Witajcie kochane w kolejnym wpisie. Dzisiaj wracam do was z recenzją dwóch kosmetyków, które w ostatnim czasie zawładnęły moim sercem. Przyznam szczerze, że bardzo lubię glinki do pielęgnacji cery, ponieważ świetnie oczyszczają, ale do włosów stosuję ją po raz pierwszy. Jeśli jesteście ciekaw moich wrażeń, zapraszam do dalszej części wpisu.


Tytułem krótkiego wstępu przypomnę wam, że mam włosy przetłuszczające się z lekko suchymi końcówkami. W kosmetykach do włosów najczęściej szukam dobrego oczyszczenia, wygładzenia oraz objętości, której moim kosmykom brakuje. I z tego powodu też preferuje noszenie krótkich włosów, bo jest łatwiej po prostu te efekty uzyskać, gdy znajdę dobre produkty. 




Co, gdzie jak i za ile? 


Le petit Olivier szampon do włosów z różową glinką i borówką|Cena i dostępność| Seria włosowa|akcja reaktywacja| Duet do włosów tłustych z różową glinką  i borówką Le petit Olivier


Szampon do włosów marki Le petit Olivier udało mi się kupić na wyprzedaży ostatnich sztuk w drogerii Sekret Urody za ok. 6 zł. Nie mam pojęcia, czy ta marka jest jeszcze gdzieś indziej dostępna stacjonarnie. W internecie z tego, co udało mi się sprawdzić, można ją dostać w drogerii internetowej Lavandin. Cena regularna to ok. 10 zł, więc niewiele.



Le petit Olivier szampon do włosów z różową glinką i borówką| Seria włosowa|akcja reaktywacja| Duet do włosów tłustych z różową glinką  i borówką Le petit Olivier




Opis producenta+ moja opinia 


Szampon Le petit Olivier z różową glinką i borówką| Opis producenta + moja opinia
| Seria włosowa|akcja reaktywacja| Duet do włosów tłustych z różową glinką  i borówką Le petit Olivier

Na pierwszy ogień pójdzie szampon do włosów z borówką i różową glinką. Jeśli chodzi o obietnice producenta, to nie są one zbyt kwieciste, jak to często bywa. Szampon po prostu ma dobrze oczyszczać włosy i hamować nadmierne przetłuszczanie się, czyli krótko i na temat. W moim przypadku to pierwszy szampon z glinką, jakiego miałam okazję używać. I powiem wam szczerze, że nie spodziewałam się aż tak świetnych efektów. Przede wszystkim zgadzam się z producentem, że kosmetyk bardzo dobrze oczyszcza włosy i to jest ten rodzaj oczyszczenia, który ja bardzo lubię, ponieważ czuję, że kosmyki są dobrze umyte, ale nie obciążone ani tłuste, a lekkie i pełne super objętości. Co do hamowania przetłuszczania się to prawda jest taka, że włosy są dłużej świeże, a objętość nie znika po jednym dniu, jak to czasami bywa w szamponach. Jest to dla mnie o tyle miłe zaskoczenie, że w ostatnim czasie mało szamponów oprócz tych herbal care mnie kusiło, a ja wracałam głównie do swoich ulubieńców.


Skład


Szampon Le petit Olivier z różową glinką i borówką| Skład| Seria włosowa|akcja reaktywacja| Duet do włosów tłustych z różową glinką  i borówką Le petit Olivier



Kolor, konsystencja, zapach 


Le petit Olivier szampon do włosów z różową glinką i borówką| Kolor, konsystencja, zapach| Seria włosowa|akcja reaktywacja| Duet do włosów tłustych z różową glinką  i borówką Le petit Olivier

Wbrew temu, co widzicie na zdjęciu, po wyciśnięciu na dłoń szampon jest gęsty, w lekko różowym kolorze. Podczas nakładania na włosy bardzo dobrze się pieni, pod palcami czuć również delikatną obecność glinki, ponieważ kosmyki są lekko tępe. Oczywiście po spłukaniu szamponu ten efekt znika. Jeśli chodzi o zapach, to dla mnie ten kosmetyk pachnie lekko borówką, ale dopiero później, kiedy włosy wyschną, podczas mycia ja bardziej czuję taki apteczny zapach glinki, który szybko znika i nie przeszkadza.

Co, gdzie jak i za ile? 

Le petit Olivier odżywka do włosów z różową glinką i borówką| Cena i dostępność| Seria włosowa|akcja reaktywacja| Duet do włosów tłustych z różową glinką  i borówką Le petit Olivier

Odżywkę do włosów z tej samej linii co szampon marki Le petit Olivier dokupiłam sobie po pierwszym użyciu szamponu, który dosłownie mnie zachwycił i miałam szczęście, że jeszcze ją znalazłam. Tak samo, jak szampon kosztowała ok. 6 zł na wyprzedaży. Cena regularna to również ok. 10 zł i tak jak w przypadku szamponu można ją dostać w drogerii internetowej Lavandin.

Le petit Olivier odżywka do włosów z różową glinką i borówką| Seria włosowa|akcja reaktywacja| Duet do włosów tłustych z różową glinką  i borówką Le petit Olivier




Moja opinia + obietnice producenta 


Le petit Olivier odżywka do włosów z różową glinką i borówką| Seria włosowa|akcja reaktywacja| Duet do włosów tłustych z różową glinką  i borówką Le petit Olivier

Tak jak w przypadku szamponu producent nie obiecuje tutaj cudów, a piękne, zdrowe włosy, które są elastyczne, miękkie i błyszczące. Na moje oko krótko i na temat, co bardzo mi się podoba. Odżywkę zawsze nakładam po myciu włosów na maksymalnie 5 minut. W tym przypadku mogę to zrobić na całej długości, ponieważ kosmetyk nie obciąża kosmyków ani nie powoduje, że na dłuższą metę stają się nieświeże. W efekcie włosy są pełne objętości, gładkie oraz miękkie. Z rozczesywaniem również nie mam najmniejszych problemów, aczkolwiek moje kosmyki są w tej kwestii bezproblemowe, ponieważ się nie plączą. Wszystko idzie gładko. Również po wyschnięciu przyjemnie pachną borówką, choć jest to zapach delikatny i podobnie jest w wypadku szamponu.

Skład


Le petit Olivier odżywka do włosów z różową glinką i borówką| Skład| Seria włosowa|akcja reaktywacja| Duet do włosów tłustych z różową glinką  i borówką Le petit Olivier




Kolor, konsystencja, zapach 


Le petit Olivier odżywka do włosów| Kolor, konsystencja, zapach| Seria włosowa|akcja reaktywacja| Duet do włosów tłustych z różową glinką  i borówką Le petit Olivier


W wypadku odżywki konsystencja jest nieco rzadsza, bardziej lejąca, chociaż z włosów nie spływa, jak również z rąk podczas nakładania. Tutaj akurat pod palcami nie czuć glinki, ale na włosach już troszkę tak, bo również są lekko tępe przed spłukaniem. Potem już są całkowicie gładkie. Zapach podczas nakładania również jest delikatnie apteczny, glinkowy. Borówkę czuć później.


Podsumowując : Jeśli o mnie chodzi, serdecznie wam polecam tę dwójkę, jeżeli jeszcze nie miałyście okazji próbować kosmetyków do włosów z glinką i szukacie taniej opcji na początek tej przygody. Ja zostałam miło zaskoczona tym, że moje włosy dzięki szamponowi są świetne oczyszczone, pełne objętości i mniej się przetłuszczają, a odżywka daje im jeszcze nawilżenia oraz miękkości i wygładzenia. Zdecydowanie warto się skusić na ten duet, bo i cena jest przystępna. Ja na razie do tej dwójki nie wrócę, bo mam w kategorii włosów zapas na dobre kilka miesięcy :D 

12 komentarzy:

  1. Jak pisałam przy okazji nowości pierwszy raz spotykam się z tą marką kosmetyków, ale bardzo kusi mnie ten duet :) Jak tylko znajdę go gdzieś to zakupię. Chociaż także póki co mam zapas produktów do włosów :D
    Chyba pomyliły Ci się zdjęcia, bo przy konsystencji odżywki masz tą z szamponem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie poprawię w wolnej chwili i dziękuję za spostrzegawczość 😉 No jakby to powiedzieć samo mi się rozmnożyło tego 😁 Na szczęście nie będę zużywać sama, to może prędzej pójdzie 😂

      Usuń
  2. Kompletnie nie znam tych produktów, a glinki na włosy jeszcze nie probowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze ani jednego produktu tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marka zupełnie nie jest mi znana, ale skoro duet polecasz, możliwe, że się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Slyszalam o tej firmie ale nic od nich nie mialam

    OdpowiedzUsuń
  6. uuu fjanie, że poelcasz ;) bardzo chętnie się skuszę <333

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie miałam okazji poznać. Chętnie kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tych kosmetyków a zapowiadają się obiecująco

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznaję, że nie słyszałam wcześniej o tej marce ani nigdzie jej nie widziałam. Nie miałam też żadnych kosmetyków do włosów z glinką, jest to więc dla mnie zupełna nowość.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dotąd nie stosowałam kosmetyków tej marki, nie stosowałam nawet kosmetyków do włosów z glinką! Swego czasu wiele osób mówiło o produktach do włosów z glinkami jakiejś marki w niebieskich opakowaniach (mam fenomenalną pamięć do marek:D), ale jakoś się nie załapałam. Kiedyś w końcu wypróbuję, bo glinki chodzą za mną od kilku tygodni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce. Wydaje mi się że mamy podobny rodzaj włosów i tak jak tak samo zakochałyśmy się w herbal care, tak i ten szampon by mi się też sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.