Witajcie w kolejnym wpisie. Dobrze wiecie, że rzadko wprowadzam nowości do pielęgnacji włosów i raczej lubię wracać do sprawdzonych kosmetyków. W tym roku bardziej polubiłam się z produktami onlybio, więc chętniej testuję nowości. Kilka miesięcy temu moje serce skradła maska do włosów średnioporowatych. Dzisiaj wracam z recenzją totalnej nowości, którą znalazłam w pure beauty boxie, czyli odżywki bez spłukiwania. Czy to się sprawdza? Koniecznie czytajcie dalej. 



onlybio odżywka bez spłukiwania, odżywka bez spłukiwania opinie


DOSTĘPNOŚĆ I CENA 

Odżywka bez spłukiwania onlybio hair in balance stacjonarnie dostępna jest w Rossmannie w cenie 22,99 zł. Aktualnie do 01.08.2022 jest na promocji   za 17,99 zł. 



onlybio odżywka bez spłukiwania, odżywka bez spłukiwania opinie

OPIS PRODUCENTA I MOJA OPINIA 

W skrócie:

*natychmiastowo wygładza i dodaje blasku

*idealna do zabezpieczania włosów przed łamaniem i kruszeniem 


Wcześniej nie miałam żadnego doświadczenia z odżywkami bez spłukiwania i przed pierwszym użyciem trochę się bałam tego produktu. I zupełnie niepotrzebnie! Odnosząc się do obietnic producenta, brzmią całkiem realnie i nie ma tutaj żadnego bajkopisarstwa. Pierwsze użycie odżywki bardzo mnie zaskoczyło głównie przez jej konsystencję. Liczyłam, że będzie typowo gęsta, a okazało się, że produkt jest rzadki.  Potrzeba kilku pompek na włosy (w moim przypadku jest to 5-7 pompek i jest to idealna ilość), aby uzyskać efekt wygładzenia, nawilżenia oraz blasku na włosach. Podoba mi się to, że odżywka bardzo dobrze wchłania się we włosy i nie powoduje żadnego obciążenia ani szybszego przetłuszczania się kosmyków. Powiem wam też, że i na końcówkach włosów dobrze się spisuje, ponieważ  są ładnie nawilżone i zabezpieczone, a aktualnie nie używam żadnego serum do tego celu.  Efekt jest naprawdę świetny. Używałam jej zarówno z bardziej oczyszczającym szamponem, po którym włosy są szorstkie, jak i z łagodnym do codziennego użytkowania. W obu przypadkach wypadła super i poradziła sobie z nawilżeniem, a nie użyłam dodatkowo żadnego innego produktu. Nie wypowiem się jedynie, co do łatwiejszego rozczesywania, ponieważ moje włosy się nie plączą i ciężko mi to ocenić. 


onlybio odżywka bez spłukiwania, odżywka bez spłukiwania opinie

JAK STOSOWAĆ? 

Producent, jak to bywa na opakowaniach produktów onlybio daje nam fajną instrukcję jak stosować kosmetyk i jakie efekty możemy nim uzyskać. 

onlybio odżywka bez spłukiwania, odżywka bez spłukiwania opinie

OPAKOWANIE

To wygodna buteleczka wyposażona w pompkę, którą łatwo dozujemy produkt. Warto jednak uważać z naciskaniem, ponieważ pompka czasem pluje odżywką. Grafika na opakowaniu, jak zwykle jest ładna i przyciąga wzrok na półce w drogerii. 



onlybio odżywka bez spłukiwania, odżywka bez spłukiwania opinie

CO CIEKAWEGO W SKŁADZIE? 

Olejek brokułowy, ekstrakt z akacji, olej awokado, masło shea oraz emolienty i silikony naturalnego pochodzenia. 



onlybio odżywka bez spłukiwania, odżywka bez spłukiwania opinie

KOLOR, KONSYSTENCJA, ZAPACH

Kosmetyk ma typowo biały kolor, więc nie jest to zaskoczenie. Konsystencja jest rzadka, ale dzięki temu łatwiej wnika we włosy i nie zostawia po sobie żadnej obciążającej warstwy. Bardzo mi się podoba również arbuzowy zapach tej odżywki. Jest po prostu boski. Nie należy jednak do intensywnych woni, więc nie będzie przeszkadzał nawet wrażliwym osobom. Nie męczy również przy dłuższym użytkowaniu i  nie powoduje bólu głowy. 


Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z tej odżywki. Świetnie nawilża i wygładza włosy, a do tego pięknie owocowo pachnie. Nie obciąża i nie powoduje przetłuszczania kosmyków. Sądzę, że będzie to świetny produkt nie tylko do codziennej pielęgnacji w domu, ale też na wyjazdach, kiedy musimy zminimalizować ilość produktów. 

Koniecznie dajcie znać, czy mieliście okazję już przetestować tę odżywkę i jak u was wypadła. Jestem bardzo ciekawa, czy przypadła wam do gustu. 

*Post powstał we współpracy z pure beauty box, ale nie wpłynęło to absolutnie na moją opinię. 



4 komentarze:

  1. Sama użyłam dopiero raz by zaspokoić ciekawość, bo jednak mam otwarte odżywki do zużycia. Zapowiada się fajnie - bosko pachnie, wydaje się nie obciążać i władnie wygładzać. Ale zobaczymy jak przy dłuższym używaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zawsze wybieram odżywki, które trzeba spłukiwać, ale może w końcu powinnam skusić się i na taką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tę odżywkę i fajnie się sprawdza, nakładam ją nawet na suche włosy na końcówki

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.