Witajcie. W ostatnim wpisie z ulubieńcami pokazałam wam bazę pod cienie marki Wibo łatwo dostępnej w każdym Rossmannie. Zdradziłam już nieco na jej temat, ale solo nie miała jeszcze swoich 5 minut w osobnym wpisie. Jeśli ciekawi was bliżej jak się sprawdza i czy warto w nią zainwestować zapraszam do dalszej części.

baza pod cienie wibo, baza pod cienie blog kosmetyczny, baza pod cienie wibo blog, baza pod cienie



baza pod cienie wibo, baza pod cienie blog kosmetyczny, baza pod cienie wibo blog, baza pod cienie dostępność

 NAZWA: WIBO EYESHADOW BASE
POJEMNOŚĆ:  4ml
CENA:  ok 10zł
DOSTĘPNOŚĆ: ROSSMANN i mniejsze drogerie, gdzie można zakupić markę Wibo.


Obietnice producenta:
baza pod cienie wibo, baza pod cienie blog kosmetyczny, baza pod cienie wibo blog, baza pod cienie


 Skład:

baza pod cienie wibo, baza pod cienie blog kosmetyczny, baza pod cienie wibo blog, baza pod cienie




baza pod cienie wibo, baza pod cienie blog kosmetyczny, baza pod cienie wibo blog, baza pod cienie

 Opakowanie:

baza pod cienie wibo, baza pod cienie blog kosmetyczny, baza pod cienie wibo blog, baza pod cienie

baza pod cienie wibo, baza pod cienie blog kosmetyczny, baza pod cienie wibo blog, baza pod cienie

Wygląd:
baza pod cienie wibo, baza pod cienie blog kosmetyczny, baza pod cienie wibo blog, baza pod cienie


baza pod cienie wibo, baza pod cienie blog kosmetyczny, baza pod cienie wibo blog, baza pod cienie
 Jak to działa?
baza pod cienie wibo, baza pod cienie blog kosmetyczny, baza pod cienie wibo blog, baza pod cienie


Przed i po:
baza pod cienie wibo, baza pod cienie blog kosmetyczny, baza pod cienie wibo blog, baza pod cienie swatche


Delikatny makijaż wykonany na tej bazie(zdjęcie poglądowe):


Moja opinia:

Opakowanie: mały, czarny, zakręcany słoiczek ze złotymi napisami. Bardzo mi się podoba to opakowanie i nawet moje palce się mieszczą do środka aby bazę wydobyć, jednak uważam,że powinna to być tubka z dzióbkiem. Sama bazę  wydobywam  patyczkiem higienicznym. 


Aplikacja: Przebiega bezproblemowo. Wystarczy tylko wydobyć ze słoiczka niewielką ilość bazy i nałożyć na oko. Po aplikacji staje się ono takie gładkie, silikonowe jakby, a cienie łatwiej się przyczepiają do powieki. 


Działanie: Tutaj nie mam się również do czego przyczepić. Każde cienie ładnie się do niej przyczepiają, od mojej ulubionej palety z MUR po cienie wibo z ich palety neutral eyeshadow palette, które do mnie trafiły ostatnio. Wszystkie ładnie się blendują nie robiąc plam na oku. Nawet perłowe cienie ładnie się przeczepiają do powieki i pięknie błyszczą. Baza nie powoduje również zbierania się cieni w załamaniu powiek po całym dniu noszenia. Wiadomo,że delikatnie bledną po kilku godzinach, ale to normalne moim zdaniem. 


Zapach: Baza jest całkowicie bezzpachowa. 

Wydajność:  Tutaj również nie ma problemu, gdyż niewiele tej bazy zużyłam tak szczerze. A nakładam ją na oko ostatnio przy każdym makijażu dosłownie. Z resztą dość dobrze to zużycie widać na zdjęciu wyżej. 


Podsumowując: Jeśli kusiła was ta baza od jakiegoś czasu, sądzę,że warto się nią zainteresować. Bardzo dobrze utrzymuje cienie, nie robi plam jak również wszystko ładnie się na niej rozciera. Cienie nie rolują się na powiece i nie migrują po całym oku. Baza nie podrażnia ani nie uczula.  Ja ze swojej strony serdecznie wam ją polecam, bo sama się z nią już nie rozstaję przy codziennym makijażu. 



Pozdrawiam was serdecznie do następnego wpisu. Buziaki :*:*:*:*:* Zostawiajcie swoje opinie i komentarze. Nowe czytelniczki zapraszam do subskrypcji bloga(przemyślanej), jeśli tylko wam się tutaj spodoba. Zapraszam was również na mojego fb i instagrama, które znajdziecie po prawej stronie na pasku.


10 komentarzy:

  1. Ja mam póki co bazę Avonu, ale z chęcią sięgnę po nią jak się skończy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście ją mam i też lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na moich tłustych powiekach pewnie by poległa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam i dla delikatnego makijażu jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezeli po kilku godzinach bledna to raczej nie dla mnie. Mam tluste powieki i przetestowalam juz kilka baz. Oczywiscie silikonowych, bo inne nie trzymaja sie wcale na moich oczach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupię! skoro polecasz :)skończę tę z Avonu rozejrzę się za Wibo :)
    ślicznie wyglądasz na zdjeciu :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie używałam bazy pod cienie, bo rzadko maluję się cieniami. Ale bazę za taka cenę chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skuszę się na nią na następnej promce, brzmi nieźle, fajnie że się sprawdziła...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam jej :)) Ja używam od lat bazy z Ingrid :))

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.