Moja skóra po chorobie musi dojść do siebie i wymaga skutecznego nawilżenia i ukojenia. W ostatnim boxie kosmetycznym pure beauty znalazłam maseczkę do twarzy bielenda eco sorbet w malinowej wersji. Jak poradziła sobie w mojej pielęgnacji skóry? Koniecznie czytajcie dalej.

współpraca reklamowa z Pure Beauty 




BIELENDA ECO SORBET MALINA MASKA DO TWARZY NAWILŻAJĄCO-KOJĄCA



bielenda eco sorbet malina maska
Bielenda eco sorbet malina maska dostępność

DOSTĘPNOŚĆ

Bielenda Eco Sorbet malina maska do twarzy nawilżająco-kojąca dostępna jest stacjonarnie w Hebe. Jej cena regularna to 5,99 zł. Można ją też znaleźć spokojnie w drogeriach internetowych.

bielenda eco sorbet malina maska
bielenda eco sorbet malina maska| opis producenta

Opis producenta i moja opinia

Kremowa, wegańska maseczka do pielęgnacji skóry wymagającej skutecznego nawilżenia i ukojenia, również dla cery wrażliwej. Maseczka optymalnie nawilża, koi i odświeża skórę. Nie obciąża naskórka i nie narusza jego naturalnej równowagi hydrolipidowej, a ponadto doskonale pielęgnuje Twoją cerę.


W skrócie:

*intensywnie nawilża

*koi i odświeża skórę twarzy

*ma 99 % składników pochodzenia naturalnego


Jeśli chodzi maseczki marki Bielenda, u mnie nieźle się sprawdzają, czego świetnym przykładem jest seria botanic czy supremelab. Z linią eco sorbet miałam do czynienia pierwszy raz, kiedy testowałam brzoskwiniowy płyn micelarny. Nawet przypadł mi do gustu, choć nie był idealny. 

Maseczkę malinową eco sorbet otworzyłam, ponieważ po opisie producenta wydawała się idealnym kosmetykiem na domowe spa, które zregeneruje moją cerę po chorobie. Okazało się, że to naprawdę świetny pomysł.

Pierwsza rzecz, która mnie ujęła po otwarciu maski to malinowy zapach. Ona dosłownie pachnie mambą malinową. Na samą myśl przypominacie sobie dzieciństwo i macie ochotę zjeść tę maskę :D 

Nie mogłabym też pominąć działania maski. Pierwsze co zauważyłam po zmyciu maski to fakt, że świetnie nawilża i odświeża skórę twarzy. Kolejne pozytywne zaskoczenie to to, że ona super wygładza i rozświetla skórę. Dodatkowy atut to przyjemne ukojenie. Warto też dodać, że prawie w całości wchłania się w skórę i niewiele zostaje do zmycia, więc dla mnie to spory plus. 


bielenda eco sorbet malina maska
bielenda eco sorbet malina maska skład

Skład

Wśród składników aktywnych znajdziemy masło shea, skwalan, trehalozę, betainę, skrobię ryżową, olej malinowy, ekstra z malin, kwas hialuronowy i ekstrakt z nawrotu. 


Kolor, konsystencja, zapach

Maska ma lekko różowy kolor i bardzo kremową konsystencję. Podczas aplikacji nie spada z twarzy, a resztki spłukują się łatwo i szybko. Zapach jak wspomniałam wyżej, jest malinowy i przypomina mambę lub malinowy jogurt. Zdecydowanie przypadnie do gustu każdemu, ponieważ nie jest duszący i nie przeszkadza podczas noszenia maseczki. 

Podsumowując, maseczka nawilżająco-kojąca bielenda eco sorbet naprawdę przypadła mi do gustu. Świetnie nawilża, koi, wygładza i rozświetla cerę. Zdecydowanie warto ją przetestować. 


1 komentarz:

  1. Ja będę ją używać dzięki PB 2 raz, ale bardzo się cieszę :) 1 użycie bardzo dobrze wspominam!

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.