Witajcie kochane w kolejnym wpisie. Dzisiaj mam wam do pokazania moje kolejne nowości, a konkretnie zamówienie z Avon oraz dwie nowości kolorówkowe, które zagościły w mojej kosmetyczce za sprawą małych zakupów w Naturze. Jeśli ciekawi was, co nowego u mnie po raz drugi w tym miesiącu, zapraszam do dalszej części wpisu.






Avon Pure for Her  


AVON PURE FOR HER


Ten zapach razem z ulubionymi kulkami On duty przyszedł do mnie razem drugą częścią zamówienia. Widziałam go nawet na blogu u jednej z was i muszę przyznać, że nawet mnie wtedy zaintrygował, choć po nutach zapachowych wydawało mi się, że to nie będzie moja bajka. A jednak jest i zapach bardzo mi się podoba.


Avon zestaw do manicure 5w1 


AVON ZESTAW DO MANICURE 5 W1


Na sam zestaw tego typu skusiłam się po raz pierwszy i okazał się naprawdę przydatny, bo udało się już użyć przy małym poprawianiu mani w ostatnim czasie. Oczywiście, w dalszej przyszłości napiszę wam nieco więcej na jego temat, jak tylko poużywam dłużej. Na razie jestem zadowolona.

Avon zestaw do manicure 5w1




Wet'n'wild color icon paleta rose in the air | Wet'n' wild Mega Last Liquid Catsuit Matte Rebel Rose E924B



WET ' N ' WILD COLOR ICON PALETA ROSE IN THE AIR


Muszę przyznać,  że na ten zakup skusiłam się spontanicznie. Zobaczyłam tę paletę przypadkowo w Naturze jako nowość. Co prawda kupiłam w cenie regularnej, czyli ok. 35 zł (akurat nie poczekałam na promkę, ale ok), ale nie żałuję. Pigment jest kozacki po prostu, co na pewno widziałyście na moim instagramie w ostatnim czasie :) Już nie mogę się doczekać, aż coś nią zmaluję i wam pokażę :)



WET'N' WILD  MEGA LAST LIQUID CATSUIT MATTE LIPSTICK E924B REBEL ROSE


Tę pomadkę udało mi się złapać w promocji za ok. 13 zł i przyznam, że jest świetna. Miałam okazję już ją nosić i pierwsze wrażenia mam bardzo pozytywne. Przede wszystkim ma  bardzo ładny kolor, dość szybko wysycha, jest lekka i całkiem trwała. Na tę chwilę są to moje pierwsze przemyślenia o niej, ale podejrzewam, że na pewno więcej o niej słyszycie, jak przyjdzie czas na ulubieńców. Na zdjęciu widzicie ją co prawda zaklejoną, ale udało mi się ją rozbroić na szczęście. 


12 komentarzy:

  1. Zestaw do manicure wydaje się być ciekawym produktem :D
    Świetne zamówienie, a firmę kojarzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam żadnego z tych kosmetyków. Nie wiedziałam, że Avon ma takie zestawy do manicure ;) Ta paletka Wet 'n Wild wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten zapach na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie wygląda zestaw do manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam wiele pozytywnych opinii o tych pomadkach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw do manicure ma super opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic z tego nie znam :) udanych testów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam, że już weszły nowe paletki Wet n Wild :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej zainteresował mnie ten zestaw do manicure.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi mnie ta paletka, kolory ma śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.