Witajcie kochane w kolejnym wpisie. Dzisiaj wracam do was z kolejnym haulem zakupowym. Jak widziałyście w projekcie denko, skończyło mi się co nieco, co pielęgnacji twarzy i nie tylko, więc uzupełniłam swoją kosmetyczkę o kilka produktów, które znalazłam na wyprzedaży w Rossmannie i nie tylko. Jeśli ciekawi was, co nowego pojawiło się u mnie ostatnio, zapraszam was do dalszej części wpisu. 

haul zakupowy marzec rossmann, natura, aliexpress, haul zakupowy marzec 2021 blog


haul zakupowy marzec, haul zakupowy marzec 2021


Pierwsze produkty, które złapałam na wyprzedaży to kosmetyki marki NAE, która przyznam, że swego czasu mnie interesowała, a wyprzedaż w Rossmannie pomogła mi podjąć decyzję co do produktów, które chcę przetestować. Pierwszy kosmetyk to NAE krem do twarzy anti age, który zastąpił krem Vianka, w mojej wieczornej pielęgnacji. W kwestii kremów na dzień nie mogłam się do końca zdecydować co wolę, więc wzięłam dwie opcje. Pierwsza to również marka NAE krem na dzień energia. Jestem bardzo ciekawa, jak się sprawdzą przy dłuższym użytkowaniu. 


NAE BELEZZA KREM DO TWARZY ANTI AGE 14, 99 ZŁ
NAE BELEZZA KREM DO TWARZY NA DZIEŃ ENERGIA 8, 99ZŁ





haul zakupowy marzec, haul zakupowy marzec 2021 blog,

Druga opcja, jeśli mowa o kremach na dzień to Noni Care Day Face cream garden of eden, który złapałam mocno przeceniony z 50 zł prawie, więc tym bardziej mam, wobec niego spore oczekiwania i nadzieję, że mnie nie zawiedzie, a zwłaszcza dlatego, że  marka Noni była na mojej wishliście kosmetyków do wypróbowania. 



NONI CARE DAY FACE CREAM GARDEN OF EDEN, 8, 49 ZŁ



haul zakupowy marzec 2021, haul zakupowy marzec 2021 blog,


Jeśli mowa jeszcze o pielęgnacji twarzy to udało mi się złapać w Naturze w promocyjnej cenie  ciekawe peelingi do twarzy z serii eko (enzymatyczny, gruboziarnisty i drobnoziarnisty). Miałam już maskę oczyszczającą z tej serii, która okazała się petardą. I mam nadzieję, że te produkty również mnie zawiodą. 

NATURA EKO PEELINGI DO TWARZY W SASZETKACH ( ENZYMATYCZNY, GRUBOZIARNISTY I DROBNOZIARNISTY) OK. 3-4 ZŁ W PROMOCJI 





haul zakupowy marzec, haul zakupowy marzec 2021 blog

haul zakupowy marzec, haul zakupowy marzec 2021 blog,

haul zakupowy marzec rossmann, natura, aliexpress, haul zakupowy marzec 2021 blog


Na Aliexpress jakiś czas temu skusiłam się na dwa pierścionki oraz naszyjnik z jednorożcem. Co do pierścionków delikatnie nie trafiłam z rozmiarem, bo mogłam wziąć nieco mniejsze, ale nie narzekam, bo wykonanie jest staranne i prezentują się naprawdę bardzo ładnie, jak widzicie na zdjęciach wyżej. Naszyjnik wybrałam sobie taki geometryczny i powiem wam, że i tutaj jestem bardzo zadowolona z jego wyglądu i mam nadzieję, że po czasie nie zrobi się brzydki.




haul zakupowy marzec rossmann, natura, aliexpress, haul zakupowy marzec 2021 blog

Pokusiłam się również małe zamówienie z Avonu. Kupiłam znaną wam na pewno kulkę On Duty w wersji fresh, tusz do rzęs power stay, który na pewno znacie z ulubieńców oraz mgiełkę granat&mango, którą pewnie będę katowała już niedługo. W Naturze oprócz masek dorwałam jeszcze lakier hihybrid butterfly effect w promocyjnej cenie, a gratis dostałam małe opakowanie cleanera. 




AVON ON DUTY FRESH 5, 49ZŁ
AVON POWER STAY TUSZ DO RZĘS 18,69ZŁ
MGIEŁKA GRANAT&MANGO 6,79ZŁ
HIHYBRID BUTTERFLY EFFECT 15,99ZŁ 




haul zakupowy marzec 2021 rossmann, natura, aliexpress, haul zakupowy marzec 2021 blog





W Rossmannie również na promocji kupiłam bardzo fajny podkład, który wylądował już w ostatnich ulubieńcach choćby, a mam na myśli Selfie Time marki Eveline Cosmetics. Powiem wam, że zrobił na mnie świetnie wrażenie i mam nadzieje, że nie przedwcześnie cieszę się, że znalazłam ulubieńca. Na promocji z podkładem złapałam również fajny dzienny rozświetlacz Lovely Glow Better, który bardzo polubiłam, choć ciągnie mnie już do czegoś mocniejszego z efektem tafli bez drobinek. 


EVELINE COSMETICS SELFIE TIME PODKŁAD 2W1 02 IVORY 12, 99ZŁ 
LOVELY GLOW BETTER HIGHLIGHTER 9,99ZŁ 




haul zakupowy marzec 2021 rossmann, natura, aliexpress, Haul zakupowy marzec 2021 blog

Na aliexpress skusiłam się również na pastelowy set lakierów Rosalind. Nie powiem wam, jakie numery wybrałam, bo  po prostu nie wiem. Nie jest to opisane na opakowaniu akurat. Nie mniej jednak kolory są naprawdę śliczne i zamierzam już niedługo coś nimi zmalować i pokazać wam to na story. Nie jestem tylko pewna, czy wybrałam sobie dokładnie taki kolor lakieru brokatowego, ale nie narzekam, bo nawet jeśli to pomyłka kolor i tak jest cudowny. 

    ROSALIND ZESTAW ŻELOWYCH LAKIERÓW DO PAZNOKCI



haul zakupowy marzec 2021 rossmann, natura, aliexpress, haul zakupowy marzec 2021 blog


Od dawna myślałam o zakupie pyłków do paznokci w jakiejś bardziej przystępnej formie niż typowy słoiczek, który przy nieuwadze może narobić sporo bałaganu wokół. Przeglądając stronę marki Rosalind na alie, trafiłam na magic powder pen, czyli pyłki do paznokci w formie ala pisaka z gąbeczką. To coś bardzo podobnego do produktów do brwi w pudrze, ale tutaj mamy pięknie skrzące pyłki do paznokci, które mają bardzo ładne kolory i krycie. I nie żałuję, że zamówiłam w ciemno te 4 sztuki. Moje kolory to 03, 04, 05 i 06. Niżej możecie zobaczyć, jak się prezentują.  Za każdy pyłek zapłaciłam ok. 5 zł.



haul zakupowy marzec rossmann, natura, aliexpress, haul zakupowy marzec 2021 blog



I tak prezentują się wszystkie moje nowości marca. Przyznam, że sporo kosmetyków mam już w użyciu, więc będę wam na bieżąco donosić, jak się sprawdzają. Koniecznie dajcie mi znać, czy wy je znacie i jak się u was sprawdziły. 

9 komentarzy:

  1. widzę mnóstwo skarbów :) czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądają te pyłki do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super ten set rosalind. Masz może linka do niego? Z chęcią bym zamówiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na AE można naprawdę świetne rzeczy wyłowić, za grosze tego tam tyle że można godzinami oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego zestawu lakierów z Ali jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam kolorówkę, rozświetlacz to hit! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nigdy nie miałam kosmetyków NAE ani Noni Care :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie ♡
    Wspaniałe nowości :) Nie miałam okazji nic wypróbować, dlatego bardzo mnie ciekawią :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe nowości kosmetyczne, spodobała mi się biżuteria, szczególnie pierścionki :-)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.