Witajcie kochane w kolejnym wpisie. Dzisiaj przygotowałam dla was długo niewidziany na blogu post z jedną marką. Tym razem pod lupę weźmiemy markę Sensique i kilka kosmetyków, które w ostatnich miesiącach przypadły mi do gustu i godne są polecenia. Jeśli was ciekawi, na co warto zwrócić uwagę podczas zakupów w szafie tej marki, zapraszam do dalszej części wpisu.







Sensique Trendy Eyeshadow Coffee&Toffee



SENSIQUE TRENDY EYESHADOW COFFEE&TOFFEE


Tę zupełnie delikatną i bardzo dzienną paletkę podkradam czasami mojej mamie, kiedy mam ochotę zmalować na oku coś szybkiego i nierzucającego się w oczy. Bywa, że uzupełniam ją innymi cieniami. Nie mam zastrzeżeń do ich trwałości. Do szybkiego, bardzo dziennego makijażu, który ma za zadanie podkreślić spojrzenie, te cienie będą idealne. Jeśli wolicie coś mocniejszego, warto zainteresować się potrójnymi okrągłymi paletkami na przykład, które z tego, co wiem, są świetne. 


Sensique Highlighting powder 


 SENSIQUE HIGHLIGHTING POWDER


O tym rozświetlaczu wspominam bardzo często na blogu, bo używam go codziennie od czasu, kiedy pojawił się w mojej kosmetyczce. Uwierzcie mi, że jest przeze mnie katowany, bo zakochałam się w tym wyjątkowym efekcie tafli, który daje. Wiem, że macie go na pewno dość, choćby z makijaży tygodnia, ale uwierzcie mi, że warto w niego zainwestować, jeśli szukacie czegoś mega w niskiej cenie, co ma świetną pigmentację, a blask jak z kosmosu bez grama drobinek. W końcu nie bez przyczyny znalazł się też w ulubieńcach poprzedniego roku.







Sensique ultra shiny lips 112 dusty rose 


SENSIQUE ULTRA SHINY LIPS 112 DUSTY ROSE 


Ostatnim kosmetykiem godnym uwagi jest błyszczyk. Dobrze wiecie, że nie po drodze mi z takimi produktami, aczkolwiek ten naprawdę polubiłam, a co jeszcze fajniejsze mogę go użyć w każdej chwili nawet bez lusterka po drodze do pracy. Na pewno pamiętacie, że ten błyszczyk pojawił się w ulubieńcach 2018 roku, ale to właśnie dlatego, że był moim odkryciem razem z cudownym rozświetlaczem, o którym pisałam wyżej. 



I tym akcentem kończę ten wpis. Dajcie mi znać, czy jakiś kosmetyk z tego małego zestawienia zawładnął i waszym sercem. A może znacie inne produkty tej marki godne polecenia? Koniecznie napiszcie :) 

11 komentarzy:

  1. Słyszałam o tej marce, ale jeszcze nic z niej nie miałam. Zaciekawił mnie ten rozświetlacz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten rozświetlacz jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic nie miałam z tej marki. Myślę, że ten rozświetlacz mógłby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię kosmetyki z Sensique, są niedrogie i całkiem fajnej jakości, chociaż ostatnio miałam zgrzyt z korektorem od nich... Ten rozświetlacz mam, ale tyłka mi nie porwał i częściej sięgam po My secret :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam bronzer od nich i jestem bardzo zadowolona
    kosztował grosze, a jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lata temu z tej firmy miałam pierwszy podkład. byłam mu wierna chyba z 3 lata. Obecnie rzadko coś od nich mam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam rozświetlacze tej firmy! Uwielbiam!
    Ten ze zdjęcia już ma widoczne dno tak często go używam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzadko sięgam po tę marke, ale ten puder rozświetlający mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam kosmetyków tej marki i w sumie nie specjalnie mnie kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozświetlacz Sensique oczywiście mam i lubię :D

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.