Witajcie kochane w kolejnym wpisie. Dzisiaj mam dla was całkiem przyjemny post. Będzie on dotyczył mojego ulubionego ostatnio produktu do ust, czyli pomadki w kredce. Jak wiecie, zyskały one sławę dzięki  słynnym pomadkom właśnie w formie kredki marki Golden Rose. W Naturze jakiś czas temu pojawiły się takie pomadki w kredce od Sensique. Skusił mnie piękny kolor.   Jeśli jesteście ciekawe,  co o niej myślę, zapraszam do dalszej części.



NAZWA:  SENSIQUE MATTE FITS PERFECTLY POMADKA W KREDCE NR 404
POJEMNOŚĆ: 2G
CENA:9,99ZŁ, mnie udało się dostać ją w promocji za ok 6,99ZŁ
DOSTĘPNOŚĆ: DROGERIE NATURA







Co mówi o niej producent:
Producent obiecuje nam, że pomadka nadaje ustom zdecydowany kolor i aksamitne wykończenie. Z obydwoma punktami zgadzam się w 100%, a od siebie dodam, że ma również świetną trwałość,  o której opowiem wam więcej niżej. Pomadka nie podkreśla również suchych skórek, jak i sama ich nie powoduje. Jest bardzo komfortowa do noszenia i zupełnie nie czuć jej na ustach.


Skład:
Ricinus Communis Seed Oil, Hydrogenated Vegetable Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Isocetyl Stearoyl Stearate, Bis-Stearyl Dimethicone, Caprylic/Capric Triglyceride, Cera Alba, C10-18 Triglycerides, Copernicia Cerifera Cera, Candelilla Cera, Mica, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Hydrogenated Coco-Glycerides, Isopropyl Myristate, Tocopheryl Acetate, Propylparaben, BHT, [+/- CI 77891, CI 15850, CI 77499, CI 77492, CI 77491] 
źródło



Opakowanie:
Kredka zamykana plastikową, przezroczystą zatyczką, która czasem lekko się brudzi, ale najważniejsze, że jest  dobrze wykonana, ponieważ jak dotąd nie pękła ani się nie połamała. Grafika jest prosta, ale całkiem ładna. Na końcu kredki mamy zatyczkę oznaczającą kolor, który nawet został dobrze oddany.


 Kolor:

 To piękny, brudny róż. Idealny do codziennego makijażu, czy tego delikatnego,  czy trochę mocniejszego. 
Kredka jest świetnie na pigmentowana, ponieważ wystarczy dwa razy przejechać nią po ustach i gotowe. Aplikacja również nie stanowi problemu. A jeżeli chodzi o wydajność, to moim zdaniem jest świetna. Jak na razie odkąd mam tę kredkę,  jeszcze nie musiałam jej temperować, a używam naprawdę często i chętnie.
Niewątpliwym jej atutem jest również trwałość. Na początku jest na ustach delikatnie lepka, ale po chwili to uczucie znika. Co równie ciekawe jest na tyle trwała, że nigdzie się nie transferuje podczas jedzenia i picia. Jeśli chodzi o jedzenie w niej tłustych rzeczy,  również nie ma z tym problemu, ponieważ pomadka zjada się bardzo ładnie, powoli  i równomiernie przede wszystkim, od wewnątrz ust bez zostawiania nieestetycznych krech.


Jak wygląda na ustach/ zdjęcie poglądowe:


Podsumowując: Moim zdaniem pomadka jest świetna. Ma piękny kolor, świetną pigmentację, jest komfortowa w noszeniu, a przy tym wybitnie trwała. Jestem w niej dosłownie zakochana od ponad miesiąca, co zaowocowało faktem, że weszła do ścisłego grona moich ulubieńców w kategorii produktów do ust w tym cudowny kolorze. Jeśli jeszcze nie miałyście tej pomadki, ja ze swojej strony polecam serdecznie.


A wy miałyście już z nią do czynienia? Lubicie pomadki w takiej formie? Koniecznie dajcie znać.


Pozdrawiam was serdecznie do następnego wpisu. Buziaki 👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄


45 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolorek ma ta pomadka

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolorek , bardzo lubię pomadki w takiej formię . Ile godzin dokładnie wytrzymuję ta pomadka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona jest w stanie wytrzymać ok 6-7 godzin, zależy co robisz. Konkretnie mam na myśli jedzenie, bo to jest kluczowy czynnik. Jeśli chodzi o picie, rozmawianie to ona spokojnie wytrzyma bardzo długo :)

      Usuń
  3. U mnie w mieście nie ma drogerii Natura :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szkoda, ale jak kiedyś będziesz gdzieś gdzie Natura będzie, warto na pomadkę spojrzeć :)

      Usuń
  4. Ładny kolor i rzeczywiście fajna pigmentacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sprawdzałam testery i wpadł mi w oko jeden odcień fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tej pomadki, ale rzeczywiście kolor jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam takiej pomadki w formie kredki,ale moje doświadczenia z matowymi pomadkami są średnie,bo zazwyczaj niesamowicie wysuszają mi usta. Powinnam zdecydowanie wypróbować tą pomadkę w kredce,bo uwielbiam wszelkie róże na ustach. :)
    Produktyw kredce to bardzo fajny pomysł, od dawna pokochałam np. cienie w kredkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No te standardowe pomadki płynne lubią to robić zgadzam się z tobą. Natomiast ta kredka to faktycznie odmiana, bo jest komfortowa, a usta wcale nie są wysuszone. Róż to jest to co kocham i ja, szczególnie te przybrudzone :)

      Usuń
  8. Kolor bardzo mi się podoba.. :) pozdrawiam *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ujął jak go tylko zobaczyłam :) Również pozdrawiam :*

      Usuń
  9. Ja bardziej lubię płynne pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką w swojej kolekcji, jednak kredka też jest fajna i nie ma obaw, że jak się dokładnie nie zamknie opakowania gdzieś się wyleje :)

      Usuń
  10. Oo, muszę się nią zainteresować ;D Nie wiedziałam, że Sensique ma takie produkty ;o Ale, dawno byłam w Naturze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto się nią zainteresować. A no ma i widać warto częściej zaglądać do Natury :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Oj piękny. Miło mi powitać w takim razie w zacnym gronie obserwatorów :)

      Usuń
  12. Wygląda naprawdę interesująco, a wcześniej o niej nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto nadrobić i przy okazji wizyty w Naturze spojrzeć na nią :)

      Usuń
  13. Ja bym się skusiła na fioletowy odcień. ;-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I taki chyba też znajdziesz w gamie tych pomadek w kredce :)

      Usuń
  14. O,jak Ci ładnie w niej :)
    Ja nie lubię matów u siebie,ale na kimś nawet mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :) No ja mam odwrotnie. U siebie błysku nie lubię, ale u kogoś zawsze mi się podoba :)

      Usuń
  15. wygląda fajnie ;) uwielbiam maty

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny kolorek, bardzo lubię maty. Słyszałam dobre opinie o tych pomadkach, na pewno kupię jak tylko będę miała okazję ;-)

    http://moja-prowincja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.