Witajcie kochane w kolejnym wpisie. Dzisiaj mam dla was kolejny makijaż tygodnia. Będzie troszkę zmian, bo jak wiecie udało mi się zdenkować nieco kolorówki ostatnio m.in dzięki tej serii. Jeśli jesteście ciekawe, co nowego w moim makijażu, zapraszam do dalszej części wpisu.






TWARZ 




W tym tygodniu podkład to Wet n wild Photofocus foundation w kolorze soft ivory, do którego powróciłam po kilku miesiącach. Kolejny krok to korektor pod oczy i tutaj nadal gości sensique high coverage concealer w kolorze 02 light beige, który pasuje do mnie idealnie na ten moment, bo przestaję już być opalona, więc to czas na nieco jaśniejsze kosmetyki. Puder to AA wings of color dust matt loose powder w kolorze 022 golden beige dający cudowne satynowe wykończenie na skórze. Brązer to moja nowość, czyli wibo beach cruiser w odcieniu 03 praline. Rozświetlaczem może was zaskoczę może nie, ale wróciłam do Sensique Highlighting Powder, który uwielbiam i z tego uwielbienia po raz drugi go roztłukłam, ale już nie naprawiam :D Zużyję do końca w takiej sypkiej bardziej formie :D 




OCZY 



Bazą w tym tygodniu są dwa produkty naprzemiennie. Wybrałam bazę bell eyeshadow base z serii perfect oraz cielisty cień w kremie bell wanted. Cienie to Wibo I choose what I want w odcieniu gold cappucino tym razem solo, a konkretnie sam błyszczący cień, który robi całą robotę w makijażu oka. Po dłuższym czasie wkroczyła też paletka Freedom Make up pro secret rose palette dla urozmaicenia.  Tusz to Miss Sporty Naturally Perfect. Uwielbiam go za to, że wydłuża i pogrubia rzęsy, a przez cały dzień pięknie się trzyma i nie osypuje. Po prostu geniusz, którego mam zapas. 





USTA



Na ustach w tym tygodniu będzie gościć dawno nie widziana tutaj pomadka Lovely Extra Lasting w kolorze nr 1. Efekt możecie zobaczyć niżej :)




11 komentarzy:

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.