Witajcie kochane w kolejnym wpisie. Dzisiaj mam dla was odświeżony wpis na temat mojego ulubionego serum do paznokci. Bez bicia przyznaję się do zużycia 3 lub 4 buteleczek tego świetnego kosmetyku. Jeśli ciekawi was, co mam do powiedzenia o nim w odświeżonym wpisie oraz dlaczego tak, je lubię, zapraszam do dalszej części wpisu. 









Co, jak gdzie i za ile?

Wibo Serum z keratyną i miodem


Serum do paznokci marki Wibo z keratyną i miodem znajdziecie w Rossmannie w cenie 9 zł z groszami. Dostajemy w tej cenie 8 ml produktu zamkniętego w bardzo podobnym opakowaniu do tradycyjnego lakieru do paznokci. Moim zdaniem to całkiem wygodne rozwiązanie, dlatego że możemy aplikować produkt bezpośrednio na paznokcie pędzelkiem, a potem wsmarować. 





Co mówi producent + moja opinia

Luksusowa odżywka do paznokci i skórek na bazie wody termalnej z keratyną i miodem. Silnie pielęgnuje, sprawia, że paznokcie i skórki są silne, odżywione i nawilżone. Dzięki zawartości miodu oraz witaminy E regeneruje i nawilża skórki i paznokcie. Zawarta w niej keratyna nadbudowuje płytkę paznokcia i znacznie poprawia jej kondycję.


Najważniejsze punkty:
*silnie pielęgnuje i sprawia, że skórki i paznokcie są odżywione i nawilżone
*regeneruje i nawilża skórki
*keratyna odbudowuje płytkę paznokcia i poprawia jej kondycję

I jak to wygląda w praktyce?  Moim zdaniem całkiem zacnie, ale przejdźmy do konkretów. Zanim zaczęłam używać tego serum, nie byłam zwolenniczką smarowania skórek i paznokci czymkolwiek po skończonym mani. Miałam tragedię zamiast skórek, bo całość była wiecznie sucha i daleko jej było do ideału. Kiedy przeczytałam gdzieś o serum marki Wibo (wtedy była to nowość) i jego działaniu postanowiłam sprawdzić na swoich paznokciach, jak to działa i czy będzie jakiś pozytywny skutek. I tym sposobem zużyłam trzy albo cztery opakowania tego świetnego specyfiku. Przede wszystkim zgadzam się z pierwszymi dwoma obietnicami producenta, że serum świetnie regeneruje i odżywia,  w końcu doprowadziło  moje skórki przy regularnym i codziennym stosowaniu do bardzo dobrego stanu. Zdarzają się oczywiście jakieś pojedyncze przypadki upierdliwych skórek, ale jestem to w stanie usunąć inaczej. Połowicznie natomiast zgadzam się z ostatnim punktem, ponieważ zauważyłam bardziej poprawę kondycji paznokci, aniżeli silniejszą odbudowę płytki zważywszy, że od tego jest odżywka do paznokci. 




Wibo Nail Spa Opis

Skład

Aqua, Glycerin, Propylene Glycol, Hydrolyzed Keratin, Phenoxyethanol, Parfum, Alkohol Den., Carbomer, Potassium Hydroxide, Isopropyl Alcohol, Mel Extract, Sodium Benzotriazolyl Butylphenol Sulfonate, Buteth-3, Tributyl Citrate, Phenethyl Alcohol, Styrene/Acrylates Copolymer, Tocopheryl Acetate, Xanthan Gum, CI 15985, CI 17200




Konsystencja|Kolor|Zapach

Wibo Serum z keratyną i miodem



Konsystencja produktu jest dość wodnista, ale na szczęście po bezpośredniej aplikacji pędzelkiem na skórki trzyma się tam, gdzie powinna i nie spływa wokół. Całość szybko się wchłania po wsmarowaniu i nie jest tłusta w moim odczuciu, ponieważ mogę bez obaw wykonywać potem inne czynności, a wokół nic nie jest tłuste od serum. Jeśli chodzi o kolor to w opakowaniu, jest on dla mnie ciężki do określenia, wygląda troszkę jak herbata ze sporą ilością miodu, o ile można to w ten sposób opisać. Ostatni aspekt to zapach. Produkt pachnie bardzo przyjemnie, słodko i miodowo właśnie. Znaczy całkiem smakowicie :D 




Podsumowując: Kosmetyk świetny, tani i wart uwagi, gdyż działa genialnie na skórki, nawilża i regeneruje nawet mocno suche i beznadziejne przypadki, więc jakaś moc musi być w tym produkcie. A dowodem jest też fakt, że zużyłam już 3 lub 4 buteleczki i nadal uwielbiam ten kosmetyk. Jeśli nie próbowałyście, serdecznie polecam rozejrzeć się w szafie Wibo za tym kosmetykiem. 






9 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam, ale średnio zawsze lubiłam produkty Wibo.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ostatnio ciepła oliwa z oliwek ratuje pazurki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje skórki są w fatalnym stanie, więc muszę go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kojarzę go, ale nie sądziłam, że tak dobrze się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak coś dla Moich strasznych skórek .
    Zapraszam do Siebie 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś przeczytałam pozytywną recenzję na jego temat i miałam zakupić, ale chyba nie znalazłam w drogerii albo zapomniałam. Teraz mi o nim przypomniałaś i kupiłabym, gdyby nie to, że mam już dużo różnych odżywek, serum czy olejków do paznokci;)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.