Witajcie :) Dzisiejszy wpis będzie informacyjny. Jak wiecie, prowadzę tego bloga już 6 lat z małym kawałkiem i zapewne wiele z was przyzwyczaiło się do nazwy strony. W ten sposób mnie kojarzycie od samego początku i obserwujecie tutaj różne zmiany od jakości zdjęć i tekstów po zmiany w szablonach. Ostatnio naszła mnie refleksja, że nazwa bloga nie bardzo oddaje, to co się na nim pojawia, a wkracza tutaj też nieco innej tematyki w ostatnim czasie. Oczywiście nie znikam z tego miejsca i nie będę zakładać nowego bloga, zmienia się tylko nazwa. Wpadłam na pomysł, że teraz będą to Kosmetyczne Imponderabilia. Ta nazwa bardziej mieści w sobie to wszystko niż Początkująco Kosmetycznie, które było spontaniczne. Mam nadzieję, że nadal ze mną zostaniecie i będziecie równie chętnie czytać moje wpisy :) 

16 komentarzy:

  1. Fajne są czasem takie zmiany 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przekierowało mnie ze starego tutaj i się zmartwiłam że zniknęłaś na zawsze, dobrze że się wyjaśniło :D Twój blog przeszedł spore zmiany na plus, jestem z Tobą chyba od początku, więc rozumiem chęć zmiany nazwy, ja też miałam dawniej Kobiecy Blog, Kobiecy Świat aż została Turkusoowa Beauty Blog :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie nie znikam, nie mam takich ambicji :D Sporo się tu zmieniło nie zaprzeczam i bardzo mnie cieszy, że to widoczne zmiany :) Powiem Ci, że zostałaś ze mną jedynie Ty od samiutkiego początku. Reszta dziewczyn zniknęła tak mi się wydaje, bo nie przypominam sobie nikogo innego, kto by został aż do teraz :)

      Usuń
  3. Powiem Ci, że.. mamy ten sam szablon bloga, znaczy motyw, tyle że ja wersję premium jedynie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem 😁 I mój nie jest niebieski jeszcze tak przy okazji oprócz braku wersji na bogato 😂

      Usuń
    2. Wiem, wiem mówiłam o motywie samym :)
      Ps. Nie pisałam, bo domyślam się, że to nie końcowy wariant? ale nagłówek jest trochę za duży i jest wolne miejsce przed nim :)

      Usuń
    3. Jest wolne miejsce, bo tam coś było, a konkretnie taka reklama, której nie udało mi się przestawić nigdzie indziej kiedyś i dlatego to takie dziwne :D Czy uda mi się zmniejszyć tego wielkoluda to wyjdzie w praniu :D Mam nadzieję, że z moimi zdolnościami nic nie skopie po drodze :D A prawda jest taka, że i tak sporo tutaj wczoraj tutaj nadłubałam, więc trochę drogi za mną chyba :D Z jednej strony lubię zmiany, ale ta dłubanina czasem mnie przyprawia o ból głowy :D

      Usuń
    4. Cieszę się bardzo :D Dłubanina nie poszła na marne :)

      Usuń
  4. Zmiany są potrzebne :) Ja również zmieniłam swoją nazwę przez ostatnie 5 lat :) Na początku miałam Ósmy kolor tęczy czyli o kosmetykach i nie tylko, aż jakieś 3 bądź 4 lata temu zdecydowałam się na Okiem Marzycielki i tak już zostało :) A od jakiś 2,5 roku jestem na własnej domenie :) Pięknie jest już teraz a jak skończysz to na pewno efekt zadowoli Cię na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam 6 lat jedną nazwę, która mówiąc szczerze przestała mnie zadowalać i być odpowiednio pojemna na to, co się tutaj pojawia. Ta zmiana to taki fajny nowy początek chyba, bo przyznam, że to motywuje na przyszłość. I ja właśnie w ten sposób Cię kojarzę odkąd czytam twojego bloga i serio myślałam, że Okiem Marzycielki było od początku :D Na ten moment chyba zrobiłam wszystko co chciałam, aczkolwiek nie zamykam się na nowe i jestem pewna, że po drodze jeszcze mi wpadnie coś do głowy, aby zwieńczyć ten efekt :)

      Usuń
  5. Zmiany czasami są potrzebne :) ja zostaję bez względu na nazwę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmiany czasem są potrzebne ;) I chociaż przyzwyczaiłam się do tamtej nazwy to tę również zapamiętam ;)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.