Witajcie kochane w kolejnym wpisie. Dzisiaj powracam do was z kolejnym wpisem z serii makijaż tygodnia, w który pokazuję produkty, które znalazły się w mojej kosmetyczce makijażowej tym razem.  Będzie też kilka nowych produktów. Jeśli jesteście ciekawe tych produktów, zapraszam do dalszej części wpisu.




TWARZ 

Bell Royal Matt Skin Camouflage| AA wings of color dust matt loose powder| Sensique High Coverage Concealer| Beauty legacy| Inglot freedom system rozświetlacz hd| Golden Rose make up fixing spray| MAKIJAŻ TYGODNIA 18# TWARZ


W tej kategorii mam dwa nowe produkty. Zaczynając jednak od początku podkład to niezmiennie Bell Royal Matt Skin Camouflage w kolorze 01 sand, który jest idealny na lato. Korektor to również ulubieniec, czyli Sensique High Coverage Concealer nr 03 sand beige, świetnie kryjący i niewchodzący w załamania. Puder to dla mnie całkowita nowość, a konkretnie AA wings of color dust matt powder w kolorze 022 golden beige, który dorwałam z nowym wydaniem Elle. Brązer to the grand tan z palety beauty legacy. Rozświetlacz to inglot freedom system hd  nr 153. Całość spryskałam golden rose make up fixing spray, aby uzyskać jeszcze bardziej satynowy efekt na buzi, który nie obciąża cery i daje całkowitą lekkość makijażowi, co bardzo mi się podoba, a dodam, że po spryskaniu czujecie taką świeżość i delikatność, bez żadnej wyczuwalnej warstwy, która jest klejąca i obciążająca.





OCZY 

Sensique high coverage concealer| Wibo neutral eyeshadow palette| Wibo Rhythm of freedom| Miss Sporty Naturally effect mascara| Miss Sporty Designer automatyczny eyeliner| MAKIJAŻ TYGODNIA #18 OCZY

Zaczynając od bazy użyłam tym razem korektora Sensique High Coverage Concealer tak jak pod oczy. Palety w tym tygodniu są dwie. Wibo Neutral Eyeshadow oraz Wibo Rhythm of freedom. Tusz to nowość, skusiłam się na nowy tusz Miss Sporty Naturally Effect i pierwsze wrażenie mam bardzo pozytywne. Oby tak dalej. Po długim czasie wróciłam również do czarnej kredki, którą zagęszczam linię rzęs i postawiłam na Miss Sporty Designer 24 w kolorze 001 black expert






USTA

Golden Rose Longstay Matte Liquid Lipstick w kolorze 36| MAKIJAŻ TYGODNIA #18 USTA



Na ustach wróciłam do matu i postanowiłam nałożyć pomadkę Golden Rose Longstay Matte Liquid Lipstick w kolorze 36.



Makijaż/ zdjęcie poglądowe 



Makijaż zdradzę wam tylko, że na tym zdjęciu ma lekko ponad 10 godzin. I nie mam tylko pomadki na ustach, bo ją zmyłam po prosu.


I tym akcentem kończymy makijaż tego tygodnia. Jakiś produkt ciekawi was bliżej?Koniecznie dajcie znać : )


8 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się kolor pomadki. Szkoda, że nie uchował się na zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie kolorki pomadek ;D Kocham Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wytuszowane rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię pomadki GR z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa co sądzisz o pudrze AA. Ja go uwielbiam, tylko posiadam wersję transparentną i obawiam się że kolor może nieco zepsuć wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jestem w fazie testów choć mam pozytywne pierwsze przemyślenia. U mnie kolor niczego nie psuje zwłaszcza, że go nie widać po prostu, ani nie przyciemnia podkładu ani go nie rozjaśnia, tak właściwie powiedziałabym, że go nie ma, a obawiałam się, że może to stanowić przeszkodę w tej przyjaźni 😊

      Usuń
  6. Ten puder z AA mnie kusi :) Podoba mi się odcień pomadki z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.