bo skończyły mi zapasy moich chusteczek wszelkich do wycierania rąk po skończonym makijażu jak i do tego celu również czasami. Aczkolwiek tych chusteczek boję się użyć do tego celu zwanego demakijażem, ponieważ po przygodzie z maseczką nawilżającą nie chcę ryzykować. 
6. Isana sól do kąpieli mandarynka i maślanka-2,19-Rossmann. Dla mnie nowość po długim czasie, ciekawe jak się sprawdzi. Jestem bardzo jej ciekawa.

7.La Luxe Paris(to chyba marka Eveline się pod tym kryje aczkolwiek pewna nie jestem) płynna pomadka lip tint-kolor 117 deep purple-8,99zł Biedronka

8.Pilnik papierowy For Your Beauty-3.99zł-promo-Rossmann-kupiłam bo metalowy niszczy moje paznokcie, mam nadzieję, że dobrze się sprawdzi do piłowania choćby. 

9. Evree Home Spa-wreszcie mój ukochany peeling gruboziarnisty do stóp-2,49zł- Rossmann. Powrót po dłuższym czasie. Mój najbardziej ulubiony zdzieraczek do stóp :). 

10. Ziaja maska oczyszczająca z glinką szarą-1,59zł-Rossmann. Kolejna nowość dla mnie, mam nadzieję, że dobrze się sprawi do oczyszczenia twarzy takiego gruntowniejszego :).





11. Wibo Leather Nail- 6,99zł, nr 4 czarny Rossmann.Kupiony na potrzeby pewnego pomysłu i mam nadzieję, że wyjdzie co postaram się wam pokazać :). 

12. Lovely Classic-5.69zł- nr 25 biały-Rossmann. I on przyda się w moim pomyśle, a po za tym biały lakier jak i czarny są klasyczne i wielofunkcyjne :). 





13.Mini zestaw pędzelków-15,99zł w Biedronce. Pierwszy poważny tego typu mój zakup bo jest tutaj kilka pędzelków. W dotyku są super bo bardzo miękkie więc, myślę, że nie będą drapały skóry tak jak i mój pędzel z For Your Beauty :).
W skład zestawu wchodzą:
1.Pędzel do pudru
2. Pędzel do aplikacji cieni do powiek
3.Pędzelek do brwi
4.Pędzelek do ust
5.Pacynka z jakiegoś ciekawego rodzaju gąbki.

Zestaw tani moim zdaniem. I mam nadzieję, że się sprawdzi :)



I tak oto przedstawiają się moje uzupełnienia i małe przyjemności zakupowe :). 
Pozdrawiam was do następnej notki. Buziaki :*:*:*:*:*. 
Zostawiajcie swoje opinie i komentarze :).

63 komentarze:

  1. Fajności :) Widzę, że byłaś między innymi w Rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A bylam i przy okazji wpadło cos fajnego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo nie wiedziałam , że w biedronce teraz takie pędzelki mają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem skąd się tam wziely szczerze powiem ale trafilam na kilka ostatnich sztuk kupując je ;-)

      Usuń
    2. Byłam w biedronie na drugi dzień i niestety nikt nic tam nie wiedział o pędzelkach...

      Usuń
    3. U nich to chyba trzeba mieć niezłe szczęście żeby trafić na coś takiego albo do mojego miasta dotarły z opóźnieniem wielkim bo i tak bywa niestety...

      Usuń
  4. Ciekawe jak się sprawdzi ten żel z Biedy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten żel z biedry to Mòj ulubieniec więc na pewno będzie super ;-)

      Usuń
  5. No no sporo, daj znać jak suchacz z Biedry się spisuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać na pewno ;-). A wstępnie mogę powiedzieć po pierwszych dwóch testach ze jest całkiem całkiem i mm nadzieje ze dalej tak bd ;-)

      Usuń
  6. Jestem bardzo ciekawa tej soli z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez i cos mi się wydaje ze umili mi domowe spa sobotnie ;-)

      Usuń
  7. Zaciekawił mnie ten suchy szampon, ale pędzle też wyglądają przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takim szamponem mam pierwszy raz styczność ale złe to nie jest jak na razie ;-). Pedzelki przyznam przyjemne bardzo miękkie ;-)

      Usuń
  8. też jeszcze nigdy nie miałam styczności z suchym szamponem :-) czekam na recenzje :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. To Mòj pierwszy raz ;-). I mam nadzieję że będzie pozytywnie w tej kwestii ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Luxure Paris to na pewno Eveline, nie wiem jak La Luxe :) Jestem ciekawa soli i tej miniaturki W&B :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę to sprawdzić powiem szczerze bo sama jestem ciekawa kto to wyprodukował ;-). Sól to i moja wielka ciekawość a miniaturka powiem po pierwszym wrażeniu że pachnie super ;-)

      Usuń
  11. Oby pędzelki sie sprawdziły, ja ich nie widziałam w swojej biedronce :) mialam z ziaji maseczke i dobrze sie sprawdziła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa jak się będą sprawdzały oczywiście poczyniam juz pierwsze testy ;-). Nie wiem jak one się znalazły w biedrze podobno kiedyś się pojawiły tak czytalam a ja obecnie trafilam na praktycznie pusta "szafę" po tym z kilkoma egzemplarzami ;-). O to fajnie mam nadzieje ze i u mnie się sprawdzi ;-)

      Usuń
  12. Lubie żele z Isany :)
    Jestem ciekawa tych pędzelków jak się spiszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No żele Isana to i moi ulubieńcy :). Rozpoczęłam już pierwsze testy i ciekawa jestem jak się spiszą dalej :)

      Usuń
  13. Fajne nowości, miłego używania.
    Jestem ciekawa jak się pędzle spiszą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzle po pierwszych testach całkiem całkiem zobaczymy jak spiszą się dalej :). Dziękuję i na pewno parę recenzji wartych uwagi się pojawi :)

      Usuń
  14. Ziaję z glinką szarą mam i chętnie ją kupuję, Lakiery z Wibo/Lovely uwielbiam! Mam i pewnie jeszcze nie raz kupie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to super,że się sprawdza i mam nadzieję, że i u mnie tak będzie :). Lakier z lovely też mam już jeden z serii Baltic Sand i sprawdza się super :). I mam nadzieję, że i z tymi też tak będzie :)

      Usuń
  15. Ciekawa jestem jak się sprawdzi ten suchy szampon z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze podejście i też jestem ciekawa jak to wyjdzie :)

      Usuń
  16. Ja wybrałam truskawkę i jogurt, trochę się wahałam nad tym kwiatem pomarańczy z isany:P Jakoś nie jestem przekonana do suchych szamponów:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle powiem, że zapach jest super, jak przetestuje powiem więcej :). No to jest moje pierwsze podejście i tutaj wygrała duża doza ciekawości powiem szczerze :)

      Usuń
  17. Ale nowości fajniutkie !! :) Kamilo miłego używania !! :* I żeby nic nie okazało się bublem :D Bo u mnie ten lakier skórzany póki co spisuje się koszmarnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję ci bardzo :) :*. Ojej a co się dzieje, że jest takim koszmarkiem?

      Usuń
  18. Micelarny żel do mycia twarzy z Biedronki bardzo lubię :) Muszę się rozejrzeć za tymi pędzelkami, zainteresowały mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest i moim ulubieńcem i na pewno na kilku opakowaniach się nie skończy :) To fajnie i mam nadzieję,że jeszcze je dorwiesz :)

      Usuń
  19. Zastanawiałam się nad kupnem tych pędzelków, ale bałam się, że będą kiepskiej jakości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam pierwsze testy i jest nieźle póki co ;-). A ten zakup przemyslalam wydaje mi się bo czytałam o nim parę fajnych recenzji ;-). Ale tak czy siak napisze sama o nich jak wytestuje ;-)

      Usuń
  20. Ten czarny skórzany lakier bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mam nadzieje że fajnie będzie współpracował ze mną ;-)

      Usuń
  21. Najbardziej zaciekawiły mnie pędzle do makijażu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ciekawe SA to fakt i zapewne recenzja tez będzie jeśli okażą się super;-)

      Usuń
  22. Zaciekawił mnie żel z Wellness Beauty, jeszcze nie miałam żadnego z tych produktów w nowej szacie graficznej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne te pędzelki-nie widziałam ich w swojej Biedronce.
    Czekam na post o suchym szamponie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama trafiłam na nie przez zupełny przypadek :). Jak tylko lepiej wytestuje ten szampon to pojawi się parę słów o nim na pewno :)

      Usuń
  24. pędzelki świetne :) zazdroszczę ;)
    ps. uwielbiam tą maseczkę oczyszczającą od ziaji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). To tymbardziej jestem zachęcona do testów maseczki :)

      Usuń
  25. Ten zestaw jest super pędzleków ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne nowości :) ciekawe jak sprawdzi się ten zestaw pędzelków z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno napiszę parę słów o tym zestawie jak już bliżej go poznam :)

      Usuń
  27. Potrzebuję pędzelka do ust, ale cały zestaw byłby dla mnie zbędny. ;]
    Nie widziałam w swojej Biedronce tego suchego szamponu, a wydaje się ciekawy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja potrzebowałam akurat podstawy pedzlowej wiec się przydadza ;-). Jak lepiej wytestuje pojawi się o nim parę slow ;-)

      Usuń
  28. Widzę w tych małych przyjemnościach kilka moich ulubieńców od dobrych miesięcy... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie mam nadzieję, że i u mnie się wszystko sprawdzi :)

      Usuń
  29. Żele z Isany uwielbiaaam! :) I ten duet do stóp Evree jest bardzo fajny, u mnie dobrze się sprawdził. Pędzelki z Biedronki też mam, pisałam o nich kiedyś nawet. Są całkiem spoko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je uwielbiam dla mnie SA najlepsze ;-). Duet z evree jak najbardziej też lubie i jest mi nie zastąpiony . Pedzelki testuje i mam nadzieje ze sprawdza się równie fajnie jak u ciebie ;-)

      Usuń
  30. Również kupiłam sobie żel pod prysznic Isany Soft Dusche z pomarańczą, jestem w fazie testowania, ale już wiem, że Med, Soft nie pobił ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz:). Ja uwielbiam jeszcze zapachy melon i gruszka oraz violet passion :)

      Usuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.