Witam was kochane w kolejnym wpisie. Dzisiaj tak, jak w poprzednim miesiącu mam dla was kolejną część tanich lakierów, które sprawdzają się świetnie. Tym razem w zestawieniu wprowadzimy też trochę letni kolorków. Jeśli jesteście ciekawe, jakie lakiery tym razem wam polecam, zapraszam do dalszej części. Wpis jest też dla tych z was, które hybryd nie używają i wolą częściej zmieniać kolory na paznokciach :) 










ESSENCE COLOUR&GO( DZIŚ THE GEL NAILS) NR 187 JUICY LOVE- ten odcień czerwieni jest naprawdę piękny. Elegancki, wyrazisty i pięknie błyszczący. Dobrze się go nosi na paznokciach i łatwo zmywa, ale trzeba uważać, ponieważ gdy gdzieś zahaczymy, potrafi mocno odprysnąć lub zejść płatami. W Naturze dostaniecie go za mniej niż 10zł.


GOLDEN ROSE MATTE NR 31- tę miętkę znalazłam kiedyś na stoisku Golden Rose. I przepadłam. To jedyny matowy lakier w mojej zwykłej kolekcji, ale jest naprawdę bardzo ładny. Szybko wysycha, dobrze kryje i ma piękny, miętowy kolor, który świetnie komponuje się z różem piaskowym lakierem w podobnej tonacji. Jeśli chodzi, o trwałość lakier nie odpryskuje tylko się ściera  po ok 5-6 dniach.


LOVELY BALTIC SAND NR 1- ten lakier niezaprzeczalnie kojarzy mi się z latem. Ma w sobie czerwień, pomarańcz i złoto. Jest naprawdę niezwykły. I te wszystkie kolory cudownie widać w słońcu, Trwałość  lakieru wynosi ok. 6 dni, potem widocznie się ściera na końcówkach, co jest bardzo dobrym wynikiem moim zdaniem. Nadal chyba można dostać te lakiery w Rossmannie, więc jak będziecie mieć okazję je dorwać, warto wypróbować. 




WIBO SUMMER MANICURE NR 2- prawdopodobnie była to limitowanka w szafie Wibo, ale jeśli jeszcze natkniecie się na nią warto spojrzeć przychylniejszym okiem. Lakier ma całkiem fajny, letni kolor. Przyjemnie komponuje się z pomarańczowym na przykład. Choć możecie kombinować dowolnie. Trwałość ma całkiem ok, ok 3-4 dni. 



I tak prezentują się kolejne 4 lakiery warte uwagi. Sądzę, że króluje tutaj już typowo wiosenno-letnia kolorystyka, więc dla każdego coś dobrego. Odsyłam was również do poprzedniego wpisu na ten temat. A wy znacie może któregoś z tych przyjemniaczków? Koniecznie dajcie znać. 

Tanie lakierowanie cz. I

Pozdrawiam was serdecznie do następnego wpisu. Buziaki 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋 I jeszcze raz Wesołych Świąt !



21 komentarzy:

  1. Lakiery Essence wspominam całkiem dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli chodzi o lakiery to lubię jedynie Golden Rose i tym jestem wierna ;) Ale jak na razie moja kolekcja jest malutka i nie będzie rosła, bo niedługo chcę wypróbować hybrydy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak malowałam paznokcie lakierami to bardzo lubiłam piaskowe lakiery :) dobrze się trzymały, ładnie wyglądały i szybko wysychały. Teraz jednak zrezygnowałam z malowania na rzecz hybrydy.

    OdpowiedzUsuń
  4. lakiery z Essence są fajne ale od pewnego czasu najbardziej lubię z YR które kupuję na rabat -50%

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. U mnie też, ale mam na względzie też te osoby, które w hybrydy się nie wciągnęły i lubią często zmieniać lakiery na pazurkach :)

      Usuń
  6. Uwielbiam lakiery Golden Rose :) Stanowią jakieś 90% mojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja najbardziej lubię lakiery z Eveline i Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakierów z Essence miałam raptem kilka, ale nawet sie polubiliśmy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio pod wszystkie lakiery daję odżywkę, a na wierzch top coat (z Wibo), wówczas wszystkie lakiery zdecydowanie lepiej mi się trzymają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię lakiery Essence, Eveline i Rimmel. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lakiery Essence moja mama lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja przeszłam na hybrydy, i takich lakierów mam bardzo dużo, które już nie są mi potrzebne :(

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie od roku królują hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię te matowe lakiery od Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam Essence, ale w innym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyznam, że nie znam żadnego z tych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lakiery Essence znam i bardzo lubię, pozostałych jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.