Wszyscy chyba czekaliśmy na wiosnę i cieplejsze dni, kiedy można wreszcie zrzucić zimowe ubrania i założyć coś lżejszego. Kolejne pudełko Pure Beauty zdecydowanie ją zwiastuje. Ciekawi, co znalazło się w środku? To koniecznie ze mną zostańcie. 







pure beauty box spring revolution, pure beauty box prezentowy, pure beauty box
Pure Beauty box Spring Revolution| Bielenda tonik z kwasami pha |Dr Irena Eris Spa Resort Mauritius  tropikalny odżywczy olejek do ciała


Pierwsza rzecz, która na pewno zwróciła waszą uwagę to przepiękna wiosenna grafika pudełka. Jako miłośniczka kwiatowych motywów jestem w niej zakochana. 

Jak zawsze zaczniemy od pierwszych produktów, które znalazłam poza pudełkiem. 

BIELENDA PROFESSIONAL TONIK Z KWASAMI PHA 3%

Ten tonik chętnie przetestuję na swojej skórze, bo ma ciekawe składniki aktywne i myślę, że może zdziałać wiele dobrego na mojej cerze. 

DR IRENA ERIS SPA RESORT MAURITIUS TROPIKALNY ODŻYWCZY OLEJEK DO CIAŁA

Olejek do ciała również mnie cieszy i mam nadzieję, że będzie super rozwiązaniem, jak skończę, to czego aktualnie używam. Sprawdziłam również zapach i bardzo mi się podoba. Tropikalny i naprawdę luksusowy.


pure beauty box spring revolution, pure beauty box prezentowy, pure beauty box
Pure Beauty box Spring Revolution |Bielenda botanic formula płyn micelarny szafran+konopie

BIELENDA BOTANIC FORMULA PŁYN MICELARNY KONOPIE&SZAFRAN 

Z botanicznej serii bielenda mam w swojej kosmetyczce maseczkę do twarzy z granatem i bardzo się cieszę, że będę mogła poznać kolejny produkt. Dodatkowy atut to fakt, że bardzo lubię płyny tej marki, bo świetnie się u mnie sprawdzają. Płyn niedługo trafi do mojej łazienki. 


pure beauty box spring revolution, pure beauty box prezentowy, pure beauty box
Pure Beauty box Spring Revolution 



pure beauty box spring revolution, pure beauty box prezentowy, pure beauty box
Pure Beauty box Spring Revolution Bioliq krem cica intensywnie regenerujący po zabiegach

BIOLIQ KREM CICA INTENSYWNIE REGENERUJĄCY PO ZABIEGACH DERMATOLOGICZNYCH 

Nigdy nie miałam okazji stosować kosmetyków marki Bioliq, więc tym bardziej jestem ciekawa, jak poradzi sobie ten gagatek. Mam też pod ręką testerkę różnych zabiegów kosmetycznych, więc i ona będzie mogła go przetestować. 




pure beauty box spring revolution, pure beauty box prezentowy, pure beauty box
Pure Beauty box Spring Revolution |Oleiq  HYDROLAT ALOESOWY 

OLEIQ HYDROLAT ALOESOWY 

Myślę, że ten hydrolat wreszcie będę mogła przetestować na własnej skórze i mam nadzieję, że nie będzie żadnych przygód przy tym. To kolejny produkt marki oleiq, który znalazł się w mojej kosmetyczce. 

pure beauty box spring revolution, pure beauty box prezentowy, pure beauty box
Pure Beauty box Spring Revolution|Aloesowe żel pod oczy

ALOESOVE ŻEL POD OCZY

Miałam w planach przetestować po próbkach jakiś produkt od marki aloesove, aż ona znalazła mnie w pudełku Pure Beauty. Jak tylko skończę aktualny krem pod oczy chętnie, sprawdzę ten produkt, bo jestem ciekawa, jak sobie poradzi. Nigdy nie miałam okazji stosować żelu pod oczy, więc tym bardziej produkt mnie ciekawi. 

pure beauty box spring revolution, pure beauty box prezentowy, pure beauty box
Pure Beauty box Spring Revolution|Onlybio limoncello rozświetlający krem do twarzy

ONLYBIO LIMONCELLO ROZŚWIETLAJĄCY KREM DO TWARZY WITAMINA C&BANAN&ARBUZ
Jakiś czas temu w jednej z poprzednich edycji pudełek pure beauty pojawił się krem pod oczy z tej serii, który całkiem mi się podobał. Tym razem trafił do mnie krem do twarzy, którego jestem bardzo ciekawa i akurat mam na niego miejsce w porannej pielęgnacji, więc chętnie go przetestuję. 

pure beauty box spring revolution, pure beauty box prezentowy, pure beauty box

SORAYA JUST GLOW UPIĘLSZAJĄCE SERUM Z EFEKTEM GLOW

Niedawno skończyła mi się galaretka do twarzy z urodzinowego pudełka i cieszę się, że będę mogła poznać kolejny produkt, którym jest serum upiększające. Pachnie równie ładnie, jak galaretka i mam nadzieję, że super się sprawdzi i będzie ładnie rozświetlało skórę. 

pure beauty box spring revolution, pure beauty box prezentowy, pure beauty box
Pure Beauty box Spring Revolution|Faceboom seboom punktowy lotion na niedoskonałości

FACEBOOM SEBOOM PUNKTOWY LOTION NA NIEDOSKONAŁOŚCI


Punktowe produkty na niedoskonałości bardzo lubię i wszystkie, które do tej pory testowałam, naprawdę dobrze się u mnie sprawdziły. Mam nadzieję, że lotion seboom również będę mogła zaliczyć do ulubieńców. 



pure beauty box spring revolution, pure beauty box prezentowy, pure beauty box
Pure Beauty box Spring Revolution|Urgo dermoestetic rewitalizująco-rozświetlające serum do twarzy

URGO DERMOESTETIC REWITALIZUJĄCO-ROZŚWIETLAJĄCE SERUM 

Jak w poprzednich edycjach, w tej również znalazły się próbki kosmetyków urgo dermoestetic. Tym razem mamy serum rewitalizujące z witaminą C. 



pure beauty box spring revolution, pure beauty box prezentowy, pure beauty box
Pure Beauty box Spring Revolution|Flos lek ballerina profesjonalna kuracja do stóp|Perfecta hydrożelowe węglowe płatki pod oczy

FLOS-LEK BALERINA PROFESJONALNA KURACJA DO STÓP 

Kuracja do stóp to świetna opcja na ciepłe dni, ponieważ już niedługo sięgniemy po baleriny, klapki i sandałki, więc taki zabieg będzie pożądany. Jestem bardzo ciekawa, czy okaże się lepszy od mojego zestawu z biedronki. 

PERFECTA EYE PATCH WĘGLOWE PŁATKI POD OCZY

Wypróbowanie płatków pod oczy planowałam od dawna, ale jakoś ciągle się nie składało. W końcu dostałam je w pudełku i tak oto będę w najbliższych dniach testować pierwszą parę od marki Perfecta. Jestem naprawdę ciekawa, jakie będą efekty tej kuracji. 


pure beauty box spring revolution, pure beauty box prezentowy, pure beauty box
Pure Beauty box Spring Revolution|Miya żel pod prysznic olejek makadamia

MIYA MYSHOWER GEL NATURALNY ŻEL POD PRYSZNIC Z OLEJKIEM MAKADAMIA

Z naturalnego żelu pod prysznic zawsze się cieszę, ponieważ bardzo lubię naturalne opcje z dobrym składem. Na razie żel chwilowo ląduje w zapasach, ale nie na długo, ponieważ jestem go ciekawa, a mój aktualny żel powoli się kończy, więc będzie okazja do przetestowania następnego produktu. 



pure beauty box spring revolution, pure beauty box prezentowy, pure beauty box
Pure Beauty box Spring Revolution| Pierre Rene Matt Fluid Lipstick 09 best of me

PIERRE RENE MATTE FLUID LIPSTICK 09 BEST OF ME

Płynna pomadka na pewno ucieszy wiele osób, ponieważ ma przepiękny odcień nude. Sprawdzałam również jej pigmentację i przyznam, że jest oszałamiająca. Sądzę, że trwałość będzie równie dobra, ale o tym przekonam się, jak już trochę ją ponoszę. 

I tak prezentuje się cała zawartość pudełka Pure Beauty Spring Revolution. Najciekawsze produkty to moim zdaniem żel pod oczy marki aloesove, krem do twarzy onlybio i tonik bielenda. Oczywiście inne kosmetyki też są ciekawe i na pewno je przetestuję. Koniecznie dajcie znać, jak wam się podoba zawartość. 

3 komentarze:

  1. Jestem zakochana w tym pudełku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląd pudełka jest obłędny! Najbardziej cieszy mnie tak jak Ciebie żel pod oczy i krem only bio. Z kolei trochę rozczarował mnie olejek, jak zobaczyłam co innego było dostępne. Akurat olejków nie używam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. kilka produktów przykuło moją uwagę, szczególnie ten płyn od bielendy ;)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.