Wiecie, że w pielęgnacji skóry serum jest dla mnie jednym z tych kroków, których już od wielu lat nie pomijam. Pamiętam swoje początki w tej kategorii i moje pamiętne ukochane serum  z granatem marki Alterra. Od tego czasu przetestowałam wiele kosmetyków z tej kategorii na swojej skórze i wiele wam poleciłam. Tym razem dzięki Pure Beauty miałam okazję testować razem z moją bestie Garnier Pure Active serum na niedoskonałości. Jak wypadło na mojej mieszanej cerze i trądzikowej mojej siostry? Koniecznie przeczytajcie nasze wrażenia niżej. 

[współpraca reklamowa z Pure Beauty] 

Garnier pure active serum na niedoskonałości

Garnier PureActive serum przeciw niedoskonałościom znajdziecie w Rossmannie. Jego cena to 49.99 zł. Aktualnie serum znajdziecie w promocji za 32.99 zł do 31.08.2023. 



Garnier pure active serum na niedoskonałości

W skrócie:
*kwas AHA złuszcza i wygładza 
*kwas BHA pomaga redukować niedoskonałości i zwężać pory 
*niacynamid zapewnia uczucie ukojenia i przywraca skórze komfort 
*węgiel oczyszcza i matuje skórę 


Moja recenzja:

Jeśli jesteście ze mną dłużej, na pewno wiecie, że nie borykam się z niedoskonałościami, więc w mojej części recenzji nie przeczytacie na ten temat. Serum jednak udało mi się wpleść do mojej codziennej wieczornej pielęgnacji. Oczywiście, mając na uwadze, że serum zawiera kwasy, wprowadzałam je rozważnie do swojej pielęgnacji. To pomogło mi nie podrażnić skóry, a zobaczyć działanie. W moim przypadku serum bardzo fajnie wygładziło skórę i pozwoliło mi pozbyć się delikatnej kaszki  w strefie T. Zauważyłam również, że moja cera wydziela nieco mniej sebum. Oczywiście nie wiązało się to z tym, że skóra była ściągnięta czy wysuszona. Zaobserwowałam również przy tym serum fakt, że pory są mniej widoczne, a w moim przypadku to sporo, ponieważ rzadko zdarza się produkt, który u mnie daje widoczny efekt. 

Recenzja bestie:

Serum bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. Od kilku lat używałam podobnego produktu, ale ten ma dużo lepsze działanie. Pięknie zredukowało u mnie liczbę zaskórników zarówno otwartych, jak i zamkniętych, wygładziło i nawilżyło skórę, zmniejszyło przetłuszczanie się strefy T. Skóra jest gładsza, bardziej promienna, a niedoskonałości znikają szybciej, nie pozostawiając blizn i przebarwień.


Garnier pure active serum na niedoskonałości

Opakowanie serum stanowi szklana buteleczka z wygodną pipetą. Pipeta cały czas działa poprawnie i nabiera odpowiednią ilość produktu, którą łatwo potem zaaplikować na twarz, szyję i dekolt. Istotne również jest to, że szkło jest grube, więc nie ma aż tak wielkich obaw, że rozbije się przy pierwszym upadku na łazienkową podłogę. 



Garnier pure active serum na niedoskonałości


Jak widzicie, pipeta jest naprawdę wygodna i dokładnie taka sama jak w innych serum tej marki. 

Garnier pure active serum na niedoskonałości

W składzie znajdziemy alkohol denat (uwaga dla skór wrażliwych), niacynamid, glicerynę, kwas mlekowy, kwas fitowy, kwas salicylowy i węgiel aktywny. 

Garnier pure active serum na niedoskonałości

Konsystencja serum jest bardzo lekka i szybko się wchłania. Przy tym serum warto pamiętać, aby nakładać je na całkowicie suchą twarz, ponieważ potrafi się delikatnie pienić, jeśli tonik dobrze się nie wchłonął w skórę. Serum po wchłonięciu trochę się lepi, ale ten efekt niweluje nałożenie kremu, który całkowicie rozwiązuje ten problem. Kosmetyk ma przyjemny lekko cytrusowy zapach, który nie drażni i nie przeszkadza nawet na dłuższą metę. 



Podsumowując, serum super sprawdziło się zarówno na mojej mieszanej cerze w stronę suchej, jak i na trądzikowej skórze mojej siostry. Efekty jak miałyście okazję przeczytać wyżej, są naprawdę świetne. Serum reguluje wydzielanie sebum, nawilża, redukuje niedoskonałości i sprawia, że goją się szybciej bez śladów i przebarwień. Dodatkowo redukuje zaskórniki. Skóra jest też gładsza i bardziej promienna, a pory zwężone. 


Napiszcie, czy miałyście już okazję testować to serum. 

2 komentarze:

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.