Witajcie w kolejnym wpisie. Pod ostatnim wpisem z zakupami, gdzie pokazałam wam moją nową paletkę neutralnych cieni powiek pojawiło się o nią kilka pytań, a więc pojawiam się z postem o pierwszych wrażeniach na temat Wibo Neutral Eyeshadow palette. Jeśli ciekawi was jakie są moje pierwsze wrażenia zapraszam do dalszej części.



neutralna paleta wibo, wibo paleta neutralna blog, dzienna paleta wibo, palety wibo blog, kosmetyki wibo blog, neutralna paleta blog

neutralna paleta wibo, wibo paleta neutralna blog, dzienna paleta wibo, palety wibo blog, kosmetyki wibo blog, neutralna paleta wibo dostępność



NAZWA: WIBO NEUTRAL EYESHADOW PALETTE
POJEMNOŚĆ: 15 G
CENA: 27ZŁ
DOSTĘPNOŚĆ: ROSSMANN

CO MÓWI O NIEJ PRODUCENT:
"Paleta cieni do oczu w naturalnych kolorach ziemi. 15 kultowych odcieni dopasowanych do każdego typu urody. Począwszy od matowych jasnych kolorów, po rozświetlające w tej samej gamie kolorystycznej, aż po czernie, grafity czy brązy matowe, jak i rozświetlające. Idealnie sprawdzą się, zarówno przy naturalnym dziennym makijażu, jak i wieczorowym smoky eye. Ich wysoka jakość gwarantuje trwałość i doskonałe krycie."


KOLORY W PALECIE: 
 
neutralna paleta wibo, wibo paleta neutralna blog, dzienna paleta wibo, palety wibo blog, kosmetyki wibo blog, neutralna paleta kolory blog,




SWTACHE KOLORÓW NA BAZIE:

neutralna paleta wibo, wibo paleta neutralna blog, dzienna paleta wibo, palety wibo blog, kosmetyki wibo blog, neutralna paleta swatche blog


neutralna paleta wibo, wibo paleta neutralna blog, dzienna paleta wibo, palety wibo blog, kosmetyki wibo blog, neutralna paleta swatche  blog

neutralna paleta wibo, wibo paleta neutralna blog, dzienna paleta wibo, palety wibo blog, kosmetyki wibo blog, neutralna paleta swatcheblog

neutralna paleta wibo, wibo paleta neutralna blog, dzienna paleta wibo, palety wibo blog, kosmetyki wibo blog, neutralna paleta swatche blog



Moja opinia:

Opakowanie: paletka jest włożona w cienki kartonik ochronny jak mniemam i całkiem ma to sens jak dla mnie, ponieważ sama paletka,która jest w kartonowym opakowaniu również nie brudzi się ani nie rysuje. Zamyka się na magnes  jak w paletach słynnej marki The Balm np. które miałam okazję wiele razy widzieć na yt. Dodatkowym zabezpieczeniem jest folia ochronna, dzięki której nic w środku się nie brudzi od użytkowania cieni.

Aplikator: brak, natomiast plusem jest tutaj fakt,że paletka posiada lusterko, w którym da się zrobić makijaż.

Pigmentacja cieni/ osypywanie:   pigmentacja cieni jest naprawdę przyzwoita, zarówno tych matowych jak i perłowych. Przy nabieraniu cieni z paletki delikatnie się kruszą,aczkolwiek po otrzepaniu pędzla z nadmiaru na oku to się nie dzieje więc tutaj jestem naprawdę zadowolona,ponieważ jest to ważny aspekt jakby na to nie patrzeć.Kolorystyka jak najbardziej moja bo same wiecie,że uwielbiam "nudne" palety cieni, choć w tej znalazły się jeszcze ciemniejsze kolorki, więc wszystko jest zrównoważone. Dla każdego coś dobrego. Cienie ładnie się blendują i łączą ze sobą.

Trwałość:  Z tą również nie mam problemów. Cienie nałożone na bazę tej samej firmy z resztą bardzo dobrze się utrzymują. Podczas aplikacji dobrze przyczepiają się do powieki, podczas blendowania ładnie się przenikają, nie tworząc plam. Wieczorem widać,że po całym  dniu odrobinkę bledną, ale jest to uzasadnione po iluś godzinach noszenia i dotykania oka jak to mam miejsce w moim przypadku.



Podsumowując: Jak dla mnie ta paletka jest strzałem w dziesiątkę, nie tylko kolorystycznym, ale jakościowym. Za małe pieniądze otrzymuje naprawdę fajnej jakości cienie, które nadadzą się do wykonania makijażu dziennego jak i wieczorowego. Nic dodać, nic ująć. Jeśli zastanawiałyście się czy warto kupić tą paletkę zdecydowanie polecam wam ją serdecznie, bo przebija ostatnio inne moje palety i tylko jej używam przy codziennym makijażu.



Przykładowy makijaż paletą: (oczywiście pamiętajcie,że zdjęcie jest raczej poglądowe, nie mam talentu do fotografowania makijażu )



Lista kosmetyków, które użyłam:

1.OCZY:  Baza wibo, wibo Neutral Eyeshadow Palette- cienie:  załamanie: light fantasy, naked look, peach  cream, milk chocolate plus warm soil dla przyciemnienia, na całą powiekę-sparkling nude i sweet toffie, mascara Lovely Curling Pump Up, eyeliner: Miss Sporty Mini Me Eyeliner 015 Granite plus My Secret Waterproof Eyeliner w kolorze granatowym. 
2.TWARZ: Maybelline SuperStay24H, Wibo Fixing Powder, Lovely Gold Highlighter.


9 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się nad zakupem, ale za dużo błyszczących cieni. Poza tym opinie o niej są podzielone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się niedawno zastanawiałam, kolory są na prawdę ładne, a i w takich gustuję :)

      Usuń
  2. fajnie sie na Twoich oczach prezentują:) pigmentacja cieni nie powala ale na co dzień myślę ok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny makijaż, podoba mi się kolorystyka tej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletka nie robi większego wow ale mi jak najbardziej odpowiada, lubię delikatny makijaż oka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa paletka :)

    https://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Paletka z na prawdę fajnymi kolorkami :) Aż żałuję, że tak rzadko sięgam po cienie

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o cienie, to mam porównanie tych tanich z drogimi i jednak wolę zbierać trochę dłużej, ale mieć droższe cienie, bo są zdecydowanie lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham błyszczące cienie i te przypadłyby mi do gustu zapewne :) Tych matowych bym pewno nie używała ;)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.