Witajcie kochane w kolejnym wpisie. Wiem, że wszystkie nowości powinnam wam pokazać trochę wcześniej, aczkolwiek uzupełniłam jeszcze swoją kosmetyczkę o parę kosmetyków pielęgnacyjnych oraz kolorówkowych i postanowiłam, że wam je pokażę, póki jest na to czas jeszcze, nie czekając do kolejnych nowości, gdyż chcę zacząć już używać tych smaczków. A teraz przestaje się tłumaczyć i przedłużać, a zapraszam do dalszej części wpisu.




Zamówienie z Avon


Avon| Żel pod prysznic i mydło granat&frezja| Avon Planet Spa masło do ciała


ŻEL POD PRYSZNIC GRANAT& FREZJA


W nowym zamówieniu z Avon skusiłam się na nowy żel pod prysznic oraz mydełko do kompletu o tym samym zapachu, które już jest w łazience i robi furorę wśród domowników.  Powiem wam szczerze, że jest to równie świetny zestaw, jak ten poprzedni zimowy. I bosko pachnie, uwierzcie mi.

AVON PLANET SPA MASŁO DO CIAŁA Z MINERAŁAMI MORSKIMI

Do żelu pod prysznic skusiłam się też na masło do ciała, a właściwie nie ja tylko moja mama. Ostatecznie trafiło do mnie, ponieważ nie do końca spodobał się jej zapach, a musicie wiedzieć, że moja mama jest na to wrażliwa, więc mnie przypadnie w udziale zużycie tego słoja. 



Joanna Sensual żel do golenia z ekstraktem z melona miodowego


JOANNA SENSUAL ŻEL DO DEPILACJI Z EKSTRAKTEM Z MELONA MIODOWEGO


Tego żelu kiedyś już używałam i sprawdzał się bardzo dobrze, więc dla odmiany od pianki marki Venus postawiłam na żel do depilacji Joanna również o zapachu melona, który  lubię w takich kosmetykach. 



Ziaja krem pod oczy z bławatkiem


ZIAJA KREM POD OCZY I NA POWIEKI ROZJAŚNIAJĄCY CIENIE Z BŁAWATKIEM


Jeśli śledzicie mojego bloga na bieżąco, doskonale wiecie, że krem Ziai z bławatkiem jest w mojej kosmetyczce stałym bywalcem i kończąc jedno opakowanie, wracam po kolejne i tak jest też w tym przypadku. Powtórzę wam tylko w skrócie, za co go lubię. Przede wszystkim jest lekki, dobrze nawilża okolice pod oczami i idealnie nadaje się pod makijaż, a to w codziennej, porannej pielęgnacji jest dla mnie kluczowe. Bardzo się z nim polubiłam i dlatego ciągle wracam do tego kosmetyku.


Holika Holika maska w płachcie z witaminą C


HOLIKA HOLIKA MASKA W PŁACHCIE Z WITAMINĄ C


Wiele razy pisałam pod waszymi postami o maskach w płachcie, że sama chciałabym spróbować takiej formy i sprawdzić, czy będzie dla mnie dobra. I  oto jest moja pierwsza w życiu maska w płachcie z witaminą C. Trzymajcie kciuki, żeby była świetna.



Beauty Marrakech woda z kwiatu gorzkiej pomarańczy



BEAUTY MARRAKECH WODA Z KWIATU GORZKIEJ POMARAŃCZY


Wzrok was nie myli. Tak bardzo pokochałam wodę różaną od pierwszego użycia, że postanowiłam w ramach porannej pielęgnacji polubić się z wodą z kwiatu pomarańczy i mam kolejną sztukę marki Beauty Marrakech. Wodę różaną zapewne pokażę wam  w ulubieńcach miesiąca, jeśli nadal będzie tak świetna i mam nadzieję, że tę pomarańczkę również będę mogła wam polecić za jakiś czas.



Bielenda Expert Czystej Skóry Nawilżający Płyn Micelarny


BIELENDA EXPERT CZYSTEJ SKÓRY NAWILŻAJĄCY PŁYN MICELARNY


O tym płynie słyszałam już kilka razy, że jest petarda, więc postanowiłam wypróbować na własnej skórze, zważywszy, iż skończył mi się ulubieniec ostatniego czasu, czyli Garnier Essentials. A z marką Bielenda nawet mi po drodze ostatnio i coraz częściej kupuję ich produkty, więc mam nadzieję na to, że płyn faktycznie jest genialny. 

May to be cosmetics korektor 03 beige


MAY TO BE COSMETICS KOREKTOR 03 BEIGE

Jeżeli śledzicie mojego instagrama, to wiecie, że ten korektor trafił do mnie, ponieważ nie mogłam znaleźć w szafach Catrice w moim mieście w trzech drogeriach, które je mają korektora Liquid Camouflage w moim idealnym odcieniu 005 Light Natural. Pierwsze testy wypadły bardzo pomyślnie i mam nadzieję, że polubimy się jeszcze bardziej.



Semilac lakier termiczny Purple Pink 646


SEMILAC LAKIER TERMICZNY 646 PURPLE PINK 

Jak zobaczyłam w drogerii Sekret Urody tego malucha, podczas zakupów z siostrą obie uznałyśmy, że musi być nasz. A na paznokciach też prezentuje się świetnie, ponieważ zmienia kolor w zależności od temperatury. Gdy jest chłodno, paznokcie są fioletowe, gdy jest ciepło, robią się różowe. A czasem wychodzi też ombre. I to samo co najlepsze. Na istagramie możecie podpatrzeć, jak się prezentuje na moich paznokciach i jak się nim jaram, jak mała dziewczynka. Wiem, to nie jest normalne :D 





Labo Beauty klej do rzęs


LABO BEAUTY EYES KLEJ DO RZĘS 


Wypróbowanie sztucznych rzęs chodziło mi po głowie od dawien dawna. Jestem bardzo ciekawa tego, jak będę w nich wyglądać. Przyznam, że zainspirowała mnie też do tego kroku swoim wpisem jedna z was. Jeśli to czytasz, wiesz, że o Ciebie chodzi :)) I podczas małych zakupów w Naturze razem z kremem pod oczy marki Ziaja złapałam też klej do rzęs. Brakuje jeszcze tylko testowej pary rzęs, aby przystąpić do dzieła. 



I tak prezentują się moje ostatnie już na ten miesiąc nowości. Wiem, że znów sporo tego wyszło, ale sporo też ostatnio denkuję, więc na miejsce starych kosmetyków wskakują nowe. I obiecuję, że w tym miesiącu już koniec uzupełnień w mojej kosmetyczce mam nadzieję :) 


14 komentarzy:

  1. Dawno nie robiłam zakupów w Avonie, ale mają kiepskie składy i dużo kosmetyków było słabych bądź przeciętne;) mam tę wodę pomarańczową, ale póki co używam innych kosmetyków, a ta grzecznie czeka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się skupiam w Avonie głównie na żelach pod prysznic i jakiejś pielęgnacji ciała, bo te kosmetyki najczęściej mi się sprawdzają i nie mam awersji składowych. Do twarzy mam tylko jedną rzecz, ale to był wyjątek, który sprawdza się naprawdę świetnie. Ja się nie mogłam powstrzymać i zaczęłam już używać tej wody :)

      Usuń
  2. Lubię żele z Avonu co można zobaczyć u mnie na blogu

    OdpowiedzUsuń
  3. Woda pomarańczowa jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam słabość do maseł w słoikach z klamrą. jestem ciekawa jak się spisze woda pomarańczowa bo też się na nią czaję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam zamiar wypróbować ten krem z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U Ciebie zawsze wypatrzę, jakieś kosmetyki :) Miałam ten zel do golenia, no i mega mnie intryguje ta woda pomarańczowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Płyn Bielenda to mój zdecydowany ulubieniec! Kupuję go niemal non stop, teraz co prawda mam wersję z zieloną herbatą, ale ta niebieska to i tak mój nr 1! Mam nadzieje, że i u Cb się dobrze on sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię kremów pod oczy Ziaji. Strasznie mnie uczulają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Płyn micelarny z Bielendy w wersji niebieskiej chodzi mi po głowie od jakiegoś czasu. Ale jestem zakochana w tym z L'oreal i nie wiem, czy uda mi się przełamać i kupić inny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. niestety produkty nie dla mnie... a z avonem się nie lubię..:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Płyn Bielendy uwielbiam, ale w wersji różowej :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne nowości, daj znać jak się sprawdzi korektor, bo nie znam go jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem jak ten korektor May to be wypadnie na tle korektora z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.